Vinimport-komet kjøper seg større

Oslo Wine Agency har vokst i rekordfart. Nå kjøper vinimportgruppen 50 prosent av aksjene i konkurrenten Vininor.

Publisert 27. nov. 2022
Lesetid: 2 minutter
Article lead
+ mer
lead
OPPKJØP GIR SYNERGIER: – Sammen med Vininor har vi en unik mulighet til å tilby HoReCa-markedet en sterk totalportefølje. Samtidig kan Vininor og deres produsenter dra stor nytte av et tett samarbeid med Nova Beverage Group på Vinmonopolet, mener adm. direktør Martin Tobiasson i Nova Beverage Group (tidligere Oslo Wine Agency). Foto: Eivind Yggeseth
OPPKJØP GIR SYNERGIER: – Sammen med Vininor har vi en unik mulighet til å tilby HoReCa-markedet en sterk totalportefølje. Samtidig kan Vininor og deres produsenter dra stor nytte av et tett samarbeid med Nova Beverage Group på Vinmonopolet, mener adm. direktør Martin Tobiasson i Nova Beverage Group (tidligere Oslo Wine Agency). Foto: Eivind Yggeseth