Det tyske bilmerket Volkswagen bruker i år rundt 55 millioner kroner på å lage sin reklamefilm til Super Bowl - finalen i NFL i USA.Se reklamesnutten i bunn av denne artikkelenSelv om ingen vil ut med den endelige prislappen, regner USA Today med at produksjon av den 1 minutt lange snutten kommer på rundt 10 millioner dollar.Da er også betalingen for selve reklameplassen førstkommende søndag regnet med.- Hvis jeg tenker på dette i kroner og øre blir jeg helt satt ut. Jeg kan ikke se på alle nullene men tenke på summen av alt totalt sett, sier Justin Osborne, som jobber innen markedsavdelingen til Volkswagen i USA.I år regner man med at rundt 30 aktører totalt sett vil vise rundt 50 reklamefilmer i løpet av Super Bowl, og at det vil koste rundt 3,8 millioner dollar - snaue 21 millioner kroner - for å vise en snutt på 30 sekunder.Dermed settes nok en Super Bowl-rekord. Aldri tidligere har annonsørene betalt så mye for å få frem sine budskap under arrangementet.Her er årets reklamesnutt fra Volkswagen.