<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

- Det går fort en 20.000 kroner

Menn har blitt flinke til å huske på sine kjære, ifølge Dagfinn Andersen hos Juvelér Langaard.

Publisert 14. feb. 2011
Oppdatert 16. des. 2013
Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 170 ord
lead
langaard.jpg
langaard.jpg

- De kjøper gjerne det vi annonserer i forbindelse med dagen. Men det går også mye av generell ørepynt, anheng og ringer, sier butikkmedarbeider Dagfinn Andersen til HegnarKvinner.Forrige uke merket Juvelér Langaard en økning i antall kunder. Årsaken er Valentine's Day.Andersen spør som regel kunden hva som er anledningen, slik at han kan veilede i riktig retning.- I forbindelse med Valentine's Day skal det jo være litt romantisk og gjerne i hjerteform og rosa, sier Andersen.Han peker på at det er flest unge menn som kjøper.- De som fortsatt er forelsket og er i det romantiske hjørnet, sier han.Hvem handler de til? Fruen eller elskerinnen?- Jeg opplever at de fleste handler til konene sine. Vi legger oss ikke opp i hvem de kjøper til, fortsetter han.Tusenlappene får ben å gå på når menn skal overraske på kjærlighetsdagen.- Menn har blitt flinke til å huske på sine kjære. Det går fort en 20.000 kroner og oppover, men går kunden for en større diamant, blir det jo fort litt mer, sier Andersen.