<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Derfor vinner iPhone kampen om kundene

Det er ikke bare design, det store utvalget apper og funksjonaliteten som taler for iPhone.

Publisert 30. mars 2011
Oppdatert 30. mars 2011
Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 169 ord
lead
Foto: Scanpix
Foto: Scanpix

Smarttelefon er for mange ensbetydende med iPhone. Det er en telefon som kan det meste og som mange til og med forelsker seg i.Men det er ikke bare det funksjonelle som tiltaler. Skjer det noe med telefonen kommer det noen og henter den på døren. Og når den er blitt repartert eller erstattet med en ny, blir den også levert på døren igjen.Og det hender at det skjer ting med en iPhone. Vi har for eksempel hørt om mange som har hatt problemer med iPhone 4. Faktisk 2 av 3 i vår aller nærmeste bekjentskapskrets. Da er det ekstra viktig at servicen fungerer.En av våre lesere forteller om en veldig god serviceopplevelse denne uken. Vedkommendes iPhone 4 streiket helt i forrige uke. Det ble bestilt service via supportsiden på apple.com og telefonen ble hentet på døren hjemme på mandag.Telefonen som hadde streiket ville bli erstattet med en ny, fikk vedkommende opplyst i en epost tirsdag. I dag, onsdag, 3 dager senere, ble den nye telefonen levert på døren hjemme!