<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
sport
Den norskutviklede tennis-appen SevenSix sikter mot 8 mill. brukere
To norske tennisentusiaster vil erobre tennisverdenen med en app som bruker AI for å analysere racketsving. En avtale med racketgiganten Wilson kan bidra til suksess.
Girer opp innen sportsarrangementer
Billettleverandøren TicketCo har kuttet ut USA og droppet ulønnsomme markedssegmenter. Nå sikter det norske selskapet mot pluss på bunnlinjen i 2023.
Adidas legger ned i Norge
To uker etter at tyske Adidas fikk norsk toppsjef legges Adidas Norge ned. Heretter skal det norske markedet styres fra Sverige.
Sportsmygg sikter høyt
Der/Ute har vokst i rekordfart. Nå har sportsbutikken investert i et robotlager og ny nettbutikkplattform som skal sikre fremtidig vekst.
House of Hygge-gründeren ypper seg mot Norrøna, Amundsen og Oakley
Christian Schou startet med 6.000 kroner og en mor som fikk en vinflaske for hver lue hun heklet. Nå skal House of Hygge-gründeren yppe seg mot aktører som Norrøna, Amundsen, Devold og Oakley.
Sportskjedenes omsetning fortsetter å synke
Sportskjedene har opplevd synkende omsetning tre kvartaler på rad. Lavprisaktøren Sport Outlet skiller seg ut i positiv retning.
Rekordår for Torshov Sport
Torshov Sport har aldri solgt mer utstyr til fotball, hockey og løping enn i fjor. 2022 blir langt bedre.