SKITUDE::ARCTIC KOM MED KURSMÅL 14 kr I DAG 21 JANUAR

lionel
SKI 21.01.2021 kl 15:29 9579

Arctic kom med kursmål 14 kr på Skitude i dag . 100% oppside fra dagens nivåer.
Redigert 21.01.2021 kl 15:53 Du må logge inn for å svare
Luciferr
22.01.2021 kl 12:35 7320

Liten effekt på kursen på den svært positive analysen. Må større interesse til for å løfte denne betydelig opp.
Spesielt at media ikke skrevet om det enda.
JonasKr
24.01.2021 kl 15:47 7159

Kan noen fortelle meg hvorfor denne appen skal ta av? Tenkte å investere men sliter litt med å skjønne poenget. Bakkekort kan man jo nå kjøpe enkelt på Skistar's nettsider. Bortsett fra det er jo de fleste funksjoner kun linker til andre sider, som Yr for været, google maps for vei osv. Med andre ord, hva skal jeg med denne appen??
Redigert 24.01.2021 kl 18:45 Du må logge inn for å svare
JonasKr
24.01.2021 kl 18:48 6965

Helt uvesentlig hva analytikere mener om denne appen. Alt handler jo om den slår an eller ikke, og det kan jeg ikke se at en økonom fra BI kan vurdere. Jeg har så langt ikke forstått hvorfor dette skal slå an, men vil gjerne bli overbevist om det motsatte:-). Svindal fabler jo om lange heiskort-køer da ideen startet for 4-5 år siden, men det er jo digitalisert av Skistar for lengst.
Redigert 24.01.2021 kl 18:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.01.2021 kl 20:57 6834

Skjønner ikke helt hvorfor denne er på børs. Har sett mer avanserte greier bli oppfunnet og lagt gratis på app store av tenåringer som fortsatt går på skolen. Om dette er en så god ide så skjønner jeg ikke hvorfor man ikke bare hostet opp pengene selv da utvikling av en app ikke kan være spesielt kapitalkrevende. Snart er det sommer og da kommer denne aksjen til å synke som en sten når småinvestorer må ørkenvandre helt til neste vinter før evt oppgang.

Tror jeg da.
YNWA250505
24.01.2021 kl 21:33 6768

Enten så gjør mann seg dum og baisser da de vil inn, eller så er mann bare dumt. De er seff på børs for å hente kapital til å kjøpe opp konkurrenter. Og i disse Corona tider vil de kunne kjøpe mange på billigsalg. Er jo morsomt å se nick her på forumet som synes appen er dårlig når flere av de store skistedene roser systemet og mener dette er akkurat det de har savnet. Det betyr litt mer en deadwood sine synspunkter fra gutterommet sitt. Burde baisset selv da jeg ønsker å kjøpe meg opp mer. Dette vil bli en utbyttemaskin om 3-4 år.
Kaisovski
24.01.2021 kl 21:34 6766

Nytter vel ikke om skistedene syntes det er topp, når potensielle brukere hater appen?
nofilter
24.01.2021 kl 21:53 6724

Det kommer nok en ny app/oppdatering av appen. Appen i seg selv er jo ganske gammel. Sjekk ut appene til Skioo, Liftopia og spotlio for å få en idé. Dette er selskaper Skitude har kjøpt opp iden siste tida.
optimist68
24.01.2021 kl 22:29 6645

Det er teknologien bak som er viktigst. En app som er selve overbygget kan lett kunne endres. Flere her som mener det samme leser jeg. Dette kan bli bra. Etter viruset vil folk flokke seg ut til skisteder og få tilbake frihetsfølelsen i bakker og høyfjell luksus. Teams, Snap og Facebook er litt overbrukt hos folk flest
JonasKr
25.01.2021 kl 00:29 6497

Fortsatt ingen som kan fortelle meg hva poenget med appen er?

Heiskort kan man kjøpe enkelt digitalt via Skistar hvis man skal til f.eks Trysil/Hemsedal. Været sjekker de fleste på Yr. Veien med Google maps. Overnatting via Hotels/Booking eller lignende.

