<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
Kjøp

– Ikke ring journalisten!

Han har bygget opp et av landets største kommunikasjonshus. Her avslører Nils Marius Apeland alt fra hvordan du får medieomtale til hvordan du skal få investorer til å bite på.

Publisert 22. april 2021 kl. 11.34
Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 122 ord
Han har bygget opp et av landets største kommunikasjonshus. Her avslører Nils Marius Apeland alt fra hvordan du får medieomtale til hvordan du skal få investorer til å bite på. Redigering: Lotta Kirsebom

Gründere vil ha medieomtale. De ønsker å spre budskapet om at de finnes, men har sjelden råd til annonsering. Investorer glimrer også med sitt fravær.

– Skaff kundene først, så kommer investorene, sier Nils Apeland.

I denne episoden forteller kommunikasjonseksperten, som har bygget opp et av landets største mediehus, og nå er Talerlisten-gründer på heltid, hva som er trikset for å få medieomtale og hvilke feller du for all del må unngå. Som for eksempel å ringe en journalist og be om å bli skrevet om…

Vi elsker besøk! Har du en historie du har lyst til å dele med oss har vi kaffen klar. Inviter deg selv på veienhit@finansavisen.no

Lytt til Veien hit på denne siden, eller abonner på Apple Podcasts eller Spotify.