Store amerikanske investorer skjules bak am.banker
På podcasten igår fikk vi høre at det skjuler seg store amerikanske investorer som ønsker større biter av Photocure.
Spennende, ja, vil si det.
De ønsker større biter av Photocure fordi de tror på selskapets strategi og framtidig inntjening.
Spennende, ja, vil si det.
De ønsker større biter av Photocure fordi de tror på selskapets strategi og framtidig inntjening.
Redigert 21.08.2020 kl 11:01
Du må logge inn for å svare
risksøker
21.08.2020 kl 11:15
2376
Ja jeg hørte også det var veldig overasket å høre at det opplyste det. Må være DS som har snakket med store amerikanske investorer. PHO er sikkert grisebillig sammenlignet med amerikanske farma.
Og dette er investorer som enkelte her inne omtaler som tullinger😂😂
Omsatt for 23,5 mill første 45 min en helt ordinær børsdag, tyder kanskje på at noen større er på fisketur.
Minner alle og enhver om morgendagens FB session kl. 14.
Det bør være i alle sin interesse at det sendes inn spørsmål i stort monn, mye er klart for oss, men antar at andre enn undertegnede sitter med spørsmål man ønsker svar på.
Ingen spørsmål er dumme, vennligst send inn dine spørsmål til info@xtrainvestor.com
Spørsmålsstiller er selvsagt anonym i sendingen.
Det bør være i alle sin interesse at det sendes inn spørsmål i stort monn, mye er klart for oss, men antar at andre enn undertegnede sitter med spørsmål man ønsker svar på.
Ingen spørsmål er dumme, vennligst send inn dine spørsmål til info@xtrainvestor.com
Spørsmålsstiller er selvsagt anonym i sendingen.
Burobeng
28.08.2020 kl 12:15
1138
Jeg lurer på om de som står bak de store shortposisjonene kan ha en agenda utover det å tjene penger på kursnedgang i Photocure? Er det slik at dersom man vil kjøpe seg opp til en stor eierandel i et lite selskap uten å presse opp kursen kan det vøre henskiktsmessig å samtidig sitte med en shortposisjon slik at man daglig kan balansere kjøp og salg for å holde kursen dempet samtidig som longposisjonen bygges opp?
sokaratest
28.08.2020 kl 12:23
1112
sokaratest skrevInnlegget er slettet
Det å vedde mot seg selv er ikke så risikabelt