Nordea Investor
MYE KRØLL HOS NORDEA:
Flere som opplever sammen problem siden flere dager?
Informasjon: Vi opplever for tiden problemer med at aksjekurser ikke oppdateres i vår handelsplattform. Nordea Aksjehandel ønsker å beklage til alle kunder som er berørt av denne feilen og de ulike feilene som har vært den siste tiden. Det er høyeste prioritet hos vår IT avdeling å få stabiliteten opp på et bedre nivå. Vi vil legge ut ny melding med en gang dette problemet er løst. Mvh Nordea Aksjehandel
Flere som opplever sammen problem siden flere dager?
Informasjon: Vi opplever for tiden problemer med at aksjekurser ikke oppdateres i vår handelsplattform. Nordea Aksjehandel ønsker å beklage til alle kunder som er berørt av denne feilen og de ulike feilene som har vært den siste tiden. Det er høyeste prioritet hos vår IT avdeling å få stabiliteten opp på et bedre nivå. Vi vil legge ut ny melding med en gang dette problemet er løst. Mvh Nordea Aksjehandel
Struts
28.01.2021 kl 12:16
1349
Jada, det er egentlig litt tragikomisk når de skriver at de arbeider med "å få stabiliteten opp på et bedre nivå". For den kan vel vanskelig bli verre?
Redigert 28.01.2021 kl 12:26
Du må logge inn for å svare
Norviking
10.05.2021 kl 09:18
1114
Informasjon: Det er for øyeblikket problemer med kurser på aksjer. Vi beklager dette. IT er på saken. Ved spørsmål ring telefon 22 48 51 50
JEG ER SÅ MØK LEI
FYTTI GRISEN !!!!!!!!!!!!!!!!
JEG ER SÅ MØK LEI
FYTTI GRISEN !!!!!!!!!!!!!!!!
_K2_
10.05.2021 kl 12:08
978
Samme hos DNB idag. Større feil hos ekstern leverandør, altså. Hvem nå dét monne være.
Kvike11
10.05.2021 kl 12:19
952
Sørgeligt at Nordea er så ligeglade med deres kunder. Virker som om de lever i fortiden.
Nordea kunne få 500.000 eller flere kunder hvis deres bors handel var fra dette århundrede.
Skiftede selv med det samme, og flyttede hele min portefølge til Nordea hvis de kunne matche andre på marked,
men de snork sover, det eneste nye de er kommet med er nedskæring af ansatte bortset fra ny hjemmeside som ikke virker 100 %. IT ansatte til høje lønninger, burde være dygtigere.
DNB kommer jeg aldrig til at bruge, mener ikke de har styr på noget som helst bortset fra hvidvask som stortrives.
Nordea kunne få 500.000 eller flere kunder hvis deres bors handel var fra dette århundrede.
Skiftede selv med det samme, og flyttede hele min portefølge til Nordea hvis de kunne matche andre på marked,
men de snork sover, det eneste nye de er kommet med er nedskæring af ansatte bortset fra ny hjemmeside som ikke virker 100 %. IT ansatte til høje lønninger, burde være dygtigere.
DNB kommer jeg aldrig til at bruge, mener ikke de har styr på noget som helst bortset fra hvidvask som stortrives.
De som jobber med aksjehandel er like frustrerte som oss. Ledelsen i banken nekter å prioritere oppgradering av IT og nye løsninger. I stedet lapper de sammen hver gang. Grunnleggende problemene fortsetter og nye store feil oppstår. Sånn har det vært siden lansering. Men kurtasjen er lav da