<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Gigant-annonsør på byråjakt

Olav Nils Sunde vil samle mediekjøpene til Voice, Color Line og Gresvig. Fem mediebyråer kjemper om mediekronene fra det som vil bli en av landets største annonsører.

Publisert 18. aug. 2006
Oppdatert 14. des. 2013
Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 140 ord
lead

OOlav Nils Sunde vil samle mediekjøpene til Voice, Color Line og Gresvig. Fem mediebyråer kjemper om mediekronene fra det som vil bli en av landets største annonsører. lav Nils Sunde vil samle mediekjøpene til Voice, Color Line og Gresvig. Fem mediebyråer kjemper om mediekronene fra det som vil bli en av landets største annonsører. Nå ønsker Olav Nils Sunde å skape synergier og presse medieprisene, skriver Finansavisen.- Samarbeidet med våre respektive mediebyråer er bra, og det er jo ikke lenge siden Voice valgte Vizeum, så dette skyldes den nye konstellasjonen i Gresvig. Arbeidet med å skape synergier og mer effektive verdikjeder pågår på flere nivåer i selskapene, sier markedsdirektør i Voice Norge, Sigurd Herrlin Sørensen, som skal koordinere selve effektiviseringen.Han ønsker ikke å gå ut med de tre selskapenes samlede mediebudsjett.Ifølge Sørensen skal valget av mediebyrå fattes innen en måned.