<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Reklameberget vokser

På de tre årene reklamemannen Toger Pihl har samlet all reklamen i postkassen sin, har den årlige vekten økt med 25 prosent.

Publisert 17. jan. 2008
Oppdatert 15. des. 2013
Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 127 ord

- Når blir det nok? Når stopper det? Spør Phil lettere oppgitt og ikke uten en viss porsjon humor:- Hvor treg i oppfatningen tror de at jeg er, spør han med henvisning til Lefdal som innehar rekorden i Phils private postkasse for 2007 med 5,7 kilo reklame fordelt på 161 brosjyrer.Det første året Phil samlet reklame, veide haugen 86,15 kilo ved årets utgang. I 2006 stoppet vekten på 95,4 kilo og i fjor ble det levert 111,1 kilo reklame i postkassen hans, skriver Dagens Næringsliv.Antall forsendelser har økt fra 1.658 i 2005 til 2.184 i fjor. Stabelen for 2007-reklamen er 2,75 meter høy og baserer seg på all reklame, adressert og uadressert, levert løst eller som innstikk og bilag i avisene Aftenposten, Dagsavisen og Dagens Næringsliv. (©NTB)