Jeg heier på flyselskapet Flyr.
https://www.dn.no/marked/dnb-markets-om-flyselskapet-flyr-vi-sliter-med-a-forsta-hvorfor-noen-vil-investere-i-dette-tapsprosjektet/2-1-1095141
Jeg synes DN opptrer slemt i dag.
Vi trenger konkurranse i luftfarten. Flyrs deltagelse på markedet er et godt eksempel på det.
Det er mulig Flyr har solgt flybilletter litt vel billig. Så billig har kanskje ikke vært nødvendig.
Flyr må få inn litt penger for å selge og gjennomføre flyturer også. Istedenfor 312 kroner,
kunne de tatt 469 f.eks. Under 500 - 600 kroner er uansett billig for en flybillett, for en reise
av litt lengde.
Nordmenn, norsk nærings- og arbeidsliv, bør støtte opp om Flyr, fordi vi trenger konkurranse
i luftfarten. Det er det dette handler om.
FLY MED FLYR NORGE OG NORDEN.
NORDMENN BØR SPRE BUDSKAPET I NORGE, NORDEN OG NORD EUROPA OM AT FLY MED FLYR.
Min påstand er at Norge vil tjene på å få frem Flyr. Og kunne vi fått til å tilby norske flyselskaper billig fuel f.eks. ?
Flyr må støttes, ikke kritiseres. De har startet på riktig tidspunkt, og fremstår som attraktive for kundene.
Presisering 24. nov : Mht. selskapets uttrykk gjennom aksjen og aksjekursen, tar jeg intet ansvar for denne.
Det er en sak for seg. Her snakket jeg om flyselskapet som tilbyder av flyreiser. Det er ingen spesielt lett tid
for flyselskaper. Men Flyr ble startet på et historisk gunstig tidspunkt. De fikk billig inngang, og har lave kostnader.
Jeg synes DN opptrer slemt i dag.
Vi trenger konkurranse i luftfarten. Flyrs deltagelse på markedet er et godt eksempel på det.
Det er mulig Flyr har solgt flybilletter litt vel billig. Så billig har kanskje ikke vært nødvendig.
Flyr må få inn litt penger for å selge og gjennomføre flyturer også. Istedenfor 312 kroner,
kunne de tatt 469 f.eks. Under 500 - 600 kroner er uansett billig for en flybillett, for en reise
av litt lengde.
Nordmenn, norsk nærings- og arbeidsliv, bør støtte opp om Flyr, fordi vi trenger konkurranse
i luftfarten. Det er det dette handler om.
FLY MED FLYR NORGE OG NORDEN.
NORDMENN BØR SPRE BUDSKAPET I NORGE, NORDEN OG NORD EUROPA OM AT FLY MED FLYR.
Min påstand er at Norge vil tjene på å få frem Flyr. Og kunne vi fått til å tilby norske flyselskaper billig fuel f.eks. ?
Flyr må støttes, ikke kritiseres. De har startet på riktig tidspunkt, og fremstår som attraktive for kundene.
Presisering 24. nov : Mht. selskapets uttrykk gjennom aksjen og aksjekursen, tar jeg intet ansvar for denne.
Det er en sak for seg. Her snakket jeg om flyselskapet som tilbyder av flyreiser. Det er ingen spesielt lett tid
for flyselskaper. Men Flyr ble startet på et historisk gunstig tidspunkt. De fikk billig inngang, og har lave kostnader.
Redigert 24.11.2021 kl 17:15
Du må logge inn for å svare
Jguiden
01.02.2022 kl 16:48
3759
Med gjenåpning flere steder i Europa de neste ukene så ser det veldig lovende ut for flyselskaper. Vi kommer til å få en liten rekyl opp igjen de neste dagene tenker jeg :) Bare å sitte!
danmark1
02.02.2022 kl 11:59
3376
Jeg tror sommeren bliver rekord høj på rejser. Folk vil ud og opleve noget oven på Corona. I Danmark har ophævelsen af restriktionerne betydet et boost i rejser. Det har simpelthen fået folk op af sofaen. Når resten af Europa åbner, kommer det til at gå stærkt.
litt
02.04.2022 kl 17:26
2464
Magnet på nordmenn
Det er to reisemål som har det til felles at de virker som magneter på nordmenn, og som er ruter som alltid har godt salg – tiår etter tiår:
– Jeg slutter aldri å bli overrasket over den kraftige etterspørselen etter billetter til Alicante og Malaga. Vi har fulle fly fra dag én av og det i en tøff konkurransesituasjon, sier kommersiell direktør i Flyr, Thomas Ramdahl, til flysmart24.
https://flysmart24.no/2022/04/02/flytopp-reisemalene-slutter-aldri-a-overraske-meg/?fbclid=IwAR0XFiPFKQi5zyV9B7UmnuMvDiy65iaPqihvyfFARuQ1sPuq9JBoEZVRl3o
Det er to reisemål som har det til felles at de virker som magneter på nordmenn, og som er ruter som alltid har godt salg – tiår etter tiår:
– Jeg slutter aldri å bli overrasket over den kraftige etterspørselen etter billetter til Alicante og Malaga. Vi har fulle fly fra dag én av og det i en tøff konkurransesituasjon, sier kommersiell direktør i Flyr, Thomas Ramdahl, til flysmart24.
https://flysmart24.no/2022/04/02/flytopp-reisemalene-slutter-aldri-a-overraske-meg/?fbclid=IwAR0XFiPFKQi5zyV9B7UmnuMvDiy65iaPqihvyfFARuQ1sPuq9JBoEZVRl3o
Redigert 02.04.2022 kl 17:26
Du må logge inn for å svare
Danskene også har mye reiser til Alicante og Malaga. Dvs. fra Kastrup m.fl.
Håper Flyr etterhvert som de får mer omfang på virksomheten, bruker også andre flyplasser enn Gardermoen
i det sørøstre Norge for å komme nærmere kundene. Mao. Sandefjord og Moss lufthavn. Kristiansand lufthavn
kunne de også på på.
Håper Flyr etterhvert som de får mer omfang på virksomheten, bruker også andre flyplasser enn Gardermoen
i det sørøstre Norge for å komme nærmere kundene. Mao. Sandefjord og Moss lufthavn. Kristiansand lufthavn
kunne de også på på.
danmark1
03.04.2022 kl 11:40
2229
Der bliver nok at se til, folk vil ud at rejse. Antal solgte rejser i Danmark slår alle rekorder.
danmark1
04.04.2022 kl 10:54
2044
Det er meldinger som denne, vi skal have flere af :-)
https://finansavisen.no/nyheter/luftfart/2022/04/04/7846106/floy-2-48-millioner-passasjerer-i-mars?internal_source=sistenytt
https://finansavisen.no/nyheter/luftfart/2022/04/04/7846106/floy-2-48-millioner-passasjerer-i-mars?internal_source=sistenytt
danmark1
04.04.2022 kl 15:51
1881
Jeg glæder mig til at høre tal for salg af billetter i Påsken, jeg tror det bliver voldsomt.