<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Meglerkjeder slår seg sammen

- Dette er mye mer enn bytte av navn og logo, sier Aktiv-sjef Finn Magnus Rogne-Hansen.

    Publisert 19. aug. 2013 kl. 16.12
    Oppdatert 17. des. 2013 klokken 02.23
    Lesetid: 1 minutt
    Artikkellengde er 223 ord
    Finn Magnus Rogne-Hansen. Foto: Aktiv.

    I slutten av desember i fjor, besluttet Terra Aktiv Eiendomsmegling AS å slå sammen Terra- og Aktiv Eiendomsmegling til én kjede under merkenavnet Aktiv.Bakgrunnen er et mål om ytterligere å styrke leveransen til både franchisetakere og sluttkunden.- Det beste fra beggeTerra Aktiv Eiendomsmegling har frem til nå hatt to parallelle konsepter og strategier, hvor en kun har hatt felles systemer og administrasjon. Det har også vært et klart geografisk skille mellom de to kjedene i de aller fleste områdene.- Nå er tiden moden for å slå sammen kjedene og utnytte stordriftsfordelene ved å satse sammen på en merkevare og et felles konsept. Dette er vi overbevist om at også vil øke konkurransekraften vår fremover, sier Aktiv-sjef Finn Magnus Rogne-Hansen- Vi har bygget videre på det beste fra begge kjeder, sier Rogne-Hansen.- Mye mer enn et nytt navnHan mener sammenslåingen av Terra og Aktiv er mye mer enn bytte av navn og logo.- Den nye visjonen til selskapet bygger videre på det Aktiv Eiendomsmegling har vært kjent for, nemlig fornøyde kunder. Skal en ha de mest fornøyde kundene, må en også skape det beste resultatet.- Da er det viktig at en hele tiden handler i kundens beste, enten de er kjøpere, selgere eller interessenter, og uansett om de er kunder i dag, i morgen eller om to år, avslutter Rogne-Hansen.Følg HegnarOnline på Facebook her!