Jeg lastet ned Appen, men skjønner ikke hva jeg skal bruke den til. Den tilfører ingenting nytt, og gjør ikke Trysilturen noe enklere.
Redigert 25.01.2021 kl 00:30 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
25.01.2021 kl 00:41 6492

Poenget er at kun 10% av markedet er digitalisert og markedet er verdt milliarder av kroner. Tenk reklameverdien flere millioner brukere over hele verden vil bety. Skitude vil bli ledende og d tror jeg også de vil bli. At du fra gutterommet ditt ikke ser det tusenvis andre og ikke minst mer kompetente folk ser, d får være ditt problem.
JonasKr
25.01.2021 kl 07:08 6370

Vel, ingen grunn til å være frekk, jeg bare lurte:-). Når man skal begynne å vurdere noe er det jo lurt å begynne med seg selv. Jeg står litt alpin om vinteren, og tar meg en alpetur innemellom, men ser ikke hva denne appen skal tilføre meg. Dessuten står aksjen i -0.74% siste mnd, selv etter haugevis av Bullanalyser, såbdet er kanskje ikke bare jeg som er skeptisk?
Redigert 25.01.2021 kl 07:11 Du må logge inn for å svare
bfbf
25.01.2021 kl 09:47 6247

Skjønner heller ikke hva denne kan tilføye. Man kan jo allerede kjøpe heiskort ved den destinasjonen man skal kjøre ski. Hvorfor skal feks Skistar gi bort noen av sine inntekter til Skitude?? I tillegg finnes allerede Skiperformance, som har en velfungerende side for kjøp av heiskort, og allerede har massevis av destinasjoner.
YNWA250505
25.01.2021 kl 10:41 6171

Sorry, JonasKr. Er bare så lei når folk slenger ut meninger uten å ha lest seg opp på selskapet. Ta en tur innom, les deg/dere opp og kom så tilbake igjen. Det er så utrolig myte mer en heiskort som denne appen vil kunne gi deg. De vil også markedsføre seg kraftig og har også med seg Aksel som har et nettverk over hele verden. De vil kjøpe opp andre lignende selskaper og de vil bli foretrukket som DEN SKI-appen du skal ha. Den eneste du trenger og som gir deg all info på et sted. Kursen snuste på kr 8,50 og ligger nå kun opp 14%. Dere tror vel ikke det stopper der. Akkurat nå er det seff dårlig butikk å drive med skidestinasjoner, men til neste sesong vil dette eksplodere igjen. I mellomtiden vil Skitude benytte seg av et enormt svakt marked å kjøpe seg opp og ta posisjoner over hele verden. 15,26% nå
YNWA250505
25.01.2021 kl 10:58 6145

bfbf, nei hvorfor skal Skistar gi bort noen av sine inntekter til Skitude? Det ønsker de seff ikke, men jeg tror de på sikt vil bli spist opp av Skitude. Skistar har 6-7 destinasjoner i sin portefølje, Skitude har 200 partneranlegg og veksten vil eksplodere. Jeg vil tippe Skistar i løpet av året ligger under vingene til Skitude. Skitude har akkurat hentet inn 270 millioner i en svært vellykket emisjon.

Vi startet prosjektet fra bunnen av i Girona, Spania i 2012 med en ambisjon om å bli en tilbyder og nøkkelspiller av innovative tjenester til både skikjørere og eiere av skianlegg. I dag har drømmen blitt til virkelighet.

Vi er stolte av å annonsere at Skitude Group er i en børsnoteringsprosess for å bli offentliggjort på Euronext Growth Oslo før jul. Selskapets mål er å forene fjellturismen og alpintverden på en digital Platform. Skitudes medeiere har tro på at ski-industrien er inne i en digital vekst- og konsolideringsperiode, noe som øker sjansene for å lykkes, for store og vellfinansierte grupper.

I denne sammenhengen har Skitude group signert to avtaler for å anskaffe to ledende leverandører av digitale løsninger:

Første avtale var å anskaffe ressursene til Liftopia, som har vært en benchmark for dynamisk prising siden 2005.
Andre avtale ble signert med Spotlio, et firma som siden 2011 har hatt fokus på å hjelpe destinasjoner og skiheisoperatører med å levere en hurtig og friksjonsfri opplevelse på mobil og nett.
Sammen vil vi betjene over 300 skianlegg, i tillegg til millioner av skikjørere og fjellentusiaster. Vi gleder oss til å starte å samarbeide med deres flotte team, dele felles mål og skape synergi som er fordelaktig for ski-industrien.

