SAS innstiller reklamekampanjer
SAS har stoppet all annonsering og reklame som følge av problemene med Dash-8-flyene.
Publisert 14. sep. 2007
Oppdatert 13. des. 2013Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 1 ord
- Vi føler at vi nå må konsentrere oss om å ta oss av våre passasjerer og at vi må vente med å markedsføre oss til det igjen er blitt rolig rundt transporten, sier SAS' markedsføringsdirektør Lars Bording. - Vi føler at vi nå må konsentrere oss om å ta oss av våre passasjerer og at vi må vente med å markedsføre oss til det igjen er blitt rolig rundt transporten, sier SAS' markedsføringsdirektør Lars Bording. SAS har stanset all annonsering i trykte medier og på fjernsyn.- Slik må det være i en situasjon som den vi er i. Alle krefter skal settes inn på å minske vanskene for våre kunder inntil det igjen blir normale hverdager, sier Bording. (©NTB)