GOGL (Golden Ocean Group) -95.85%. Normalt eller aksjesvindel?

Slettet bruker
GOGL 30.12.2017 kl 21:36 4935

Skriv en kommentar i denne tråden hvis dere har opplevd noe av dette i aksjen:
.
1.) Har dere opplevd systematiske kursmanipulasjoner i aksjen?
2.) Har hovedeiere og/eller grunder(e) gitt et DNM utarbeidet konvertibelt lån til selskapet?
3.) Har dere opplevd "ubegrunnede" børspauser innført av OSE?
4.) Har obligasjonseierne i selskapet blitt lurt/truet av Norsk"Tillits"Mann til å konvertere til aksjer?
.
Statsminister Jens Stoltenberg tok sammen med sin aller beste AP venn, forlover og tvillingsjel Rune Bjerke i 2007 kontroll over den Statseide banken DNB.
Sammen skapte de den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB.
Rune Bjerke sin hovedoppgave var å danne AP/DNBs Svindeltrekant:
DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM for å organisere svindel av aksje og obligasjonseiere.
Brukerne av Svindeltrekanten betaler sannsynligvis en meget høy prosentandel av svindelutbyttet til AP/DNB.
Andre svindler er det AP/DNB som foretar for seg selv.
Kun få prosent av svindelinntektene går inn i DNBs regnskap.
.
Statsminister Jens Stoltenberg foretok en indre okkupasjon av Norge mellom høsten 2005 og høsten 2013.
AP/DNB kontrollerer fremdeles "all" presse og media i Norge og kontrollerer bl.a. Riksadvokaten og sannsynligvis alle Statsadvokatene hos Økokrim og Finanstilsynet.
.
De aksje og obligasjonsvindlene som AP/DNBs Svindeltrekant: DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM sto bak, og som jeg påviste i 2008, 2009 og 2010, begynner å nærme seg foreldelsesdato for svindel på 10 år.
Derfor trenger jeg flere og nyere investorsvindler som den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB står bak.
.
Skriv en kommentar i denne tråden hvis dere har opplevd noe av dette i aksjen:
.
1.) Har dere opplevd systematiske kursmanipulasjoner i aksjen?
.
2.) Har hovedeiere og/eller grunder(e) gitt et DNM utarbeidet konvertibelt lån til selskapet som kan konverteres til aksjer til børskurs "om noen år"?
- Med et tilsynelatende uskyldig konvertibelt lån kan de overta HELE selskapet etter å ha, med hjelp av organisert hjelp fra hovedsakelig DNM manipulert kursen NED!, NED! og videre NED! -99%...
Et konvertibelt lån på f.eks. 100 millioner kroner gitt på ATH 100, tilsvarer et aksjekjøp på 1 milliard kroner (foretatt ved ATH) ved kurs 10 og tilsvarer et aksjekjøp på 10 milliarder kroner (foretatt ved ATH) ved kurs 1.
.
3.) Har dere opplevd "ubegrunnede" børspauser innført av OSE grunnet "mistanke om ulik informasjon i markedet"?
Eller annen form for "ubegrunnet" børspause beordret av OSE eller ønsket av selskapet selv?
Har en eller annen børspause forårsaket et kraftig og tilsynelatende ubegrunnet kursfall?
.
4.) Har obligasjonseierne i selskapet blitt lurt/truet av Norsk"Tillits"Mann til å konvertere til aksjer?
Har i så fall eks obligasjonseierne fått desimert kursen på sine nye aksjer i løpet av få børsdager?
.
Slettet bruker
30.12.2017 kl 21:36 4898

GOGL (Golden Ocean Group) Historikk
Endring siste måned 0.91%
Endring i fjor -13.69%
Endring siste tolv måneder 65.80%
Endring siden nyttår 61.38%
Høyeste i år 77.00
Laveste i år 39.60
Høyeste siden 15/12-2004 1 607.39
Laveste siden 15/12-2004 21.30
Endring fra topp -95.85%
really
31.12.2017 kl 17:11 4634

Kan du slutte å forurense debatten med slik tull?
Slettet bruker
31.12.2017 kl 17:18 4630

Tror Admin Haugen sover i timen.
Dette er spam og skulle vert luket bort for lengst.
Rett og slett kreft på forumet!

