Aksjeanalyser.com anbefaler GOD

zedyz
GOD 21.01.2021 kl 21:49 2239

https://aksjeanalyser.com/2021/01/21/aksjeanalyser-com-har-i-dag-sett-naermere-pa-et-annet-av-de-mindre-selskapene-pa-oslo-bors-men-som-ogsa-vurderes-a-vaere-et-svaert-interessant-og-spennende-selskap-og-aksje-aksjeanalyser-com-ser-et/

Om Goodtech:

"Aksjeanalyser.com har i dag sett nærmere på et annet av de mindre selskapene på Oslo Børs, men som også vurderes å være et svært interessant og spennende selskap og aksje. Aksjeanalyser.com ser et stort potensiale fremover også for denne aksjen og ser en mulig dobling for aksjen i løpet av neste 3-4 måneder. Det samlede tekniske bildet for aksjen er nå svært positivt, og et nytt kraftig teknisk kjøpssignal er nå nylig utløst for denne aksjen."
Odin87
22.01.2021 kl 07:40 2009

Denne har som en av få grønne aksjer gått under radaren til de fleste foreløpig - kursen har stått i ro mens det meste andre med esg preg har skutt i været.

Mandag ble vi tatt inn i dovreporteføljen, torsdag kom aksjeanalyser.com med anbefaling og forhåpentligvis kommer carnegie med kursmål de nærmeste dagene. Tror vi står i 20 kr før vinterferien ☺️
awkward
22.01.2021 kl 08:47 1891

Jeg har generelt ikke så mye til overs for Aksjeanalyser.com, men jeg er ikke nødvendigvis uenig i konklusjonen der i første omgang.
Rent teknisk er den veldig spennende nå.
Så får man håpe at det snart kommer noen meglerhus på banen her. Det ventes et par, med CAR hvert øyeblikk tenker jeg.

En analyse endrer jo på ingen måte caset, men økt oppmerksomhet er sjeldent negativt (gitt at man har noe som er verdt å vie oppmerksomhet)

Slettet bruker
22.01.2021 kl 09:01 1842

Dagens rakett, aksjeanalyser ser dobling! 32 kr ++! Bull!
awkward
22.01.2021 kl 09:06 1809

Jeg får vel motvillig innrømme at de har større påvirkningskraft enn jeg så for meg.
Leser at ABT gikk 50% igår etter en analyse fra dem?

Får håpe noen av dem som kommer inn her er litt langsiktige også. For der tror jeg det er mye å hente.
awkward
22.01.2021 kl 09:18 1745

Måtte dobbeltsjekke dette selv.

ABT startet godt på omtalen hos Aksjeanalyser igår fra start.
Deretter ble artikkelen publisert åpent på Nettavisen rundt 13:00. Så kan man jo se på kursen deretter.

Fascinerende opplegg.
Understreker at jeg har sett endel rare analyser derfra, så jeg påstår ikke på noen måte at de er noe Orakel.

Men påvirkningskraften deres har jeg tilsynelatende grovt undervurdert.
Blir spennende å se om det blir tilsvarende effekter i GOD idag.
Ser at ABT fortsatt går som en kule i alle fall.

Slettet bruker
22.01.2021 kl 10:28 1614

Slettet bruker skrev Innlegget er slettet
ofte kommer ikke effekten av aksjeanalyser med en gang, gjerne litt etterpå.
Slettet bruker
22.01.2021 kl 10:43 1575

Og ABT er videre kraftig opp i dag, etter aksjeanalyse.com sin anbefaling da den sti litt over 6 har den allerede vært opp 100%....

Aksjeanalyse.com har hatt mange slike de siste året, eks. KOA, REC, Magnora, Aega m.fl!
Redigert 22.01.2021 kl 10:45 Du må logge inn for å svare