<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
Kjøp

Tror på vekst i utskjelt bransje

Ferdigmat for eldre har hatt like mye medvind i opinionen som produsenter av palmeolje og brunkull. Likevel tror Matvarehuset på vekst i årene som kommer.

Publisert 19. sep. 2022 kl. 13.25
Lesetid: 3 minutter
Artikkellengde er 688 ord
SLITER MED DÅRLIG PR: - Vi har vansker med å få frem budskapet vårt. Det er mye følelser og mange ulike interessenter inne i bildet, sier Øystein Starheim, fungerende daglig leder i Matvarehuset. Anders Horntvedt

Denne saken sto i Finansavisen 25. juli 2019

BERGEN: - Det er stort sett utenforstående personer som kommenterer at kvaliteten på maten er dårlig. Kundene våre er fornøyde, sier Freddy Furenes (44), markeds- og utviklingssjef i Matvarehuset.

Matvarehuset leverer mat til helse- og omsorgssektoren, og har en rekke avtaler om levering til kommunale helseinstitusjoner og direkte til private tjenestemottagere.

Freddy