<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Vant anbud – skal levere til Rema 1000 i flere år

StrongPoint blir eksklusiv leverandør av kontanthåndteringsløsninger til Rema 1000 de neste fem årene etter å ha vunnet nytt anbud.

Publisert 5. juli 2021 kl. 10.25
Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 100 ord
OPPTIL 1.000 ENHETER: StrongPoint og konsernsjef Jacob Tveraabak skal levere kontanthåndteringssystemer til Rema 1000. Foto: Iván Kverme

 

StrongPoint har inngått en ny, langsiktig avtale med Rema 1000 for levering av sine CashGuard-løsninger, melder selskapet mandag.

Avtalen er inngått etter at StrongPoint vant en anbudsprosess, og innebærer at StrongPoint alene skal forsyne Rema 1000 med kontanthåndteringsløsninger de neste fem årene.

– Vi er stolte av å ha vunnet anbudet med en ledende dagligvarekjede og ser frem til en vellykket utrulling, sier StrongPoint-sjef Jacob Tveraabak i meldingen.

Rema 1000 har indikert at dagligvarekjeden vil behøve mellom 200 og 1.000 CashGuard-enheter, opplyses det.

Avtalen inkluderer levering, installasjon og support.

I april fikk StrongPoint en stor CashGuard-bestilling fra NorgesGruppen.