Myklebust Verft skal bygge nok en brønnbåt til Sølvtrans Rederi.
Publisert 30. jan. 2020
Lesetid: 2 minutter
Artikkellengde er 338 ord
HAR NOK Å GJØRE: Mange reparasjonsoppdrag og dokksettinger sikrer sammen med nybygg full sysselsetting ved Myklebust Verft i Gursken på Sunnmøre. Her er Hurtigrutens nye hybriddrevne ekspedisjonsskip «Fridtjof Nansen» i dokk, og ved siden av ligger «AKOFS Seafarer» som bygges om. Til høyre en Mærsk-båt. Foto: OLAV THOKLE
HAR NOK Å GJØRE: Mange reparasjonsoppdrag og dokksettinger sikrer sammen med nybygg full sysselsetting ved Myklebust Verft i Gursken på Sunnmøre. Her er Hurtigrutens nye hybriddrevne ekspedisjonsskip «Fridtjof Nansen» i dokk, og ved siden av ligger «AKOFS Seafarer» som bygges om. Til høyre en Mærsk-båt. Foto: OLAV THOKLE