<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Meltwater sikret flere premium-kunder i august

Teknologiselskapet Meltwater økte premium kundesegmentet med 79 kunder i august. 

Publisert 9. sep. 2021
Oppdatert 9. sep. 2021
Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 86 ord
Article lead
lead
VOKSER: Meltwater har sikret flere kunder i premium-segmentet. Her ved gründer og arbeidende styreleder Jørn Lyseggen. Foto: Bård Gudim
VOKSER: Meltwater har sikret flere kunder i premium-segmentet. Her ved gründer og arbeidende styreleder Jørn Lyseggen. Foto: Bård Gudim

MWTR

Meltwater vokste premium kundesegmentet med 79 kunder, noe som representerer en vekst i årlige gjentagende inntekter (ARR) for premium-kundesegmentet på 4,3 millioner dollar i august på månedsbasis, ifølge en salgsoppdatering torsdag morgen.

I august fikk Meltwater inn kunder i premiumsegmentet som PricewaterhouseCoopers (PwC), American Civil Liberties Union, Prime Minister's Office (Singapore), IDEO, BHP Billiton, A.C. Milan og Australian Eggs.

I tillegg tok eksisterende kunder steget opp i storkundesegmentet i august, blant andre: Volvo Groups Trucks, VistaGen Therapeutics, Brown & Brown, Axtria, Christian Dior og Goldfish.