Alt dette ville ikke vært mulig uten dere! Dette er grunnen til at vi ønsker å takke våre kjære kunder og partnere som hadde troen på oss og hjalp oss med å utvikle og forme våre innovative digitale løsninger for skisektoren.

Med vennlig hilsen,

Skitude- grunnleggerne

Marc Bigas, David Huerva og Victor Oliva
bfbf
25.01.2021 kl 11:41 6111

Hei Skitude, artig å se at dere er her inne. Men dere svarte ikke på mitt spørsmål (som egentlig er todelt). Og la oss bruke Skistar/Hemsedal som et eksempel, at jeg skal dit på ferie:
1. Hvorfor skal jeg som forbruker bruke deres app når jeg kan gå rett på Skistar sin, som pt langt overgår deres (dette er selvfølgelig subjektivt) ifht design, brukervennlighet mm.? Jeg har alt jeg trenger fra det stedet jeg skal til; heiskort, bo, vær, infor om selve skisenteret, heiser som er åpne, osv osv
2. Hvorfor skal skisentrene, som allerede har utviklet nettsider og apper gi bort deler av inntektene sine til dere? (Og hvis svaret er at skisenteret kan få flere kunder fordi kunden finner de gjennom appen, så kan skisenteret også miste kunder fordi kunden finner andre gjennom appen).

Det hadde vært fint med et velbegrunnet svar. Apper og nettsider for skidestinasjoner har vært forsøkt mange ganger uten at det har blitt noen økonomisk knallsuksess. Jeg vil gjerne kjøpe meg inn, men synes ikke det som er presentert fra Arctic virker velfundert. Videre så jeg at flere reagerte på at dere ikke gjorde noe for å promotere appen i juleferien som burde vært høysesong - eller tar jeg feil her? kand ere si noe om nedlastingstallene for juleferien og hvordan det har vært med erfaringer fra brukere? Ser at det kun er 6(!!!!!!) stk som har giddet å rate den på appstore.
Redigert 25.01.2021 kl 11:41 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
25.01.2021 kl 11:56 6328

Blir spennende å høre om du får noe svar. Mulig Skistar er best i Hemsedal og knuser Skitude i sine 6 områder. Skitude vil med sine 2-300 destinasjoner genere enormt mye mer penger og de vil også utvikle sin app hele tiden og i flere år. I Skitude kan du delta i konkurranser og motta belønninger i mer en 2500 skianlegg. Du kan sammenligne deg med andre brukere og klatre på rangeringene. Du kan utfordre andre alpinister og snowboardere. Såkalt spillfisering og det blir mer og mer populært. De mest avanserte funksjonene for alpinister og snowboardere: Utforbakke analyse tur for tur
Din sporede aktivitet i 3D
Hurtighetsvariasjon heatmaps
Apple watch sporings app
og mye mer!

Skistar har holdt på i over 45 år og har klart å få på plass 6 destinasjoner. Nå blir de og svært mange andre spist opp av Skitude.

At du nevnte du så flere ( 5 stk 10 stk?) reagerte på at dere ikke gjorde noe for å promotere appen i juleferien som burde være høysesong? HØYSESEONG midt i den verste epedemien og "alle" anlegg nedstengt??? Halloooo, er det noen hjemme heeeeeer.
Redigert 25.01.2021 kl 11:57 Du må logge inn for å svare
Potet
25.01.2021 kl 12:58 6232

Lastet ned appen, men syntes den var tungvint å bruke. Brukte Stavanger for å tracke turene, der får jeg opp topphastighet, i skitude fikk jeg kun "60+ km/h" Solgte meg ut i dag, kun en liten post. Forsøkte premiumabb, men gratis Strava dekker mitt behov bedre.

Forøvrig en god tanke å samle flere steder i en app, men foreløpig var ikke resultat det jeg ønsket meg.
bfbf
25.01.2021 kl 13:37 6188