SS
Slettet bruker
31.12.2017 kl 17:31 4617

Det var da du og ikke jeg som løftet tråden nå...
Trådene er sovende tråder som løftes hvis noen har informasjon om mulig organisert svindel.
.
Tidligere kunne hver HO tråd ha en tickerkode i hvert innlegg, nå er det kun en tickerkode i hver tråd.
For å spørre aksjonærer og obligasjonseiere i 36 selskap skrev jeg derfor 36 tråder.
Tidligere ville det ha vært en tråd med 36 tickerkoder.
.
Slettet bruker
01.01.2018 kl 03:33 4476

NFL 007 er rapportert til Admin.
Det beste er om NFL 007 rett og slett frivillig slutter med denne utidige teppebombingen av trådene .
Slettet bruker
01.01.2018 kl 18:22 4221

Hei Kvasi og takk for at du løftet tråden slik at jeg hadde gyldig grunn til å løfte tråden selv!
.
Jeg har meldt Jens Stoltenberg til Amerikansk Etterretning, men det beste er om han rett og slett frivillig lar Ambassadør til Belgia arrestere han.
Kanskje hun "arresterer" han i natt?
omsvindelogbedrag.blogspot.no
Forrige gang jeg skrev direkte for Amerikansk Etterretning, skrev jeg over 60.000 ord på "College Graduate level English" og det var FØR Google kunne oversette en tekst forståelig.
.
Siden tråden ikke lengre er aktiv, har jeg avslørt Top 10 brukernasjoner, nettlesere og operativsystem.
Det var en hemmelighet at jeg skrev for Amerikansk Etterretning - via den Amerikanske Ambassaden i Bangkok - så jeg røpet det ikke før i August 2017.
.
Dette innlegget var sponset med WiFi fra mitt nabolags Peppes Pizza (UMOE).
.
Redigert 01.01.2018 kl 18:24 Du må logge inn for å svare
Volf
01.01.2018 kl 20:20 4101

Og så fortell,hva blir neste? Ta deg heler av typer som Putin, N-Korea og den gjengen så har du litt å bryne deg på, eller er du en av Putins betalte netttroll?
Slettet bruker
01.01.2018 kl 20:42 4085

Har du problemer med engelsken min i bloggen omsvindelogbedrag.blogspot.no
.
"Is NATO Secretary General Jens Stoltenberg Vladimir Putin's eyes, ears and voice in NATO?"
"Are NATO Secretary General Jens Stoltenberg and Vladimir Putin the worlds most dangerous friends?"
.
Hvis du leser titlene til den (så langt) 169 punkt lange bloggen min arresterjensstoltenberg.blogspot.no
Så ser du at mange omhandler forholdet mellom vennene Jens Stoltenberg og Vladimir Putin.
.
Volf
01.01.2018 kl 21:58 3999

Nei jeg har ikke problemer men du har,det er nettopp slik som du opererer Putin`s netttroll også gjør.
Ferdig diskutert du er et av Putin`s største netttroll,er du på noen offisielle fora så si fra hvor så møtes vi der med fult navn og adresse for slike som deg må stoppes.
Slettet bruker
01.01.2018 kl 23:25 3900

Setter min lit til at Admin Haugen i morgen renser forumet. Faen for en løk!

