Meltwater sikret flere premium-kunder i august
Teknologiselskapet Meltwater økte premium kundesegmentet med 79 kunder i august.
Publisert 9. sep. 2021
Oppdatert 9. sep. 2021Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 86 ordMeltwater vokste premium kundesegmentet med 79 kunder, noe som representerer en vekst i årlige gjentagende inntekter (ARR) for premium-kundesegmentet på 4,3 millioner dollar i august på månedsbasis, ifølge en salgsoppdatering torsdag morgen.
I august fikk Meltwater inn kunder i premiumsegmentet som PricewaterhouseCoopers (PwC), American Civil Liberties Union, Prime Minister's Office (Singapore), IDEO, BHP Billiton, A.C. Milan og Australian Eggs.
I tillegg tok eksisterende kunder steget opp i storkundesegmentet i august, blant andre: Volvo Groups Trucks, VistaGen Therapeutics, Brown & Brown, Axtria, Christian Dior og Goldfish.