Det sentrale spørsmålet, som det virker som du ikke skjønner, er hvordan skal Skitude tjene penger? En ting er at det er en app m flere funksjoner (som du finner bedre flere andre steder), men dette gir ikke penger i kassa. Og til info så bruke jeg Skistar som et eksempel (kunnne likså godt brukt Norefjell, Kvitfjell/Hafjell, osv) fordi de eier anleggene, og leverer det som trengs gjennom allerede eksisterende nettsider. Det gir null å skrive at skitude skal "spise opp" andre anlegg uten at du greier å begrunne dette saklig. Til info har feks Skistar en mcap på 9,03mrd på stockholmbørsen - og kursen har steget siste år. Både de og andre anlegg i Norge, Europa og USA kjører selvfølgelig knallhard på markedsføring nå selv om det er pandemi. Det jeg etterlyser er kun et svar fra Skitude at det er en tanke rundt dette, og hva denne planen er. Selve grunntanken, som jeg forsto var heiskortkjøp (og som faktisk generer inntekter, i motsetning til feks å se hvor fort du kjører på ski) er en god ide. Det er bare å se hva Skiperformance har klart å gjøre på såpass kort tid.
YNWA250505
25.01.2021 kl 16:08 6106

Du babler videre om at jeg ikke skjønner hvordan de skal tjene penger? Har du hørt om reklameinntekter? Har du hørt om provisjon på salg av heiskort, skiutleie etc etc. I tillegg har de en Premium abbo som jeg vil tror koster litt og som svært mange vil benytte seg av når Skitude vil være på alles lepper i løpet av få år. At du ikke har trua på Skitude får bare være. Andre regner hjem resultater i hundremillioners klassen i løpet av få år. Tror du ikke de vet potensiale her. Legger bare ved litt tekst her. Håper du får med deg potensialet her. Skitude vil og skal kjøpe opp lignende selskaper akkurat som feks Play Magnus kjøper opp andre sjakkapper. Etc etc. De som står alene er svake og lite lønnsomme vil slukes rått og synergieffekter og drift optimalisering vil sørge for gode resultater for de som lykkes og som du ser så er planen til Skitude at de skal lykkes. At du drar frem en mcap på Skistar på 9.03mrd sier jo egentlig alt. De har 6-7 destinasjoner og alle er i Norge/Sverige med svært få innbyggere. Skitude vil bli store internasjonalt og har allerede enormt mange destinasjoner og skianlegg sin portefølje. Denne vil vokse og vokse fremover og millioner av mennesker vil benytte seg av appen. Dette vil genere enormt med penger og Skitude vil bli en utbyttemaskin om 3-4 år.

Ifølge Arctic Securities er markedet til Skitude på rundt 135 milliarder euro, tilsvarende rundt 1.400 milliarder kroner.

– Bransjen er svært lite digitalisert og bare 10 prosent av heiskortene er kjøpt online. Rundt 11 prosent av alle alpinanlegg har sin egen app, mens 25 prosent har en nettbutikk. Vi mener manglende digitalisering kommer som en konsekvens av en fragmentert marked med mange lokale eiere som har opplevd mange år med solid lønnsomhet, og som følge av det ikke har hatt behov for å digitalisere, sier analytikeren.

Spetalen og Bjerke argumenterer for at Skitude har mulighet til å gjøre mange innvannende oppkjøp, og viser til Liftopia og Spotlio, som ble kjøpt til henholdsvis 0,75 og 4,6 ganger EV/Salg på 2020-tallene.

– Skitude har selv kommunisert at det potensielt ser 50 oppkjøpskandidater, noe som kan bidra til å skape både inntekts- og kostnadssynergier. I tillegg kan årets dårlige skisesong som følge av covid-19 åpne muligheter for gode oppkjøpspriser, slik som med Liftopia, sier Spetalen.


STANG UT: Kristian Mørk Spetalen under senior NM på Oppdal i 2016. Han tror ikke noe tilsvarende vil skje med appen Skitude.
Sterk vekst

Skitude har avvikende regnskapsår og lukker regnskapsbøkene i april. I forrige regnskapsår omsatte selskapet for 18,2 millioner kroner. I 2021 estimerer Arctic Securities en omsetning (pro-forma) på 134,5 millioner kroner, etterfulgt av 203, 338 og 471 millioner kroner de påfølgende årene.

I 2024 skal ski-appen sitte igjen med et EBITDA-resultat på nærmere 190 millioner kroner, hvilket gir en margin på 40 prosent.

– Våre estimater ligger under Skituds guiding og med potensielle innvannende oppkjøp er det oppside på verdsettelsen, sier Spetalen.

