H2 buss penger til Island kr 7 mill

Slettet bruker
NEL 12.10.2018 kl 10:37 1061

Ferske H2 buss penger er idag innvilget kr 7.000.000,- til H2 buss prosjekt. Nel denne kan vel dere plukke som nå er eksperter på H2 busser og H2 bussfyllesystemer?
Nel har levert H2 anlegg til Island tidligere. Så de er inne...
Iceland has received €705k of funding for #hydrogen buses through the JIVE2 project! ?#TheOtherElectricBus #FutureOfTransport
@straetobs @IcelandicNew
Redigert 14.10.2018 kl 16:23 Du må logge inn for å svare
Ajax1
12.10.2018 kl 11:16 987

Mr James Bond: Er det ikke på tide at du roer deg litt ned med med å starte nye hausse tråder om NEL hver gang du har googlet noe angående hydrogen.
Etter hva jeg har forstått så er det ca 7000 aksjonærer i NEL. Tenk om alle skulle spammet forumet som du holder på. Du er jo blitt fullstendig hemningsløs ?
Ditt skryt om hvor mye penger du har, og at du treffer topper og bunn, at du har solgt bil og hytte osv for å kjøpe mer NEL aksjer, hvem fan har interesse av det ?
Det neste blir vel at du har solgt gressklipper og sykkelen også.
Egentlig vet jeg at det er unødvendig av meg å skrive dette innlegget fordi det er mange andre som har oppfordret deg til å roe ned din haussing uten at det hjelper, dessverre ?.
Det er tydelig at du anser deg selv som en bjellesau på aksjemarkedet, men sannheten er at ingen med sine "fulle fem" tar notis av det du skriver.
Derfor oppfordrer jeg deg til å tenke litt på hva du holder på med, men det er nok for mye å håpe på ?
Slettet bruker
12.10.2018 kl 11:23 956

Det blir spennende å se om Nel kan lande en kontrakt med Island. Nel stiger opp + 1.41%