Reitangruppen brukte 25 millioner kroner på reklame-skjermer. Etter nye 20 millioner kroner fra Per Sævik, Vizrt og Gutta på Tur er det slutt for Catch The Eye, som skulle konkurrere mot giganter som Clear Channel, JCDecaux og Groupon, skriver Finansavisen.tillegg til flatskjermer i ulike butikker satset Catch The Eye på utendørsreklame, og planen var ifølge avisen å utplassere skjermer i de 10 største byene i Norge. Den siste store investeringen var Oohgle, en kupongtjeneste der tilbud sendes via SMS til kundene.- I ettertid er det lett å se at man burde gjort mange ting annerledes. Vi klarte ikke å vinne terreng og få nok brukere. Det positive er at kundene hadde en høy kjøpsrate, men det hjelper lite når det ikke er stor nok kundemasse, sier Tor Olav Haugen i Catch The Eye til Finansavisen.- Dagens gründertips må være; aldri gå tom for penger.Følg HegnarOnline på Facebook her!