- Det vi har slitt mest med er å kunne forutse veksten. Da vi flyttet til Lade i 2015 tegnet vi en femårskontrakt. Men allerede etter ett år var det lageret for lite. Derfor flyttet vi til nye lokaler i 2017. Siden i fjor høst var også det lageret for liten, men her kan vi utvide. Vi har lært leksen, sier Sindre Landevåg til DN. De siste seks årene har selskapet ifølge avisen hatt en resultatgrad på mellom seks og ti prosent og en sterk soliditet. I fjor hadde selskapet driftsinntekter på 230 millioner kroner mot 166,6 millioner i 2017 og fikk et resultat før skatt på rundt 16 millioner kroner, mot 10,1 millioner i året før. Omsetningen har siden 2013 økt ti ganger.- Hvordan klarer dere å opprettholde veksten med lønnsomhet?- Vi har alltid hatt en tankegang om vekst. Her er det ingen diskusjon om å stoppe opp. Vi er misfornøyd med en vekst på kun 20 prosent i en måned. For å vokse har vi blant annet utvidet sortimentet og vurderer hele tiden hvordan vi kan gjøre ting raskere og mer lønnsomt. Jeg vet ikke hvorfor vi klarer å tjene penger mens mange andre ikke gjør det. Vår begrensing er Norge med produkter som er kun rettet mot kvinner, forteller han til avisen.