På eiersiden i Skitude finner man blant andre Investinor, Stein Erik Hagens Canica, Andenæsgruppen og Aksel Lund Svindal. Sistnevnte sitter på aksjer verdt over 6 millioner kroner.
YNWA250505
25.01.2021 kl 16:09 6101

Les gjerne dette og kom tilbake til meg om hvorfor du ikke tror på disse tallene: I 2021 estimerer Arctic Securities en omsetning (pro-forma) på 134,5 millioner kroner, etterfulgt av 203, 338 og 471 millioner kroner de påfølgende årene.

I 2024 skal ski-appen sitte igjen med et EBITDA-resultat på nærmere 190 millioner kroner, hvilket gir en margin på 40 prosent.
bfbf
25.01.2021 kl 22:06 5965

Det som er det merkelige her er at jeg ber om velbegrunnede forklaringer fordi jeg tenker å kjøpe aksjer, og så er det stort sett bare drit tilbake. Hvis noen kan gi meg velbegrunnede svar på hvorfor og hvordan så hadde jeg satt pris på det. Som tidligere sagt er det heiskortkjøp jeg tenker på, da det er det som åpenbart kan generere inntekt. Jeg er ikke interessert i potensialet - det vet jeg om. Jeg vil vite hvordan det. skal nås (Ps hvis du har tenkt til å komme med drit så kan du spare deg. Det eneste du da gjør er å skape negativitet og en aksjonær mindre.
YNWA250505
25.01.2021 kl 22:20 5931

Må du ha mer svar en det som er presentert deg her og nå så hold deg unna og sett pengene i banken. Du mener det er åpenbart heiskort som er eneste inntektsmuligheter. Jeg prøver å fortelle deg om et par andre muligheter i tillegg viser jeg deg potensialet. Hvordan det kan nås er også skrevet. Men bevares, selskapet kan jo konkes også. Har du ikke trua så stay away eller så gjør du som mange andre av oss og kjøper deg inn. Heiskort, skiutleie, premium abbo, reklameinntekter etc etc. Dette er de allerede godt i gang med og veksten er formidabel og vokser seg større og større. Uten en ræva børs i dag hadde vi passert kr 9 og du har fortsatt en mulighet til å kjøpe høyt syvtall. Tviler på om du får igjen den sjansen denne uken?
Stokk Dum
25.01.2021 kl 22:41 5886

Regner med du har kikket på Information Document ifm børsnoteringen.
Der får du visjoner og strategier servert uten en eneste fornærmelse.

mvh




6.4 Vision and strategy
Skitude aims to digitize one of the last large leisure markets, the market for skiers and other mountain enthusiasts. Unlike other markets such as tourism, accommodation, restaurants, touring etc., this market is still mostly analogue. This means that skiers are still waiting in long lines to purchase ski passes and access the services of ski rentals and ski schools. They are still required to use physical ski cards and have poor options for online booking and checking of availability of in-resort lodges, restaurants, etc. As an example, only 10% of lift tickets are currently purchased online1. Further, only 25% of resorts have their own web shop and only 11% have their own app (Swissdata, https://datascience.ch/).
Currently, Skitude does not have any competitors that cover the same breadth of services to ski resorts and skiers as the Company. Skitude has certain competitors that cover some of the Company's individual services, but none offer a comparable list of services, markets and customers. This situation could hange, but the recent acquisitions of Liftopia and Spotlio have given Skitude a very good front-runner position to be a major player in a coming consolidation of the digitalization of the skiing industry. Skitude has developed a digital platform on which all of this can be achieved. As such, it provides a meeting place between skiers and ski resorts. The Company’s long-term vision is to create a one-stop-shop for both parties – a platform that offers all services related to mountain activities.
Redigert 25.01.2021 kl 22:41 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
25.01.2021 kl 23:09 5833

Nå får du snart spørsmålet, "men hva skal de tjene penger på". 🙈🙈🙈
JonasKr
03.02.2021 kl 00:05 5275

Jeg tror du har rett med tanke på Skistar/Skitude. Hørte en Podcast med Stordalen og han kjemper med nebb og klør mot sider som Booking.com og Hotels.com, som potensielt stjeler masse inntekter. Skistar ønsker ikke gi prosenter til Skitude og den kampen tror jeg Skistar vinner lett. Verken kunde eller skianlegg trenger et fordyrende mellomledd her, mens det er veldig praktisk med Hotels.com/Booking.com når du skal på storbyferie.
bfbf
03.02.2021 kl 09:42 5053

