<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
utendørsreklame
Kraftig minus innen utendørsreklame
Fjoråret ble nådeløst for utendørsreklameselskapet Clear Channel Norway. En allerede rød bunnlinje i 2019 ble knallrød i 2020.
Miniaktør vant utendørsreklameavtale verdt 50 mill.
Ocean Outdoor Norge har signert avtaler om utendørsreklame ved kjøpesentre til en verdi av 50 millioner kroner.
Utfordrer Clear Channel og JCDecaux
Utendørsreklamesaktøren Ocean Outdoor Norway skal utfordre gigantene. Målet er å nær tidoble omsetningen i løpet av fem år.
Nye røde år i Clear Channel
Utendørsreklamegiganten Clear Channel tapte penger i fjor, og med coronapandemien ventes ytterligere underskudd i 2020.
Oktobersmell i reklame – helårsvekst ute av syne
Mediebyråforeningen mener det nå skal svært mye til for at 2019 blir bedre enn 2018.