<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Sterling kjører business

Sterling satser hardere på forretningsreisende. Disse rutene utvides først.

Publisert 18. jan. 2006
Oppdatert 14. des. 2013
Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 175 ord
lead

Sterling fløy i alt 2.725.125 passasjerer i fjor, hvorav 217.823 i desember 2005. Kabinfaktoren endte på 67,2 og 77,3 prosent for hhv. desember og 2005 som helhet. Sterling fløy i alt 2.725.125 passasjerer i fjor, hvorav 217.823 i desember 2005. Kabinfaktoren endte på 67,2 og 77,3 prosent for hhv. desember og 2005 som helhet. - Kabinfaktoren for desember er tilfredsstillende, men på grunn av sammenslåingen med Maersk Air er det dessverre ikke mulig å sammenligne med tallene fra i fjor, sier kommunikasjonsdirektør Niels Brix i en pressemelding.Sterling tar i år sikte på å skjerpe sin profil mot forretningsreisende, og lanserer i dag en kampanje der reiser til skisteder, solfylte reisemål og storbyer tilbys for priser helt ned til 249 kroner én vei, inklusive skatter og avgifter.- Vi kommer til å utvide trafikkprogrammet vesentlig i løpet av 2006, og dette vil i høy grad også innebære en utvidelse av de populære forretningsrutene slik at de får opptil to avganger daglig. I første omgang vil det dreie seg om rutene til Berlin, Amsterdam og London, fortsetter Brix.