<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
Kjøp

– Det har vært en turnaround

Satsing på flaggskipsbutikker er lagt ned og sortimentet på barnevogner er desimert. Slik gjorde Jacob Kragh Stokke til en pengemaskin.

Publisert 29. april 2022 kl. 18.57
Oppdatert 3. mai 2022 klokken 14.24
Lesetid: 3 minutter
Artikkellengde er 624 ord
– ENORM STOLT: Tripp Trapp-stolen er et ikonisk designprodukt som befinner seg på de samme listene som Lego-klossen og iPhonen, sier Jacob Kragh, konsernsjef i Stokke. Foto: Anders Horntvedt

– Jeg så mange likheter mellom Lego og Stokke. Begge sitter på sterke merkevarer og begge er opptatt av å skape utvikling for barn og verdi for foreldrene, sier Jacob Kragh, konsernsjef i Stokke.

Stokke er kjent for Tripp Trapp-stolen og barnevognen Xplory, og ansatte den tidligere Lego-toppen Jacob Kragh som sjef i november 2019.

Kragh

Les artikkelen gratis

Register deg og les én gratis artikkel hver dag