SS
Slettet bruker
02.01.2018 kl 00:00 3850

Mener du i fullt alvor at jeg blir betalt av det kriminelle oppsopet og landssviker Vladimir Putin?
Eller mener du at jeg har lært opp hans hengivne ungdomsgrupper i nett trolling?
.
Hvordan skal jeg straffes?
Skal jeg straffes slik AP straffet privatetterforsker og varsler Jan Wiborg?
Hvorfor kunne ikke de som drepte Jan Wiborg ta hensyn til de som fant hans utblødde nakne lik om morgenen?
Var det skolebarn som fant han i en blodpøl da de gikk til skolen?
Var det Vise Riksadvokaten som fikk politiet til å kalle drapet for "selvmord"?
Hvorfor skulle en, som ifølge politiets "selvmordskonklusjon" var en større tryllekunstner og illusjonist enn selveste Harry Houdini, bry seg om slike hverdagslige ting som APs kriminaliteter?
Og hvorfor sendte tvilsomme TV2 en reporter for å lage en reportasje fra feil hotell og derfor fra feil hotellrom om ikke det var for at tvilsomme TV2 på vegne av da tvilsomme AP skulle stagge de som ville ha en drapsetterforskning?
.
Men hvis du vet at Jens Stoltenberg & Co skal stoppe meg på samme måte som Jan Wiborg ble stoppet, kan du be de ta hensyn til de som finner meg?
Et drap på meg blir samtidig et KVALITETSSTEMPEL på det jeg skriver...
.
De har visst hvem jeg er siden (før) Mai 2010 for da ble jeg omtalt som "Spammeren fra Fyllingsdalen".
Alle mine 6 blogger blir skrevet under fullt navn - og du finner mitt fulle navn i de trådene der jeg har limt inn deler av innholdsfortegnelsen.
.
Den første og nå ubrukte bloggen som jeg omgjorde i April 2014 til en blogg på Engelsk for Amerikansk Etterretning:
omsvindelogbedrag.blogspot.no
Hovedbloggen nå om alt:
arresterjensstoltenberg.blogspot.no
Aksjer og obligasjoner:
runebjerkearresteres.blogspot.no
En blogg om meg og forsøket på å bli gift "før jeg blir drept":
norgesukjentehelt.blogspot.no
Bloggen skrevet for Amerikansk Etterretning men den er helt forskjellig fra den bloggen på Norsk med "samme" tittel - for nå trenger jeg ikke lengre å oversette det jeg skriver for nå kan de bruke Google til oversettelsen:
arrestjensstoltenberg.blogspot.com
Jeg er ekspert på så mye rart. Som 16 åring i en religiøs gate i Meknes eller Fez forsto jeg at de eneste gutter får se ansiktet på er premenstruelle jenter, sine egne mødre og sine egne søstre. Alle gutter terroriseres med puberteten erotiske drømmer. Det gutter i strengt Muslimske samfunn drømmer om er kvinner og jenter de IKKE skulle drømme om. Det forklarer litt hvorfor enkelte blir som de blir...
picturesoflilycampaign.blogspot.com.
.
Mener du fremdeles at jeg er et nett troll betalt av Vladimir Putin?
Volf
02.01.2018 kl 08:28 3720

Ja
really
02.01.2018 kl 10:27 3508

Jeg hører det utgis en del bøker internt på Dikemark der stedets kunder får utgitt det det har skrevet i terapi. Kan det være et egnet forlag for TS?
Slettet bruker
02.01.2018 kl 12:42 3399

Nei men Volf da, hvis jeg hadde nedverdiget meg til å jobbe for det kriminelle oppsopet Vladimir Putin så hadde jeg da ikke avslørt han slik jeg gjorde i Russland tråden nå klokken 11:56.
.
Dikemark? Er det de problemene Muslimske gutter i fra strengt religiøse miljøer møter i puberteten du mener?
Hvis du kunne ha spurt O.b.L. ville han kunne ha bekreftet at de beste soldatene han hadde var produkter av generasjoner med søskenbarn-giftemål og det å vokse opp i et religiøst samfunn hvor de eneste pubertale gutter ser ansiktet på er prepubertale jenter og egne mødre og egne søstre.
Dvs de har erotiske drømmer om de de ser - og det ville nok ha gjort de fleste nokså gale...
.
Nå er dette problemer som lett lar seg løse.
Kongefamiliene i Europa har bevist at så snart de sluttet å bedrive innavl, fikk de normale og intelligente barn.
Og ved å innføre modernisering i strengt religiøse Muslimske land blir det slutt på at landene masseproduserer tenåringsgutter som er litt gale...
.
Personlig kan jeg finne mye erotisk glede i et kort blikk med en Shia muslimsk kvinne i f.eks Mashhad i Iran - mens en Burka kledd kvinne (i f.eks. Kashgar i Kina) ikke gir meg noe som helst...
I 5 år ryddet jeg stranden i Ao Tan Khu i Thailand og i nabolandsbyen Lam Ngob bodde det spennende kvinner man bare kunne se øynene på.
Der opplever ikke deres tenårings sønner problemer for de er integrert i det Thailandske samfunn hvor nesten 100% av befolkningen går med ansiktet bart...
19.) i norgesukjentehelt.blogspot.no
.
Nei nå kan jeg ikke skrive mere om slikt eller så kommer de vel fra Dikemark og henter meg allikevel..
.