<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

- Nå rakner det for Vollvik

Kundene har ikke lenger tiltro til lavpris-Ludo og rømmer mobilselskapet, mener One Call-sjef Øistein Eriksen.

Publisert 22. mars 2011
Oppdatert 16. des. 2013
Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 123 ord
lead
Idar Vollvik - Foto: Ivan Kverme/Finansavisen
Idar Vollvik - Foto: Ivan Kverme/Finansavisen

- Det er ingen tvil om at Ludo rakner på dette her. Det er ingen troverdighet tilbake. Sånn ble det. Kundene rømmer fra Ludo, er administrerende direktør i One Call, Øistein Eriksens virkelighetsbeskrivelse til Dagensit.no.- Det er Ingen som drar dit lenger. Vi opplever at de rakner på dette. Kundesnakkisen viser at folk ikke har tillit til Ludo lenger, fortsetter Eriksen.Ludo-gründer Idar Vollvik kjenner seg ikke igjen i Eriksens beskrivelse.- Hallo! Vi har aldri gjort det så bra som i dag. Akkurat nå har vi begynt å tjene penger, så vi er super-happy, sier Vollvik om tingenes tilstand. Han innrømmer imidlertid at det har vært kunder som har gått over til konkurrenten, men ifølge Vollvik er disse lite verdt, mer tanke på forbruk.