<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Triana har ikke mistet draget

Paradise Hotel og MasterChef sender TV3 til nye høyder.

Publisert 17. mars 2010
Oppdatert 16. des. 2013
Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 242 ord
lead

Petter Pilgaard ble rikskjendis i 2009 med første utgave av Paradise Hotel, der over 240.000 seere i snitt fulgte de 40 episodene. I seriens andre sesong er det fortsatt solide seertall for den mye omtalte serien. Paradise Hotel hadde 217.000 seere i går.Premieresendingen hadde på det meste 309.000 seere, og TV3 er også fornøyd med sesong to også.- Dette er en sterk start for Paradise Hotel, og godt over seersnittet forrige sesong. Vi er svært fornøyde med tallene og de målgruppene programmet treffer. Realityserien skal gå fire dager i uken i ti uker, så det vil bli spennende å følge seertallene utover våren, sier Glenn Ø. Støldal, presse- og informasjonsansvarlig i TV3.MasterChef med mestertall for tirsdag Premieren på MasterChef: Norges nye mesterkokk hadde 208.000 seere og en markedsandel på 12 prosent blant alle seere over 12 år. På det meste var 271.000 seere innom premieren, og beste målgruppe var personer 20-44 år.TV3 hadde sin beste tirsdag så langt i år med en markedsandel på 8,3 prosent blant alle seere over 12 år.- Vi er veldig fornøyde med å ha tre egenproduksjoner på rad som fungerer godt, og MasterChef-premieren bidro sterkt til å gjøre gårsdagen til årets beste tirsdag på TV3 så langt. 208.000 seere på MasterChef-episoden fra auditionrunden i Trondheim er en godt start for programserien, og det skal bli spennende å følge seertallsutviklingen etter hvert som det blir færre deltakere som skal gjøre opp om tittelen «Norges nye mesterkokk», sier Støldal.