Da har jeg gjort litt mere undersøkelser selv, og kjøpt meg inn. Til dere som ikke kjenner til det kan jeg opplyse om at Skitude nå er i drift på Hafjell/Kvitfjell, så her begynner det å skje ting. Vi får håpe de nå greier å ta tak i Liftopia så blir dette kanon.
JonasKr
03.02.2021 kl 10:19 5008

Hvorfor plutselig Bull? Kan vel like godt kjøpe heiskort på Hafjells hjemmeside, hva skal jeg med et fordyrende mellomledd?
bfbf
03.02.2021 kl 10:30 4985

Nå er ihvertfall faktum slik at feks Hafjell/Kvitfjell allerede har tatt dette i bruk, og heiskortet har ike blitt en eneste krone dyrere. (samme m Norefjell og Kongsberg i Norge). Videre har det til kommet enda flere utenlandske skisentre. Så hvis det fortsetter i denne takten er jo denne saken helt klart mer positivt enn jeg hadde trodd. Ser at alle skisentrene fra usa som lå innunder Liftopia ikke har kommet enda, og det er vel her penga ligger?!!!
JonasKr
03.02.2021 kl 11:13 4953

Tja jeg ville googlet litt rundt Liftopia først. Første jeg finner er at de var nær konkurs ifjor, kanskje derfor de var på billigsalg? De får også sterke 1.5 på Trustpilot med nesten bare negative kundeomtaler.

Som sagt, dette er bare et fordyrende mellomledd, som jeg aldri kan tenke meg f.eks Skistar ønsker å finansiere. Jeg tror det blir svært vanskelig å oppnå markedsmakten til f.eks Hotels.com og Booking.com innen skiverdenen. Hotellkjeder mister mye inntekter til Hotels/Booking, men det er dette alle bruker, så de taper ennå mer ved å stå utenfor. Jeg kan aldri tenke meg at f.eks Trysil vil tape noe vesentlig besøkende på å stå utenfor Skitude. Skitude vil hvertfall ikke ha noen maktposisjon til å presse anleggene for prosenter.

Da blir spørsmålet hva Skitude skal tjene penger på?
Redigert 03.02.2021 kl 11:20 Du må logge inn for å svare
bfbf
03.02.2021 kl 11:24 4929

Men da må du sjekke litt mer. Liftopia ha solgt skibilletter i USA og Europa for en stor mengde skisentre. Det gikk til helvete pga "dårlige" disposisjoner sammenhold m covid, noe som medførte konkurssøksmål fra bl.a. Aspen. Inntil sesongen 2019/20 var imidlertid tonen annerledes, se feks hva Arosa/Lenzerheide mente om Liftopia:https://www.snowindustrynews.com/articles/2019/august/another-year-of-partnership-with-liftopia-delivers-strong-results-for-arosa-lenzerheide/
Skitude har som sagt overtatt Liftopia. Hvis de gjør det riktig er det nok et enormt marked.
YNWA250505
05.02.2021 kl 16:10 4679

http://blog.skitude.com/no/stor-okning-randonee-registrert-skitude/?utm_source=newsletter&utm_medium=no&utm_campaign=skimo_article

Er jo gode tall de presenterer. Klarer de å tjene penger på alle disse nye kundene også kan dette bli bra det:-)

Kult at selskapet blogger og oppdaterer oss.
Redigert 06.02.2021 kl 13:16 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
05.02.2021 kl 16:12 4678

JonasKr, om/når millioner av brukere benytter seg av Skitude appen blir dette en enorm markedsføringsplass som vil gi de store inntekter på bla reklame. De vil sikkert tjene penger pr klikk og ikke minst ved konverteringer som leder til kjøp.
Lundic
12.02.2021 kl 16:36 4227

Canica AS økt med 5,2 mnok aksjer, fra 4,2 til 9,4, eier nå 11,2%. Har virkelig troen på at skitude kan bli et «stort» selskap, markedet er enormt.
Investmoney
13.02.2021 kl 10:01 4084

At Canica øker er spennende og bra!!! Har selv økt beholdning denne uken og har tro på dette caset! Hvor finner du endringen til Canica?
Lundic
13.02.2021 kl 10:24 4054

Benytter nordnet app for kjøp og salg, og der fremkom det under «aksjonærendringer blant utvalgte investorer» som ligger som siste nyheter på skitude.