VOW - HAMMERS på et VIPPEPUNKT....mtp flere skriverier!

Hammers
HAMMER 11.08.2020 kl 20:27 2397

Nå gidder jeg ikke mer av all usaklig DRITTSLENGING fra de samme 4-6 nickene her inne + påfyll av stadig "nye aktører".
Slike som tidligere ikke har skrevet her inne. Nyopprettede nick.......som SELVSAGT starter med å gå rett i strupen på undertegnede.

Evigvarende diskusjoner om hva da? HAMMERS - og HAMMERS - og HAMMERS - på en eller annen måte.
Den største idioten som går i to sko - og som har NULL PEILING på noe som helst - er undertonen.

Mine tråder blir heretter STENGT for all diskusjon.
Inntil videre blir det å føre MONOLOG på det jeg GIDDER å skrive - så lenger jeg gidder å skrive!
De som har interesse av å lese kan selvsagt gjøre det.

At ikke ADMIN for lengst har greper inn mot disse som har ødelagt de fleste av mine tråder siden påsketider er for meg en GÅTE.
Dette til tross for flere rapporteringer - og at bl.a. de nickene som NÅ driver på forlengst er rapportet inn. Dette med håndfaste eksempler!
Dette etter at FORGJENGERNE er luket ut av ADMIN - etter flere innrapporteringer fra undertegnede.

Eks; Bare å se på aktiviteten som har vært på DENNE tråden ila dagen i dag:
https://finansavisen.no/forum/thread/108603/view/2347593
Verre enn en barnehage - og NULL sakligheter mtp hva forumet BØR handle om; Nettopp SAK!

Hilsen Hammers
Redigert 19.01.2021 kl 10:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.08.2020 kl 19:37 2090

Jeg klarte ikke å finne støtten på 19.95.. Støtten min er lagt på 19.50 ca

https://www.tradingview.com/x/BkSo5aaB
Hammers
12.08.2020 kl 20:03 2028

Jeg benytter KUN sluttkurser - ikke intraday!

Hilsen Hammers
Slettet bruker
12.08.2020 kl 20:27 1976

Ok
Slettet bruker
12.08.2020 kl 21:00 1906

Du har bommet stort med VOW, Hammers. At den måske kommer på sigt er en anden sag. Alt er steget siden du konstaterede et købssignal, men VOW er faldet dagligt. Det var ergo ikke et købssignal, der i sin tid blev annulleret af en genopblussen i Corona(for så ville den være steget hurtigt igen), men du konstaterede nærmere et købssignal, der ikke var der. Man kan ikke ramme rigtigt hver gang og det er sundt at erkende.
Men på den lange bane, så stiger den forhåbentligt igen. Har selv aktier i selskabet. Interessen vakt baseret på dine analyser og købet foretaget på baggrund af selskabets egne udmeldninger - men indtil videre en ørkenvandring.
Slettet bruker
13.08.2020 kl 08:15 1633

Registrer at Hammers har startet lukket tråd og skjønner han veldig godt makan til person angrep og hylling av egne aksjer som QFUEL av blant annet reserven driver med på Vow tråder skal man lete lenge etter selv her på troll forumet: ))
oivindl
13.08.2020 kl 08:40 1568

"hylling av egne aksjer som QFUEL av blant annet reserven driver med på Vow tråder..."

Mulig du ikke har lest starten på den tråden du sikter til, men der skrev Hammers:
"Men hva skal vi med dette da - når vi har Quantafuel som allerede driver med noe av det samme.
QFUEL som på børsen til og med er verdsatt til FLERE 100 MILL NOK mer enn det VOW er?

Vel, QFUEL baserer seg på kinesisk teknologi i sin(e) fabrikk(er). Med det får de en noe mer beskjedne konvertering av plast til drivstoff."

Ikke unaturlig å følge opp med kommentarer om Qfuel da.
Redigert 13.08.2020 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.08.2020 kl 08:56 1510

Betyr ikke at man bevisst kan gå inn for og ødelegge tråder med samme svadaen 100 ganger i håp om at noen skal kjøpe deres aksjer i mine øyne totalt uakseptabelt og lavmål om man skal finne interessant info her på troll forumet: )) men for all del nå har hammers lukket tråden så da slipper du neppe til med å ødelegge nok en tråd med null info.
oivindl
13.08.2020 kl 09:16 1461

"Betyr ikke at man bevisst kan gå inn for og ødelegge tråder med samme svadaen 100 ganger..."

Anbefaler at du leser gjennom dine 39 innlegg på samme tråd og ser hva du finner av saklig info.

For ordens skyld, Reserven har 15 innlegg.
Slettet bruker
13.08.2020 kl 12:16 1324

Tradeview indikerer STRONG SELL!
Det er ikke noe jeg har funnet på
Slettet bruker
13.08.2020 kl 12:20 1313

Som oivindl påpeker, var det Hammers og bare Hammers som startet sammenligningen mellom VOW og konkurrenten QFUEL. At den ikke falt heldig ut for VOW, bør du bebreide Hammers for.

Redigert 13.08.2020 kl 13:38 Du må logge inn for å svare