- Nå rakner det for Vollvik
Kundene har ikke lenger tiltro til lavpris-Ludo og rømmer mobilselskapet, mener One Call-sjef Øistein Eriksen.
Publisert 22. mars 2011
Oppdatert 16. des. 2013Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 123 ord- Det er ingen tvil om at Ludo rakner på dette her. Det er ingen troverdighet tilbake. Sånn ble det. Kundene rømmer fra Ludo, er administrerende direktør i One Call, Øistein Eriksens virkelighetsbeskrivelse til Dagensit.no.- Det er Ingen som drar dit lenger. Vi opplever at de rakner på dette. Kundesnakkisen viser at folk ikke har tillit til Ludo lenger, fortsetter Eriksen.Ludo-gründer Idar Vollvik kjenner seg ikke igjen i Eriksens beskrivelse.- Hallo! Vi har aldri gjort det så bra som i dag. Akkurat nå har vi begynt å tjene penger, så vi er super-happy, sier Vollvik om tingenes tilstand. Han innrømmer imidlertid at det har vært kunder som har gått over til konkurrenten, men ifølge Vollvik er disse lite verdt, mer tanke på forbruk.