Portofølje August 2020

StevenG
24.08.2020 kl 23:58 416

Har fulgt med på markedet i litt over ett år så er vel det man kaller en "rookie" , men har funnet noen fine aksjer å trade på , samt å sitte long i andre.
Det har blitt noen smeller, men føler endelig jeg har litt kontroll og ligger ca 35% i pluss totalt. (375K ink urealisert, + utbytteaksjer wind og carbon som kommer onsdag)

Portofølje August 2020
- Aker Solution (13kr)
- Napatech (11.5kr)
- Strongpoint ( 18kr)
- Idex (1.7kr)
- Magnora (12kr)
- Lifecare (5.8kr)

Vært en del innom Kahoot, som jeg har veldig trua på og tjent bra på trading, men solgte forrige uke og kjøpte meg inn i Magnora, det lønte seg. Magnora vil jeg sitte long. Vil nok inn igjen i Kahoot på ett senere tidspunkt. Samme kan sies om AZT. Solid selskap og stort potensiale. Hadde såpass med gevinst der at jeg måtte ta den ,for å komme inn igjen før neste Q.

Får også Aker Wind og Aker Carbon på onsdag. Valgte å sitte i båten med AKSO etter utbytte og heller snittet meg ned til ca 13kr. Har trua at etter fusjoneringen og noen måneder frem i tid vil vi være på samme nivå som innsatsen.

Fint å høre litt synspunkter om min portofølje og om du sitter med noen av de samme. Noen ut og andre inn?

Redigert 19.01.2021 kl 17:22 Du må logge inn for å svare