I går kom nyheten om at Paradise Hotel- programleder og tidligere nakenmodell, Triana Iglesias, lar klærne falle i en skokampanje for Reebok.Nå raser Rød Ungdom etter at de fikk nyss i at det i dag kommer en 250 kvadratmeter stor plakat med en kliss naken Triana Iglesias på fasaden til kjøpesenteret Oslo City.- Det hele er komisk. Det er ikke noen sammenheng mellom å ha en kliss naken modell og å selge sko. Man kan lure på hvor dårlige skoene er når Reebok trenger en naken glamourmodell for å selge dem, sier leder i Rød Ungdom, Iver Johansen Aastebøl til Dagbladet.Han beskriver kampanjen som "kynisk og dobbeltmoralsk" og Rød Ungdom leverer ifølge avisen i dag inn formell klage til Forbrukerombudet.Det er på ingen måte noe nytt stunt fra det internasjonale skomerket Reebok å bruke nakne modeller til å fronte skomodellen "Easytone". Tidligere har kjente kvinner som Eva Mendes, Helena Christensen, Leonardo di Caprios modellkjæreste Bar Refaeli og den britiske modellen Kelly Brook latt klærne falle for skomerket.Se hele bildet under:.