<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Bredbåndskunder klager mest

1 av 3 har klaget på leverandør av bredbånd siste år, viser fersk undersøkelse.

    Publisert 2. feb. 2011 kl. 13.47
    Oppdatert 2. feb. 2011 klokken 13.48
    Lesetid: 1 minutt
    Artikkellengde er 58 ord
    Foto: iStockphoto

    EPSI Norges kundetilfredshetsundersøkelse viser at bredbåndskunder klager mest.- I bredbåndsbransjen så har hele 34 prosent av de spurte svart at de har klaget, sier Fredrik Høst, daglig leder i EPSI Norge.- Håndteringen av klagene varierer også sterkt ifølge kundene, fortsetter Høst.Han sier at det er barnehager som i snitt håndterer klager på den beste måten.Her finner du klage-rankingen