<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Kid vil inn på bedriftsmarkedet

Kid Interiør ser nå på mulighetene til å selge produktene sine til virksomhetsmarkedet.

Publisert 6. sep. 2016
Oppdatert 6. sep. 2016
Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 68 ord
lead
Kid Interiør Foto: John Fuller / Finansavisen
Kid Interiør Foto: John Fuller / Finansavisen

Under DNB Markets' retailkonferanse tirsdag lanserer Kid interiør flere potensielle kundegrupper. -Det er en del forretninger om bør være interessert i å kjøpe produktene våre. Hoteller er et åpenbart område, men også kontorer, sier finansdirektør Petter Schouw-Hansen i Kid Interiør til TDN Finans under DNB Markets' Retail-konferanse tirsdag.Schouw-Hansen trekker blant annet frem selskapets solblendingsprodukter, og sier at Kid kan selge dette mye billigere enn det blir gjort i dag.