Årets veddemål -monkey pox

JosefK
AZT 20.05.2022 kl 15:49 2427


Er monkey pox den nye covid?

https://amp.cnn.com/cnn/2022/05/19/health/what-is-monkeypox-virus-explainer-wellness/index.html

Jeg bare aner at dette kommer til å bli hausset opp som verdens undergang.

Så da gjenstår veddemålet: hvor plasserer man pengene?

Jeg er ikke i tvil om at ArcticZymes kommer i hvert fall ikke til å tape på det.

Som kjent er AZT gjeldfri, oppskalert og klar til å levere til hva det skulle være.



xjack
20.05.2022 kl 16:32 2388

Etter dagens kursutvikling å dømme, kan det ikke ha vært noe særlig snakk om monkey pox på US-messa de besøkte mellom 16. og 19. mai.! Vel, vel - det er freddan og fint sommervær, dermed ligger det an til en Monkey Shoulder (whiskey) under parasollen.
Andreas
20.05.2022 kl 22:21 2226

Monkey pox er ett fenomen. Verden er heller ikke helt ute av Covidpandemien enda. Og nå har Covid fått tilgang til en helt ny «lab» hvor nye varianter kan utvikles i fred og ro.

Nord-Korea har 25 millioner fullstendig forsvarsløse mennesker hvor viruset etter det nyiige utbruddet kan mutere i fred og ro. Trolig har smitten kommet fra grensetraktene mot Kina. Nord-Koreas suverene hersker hentet personer fra (blant annet) dette området for å delta i den storstilte militærparaden som ble arrangert i Pyongyang 26. april – et superspreder arrangement av en annen verden.

På en ukes tid sies to millioner mennesker å ha fått en «febersykdom» i Nord-Korea. Landet har ingen vaksiner tilgjengelig. Tragisk for befolkningen i Nord-Korea, og så får vi se hva som ellers måtte komme ut fra dette «laboratoriet» etter hvert.
Redigert 20.05.2022 kl 22:28 Du må logge inn for å svare
JosefK
21.05.2022 kl 13:17 2033


Som jeg hadde mistanke om, ArcticZymes blir nok ikke arbeidsledig med det første:

A person with a laboratory confirmed monkeypox infection (monkeypox PCR positive).

https://www.gov.uk/guidance/monkeypox-case-definitions
Jensemand
21.05.2022 kl 13:37 2019

Det er jo den skadelige virkning af vaksineringerne.
Vi kommer til at se tuberkulose, difteritis, polio og så videre på grund av den forfejlede vaksinestrategi.
Når folk bliver vaksineret i flere omgange - her 3 omgange - så sættes folks naturlige immunsystem ut av funktion - og som ubeskyttede vil de ovennævnte sygdomme florere
bj111
21.05.2022 kl 13:44 2004

Det har nok blitt gitt med 4 vaksinedose til noen. Ved en feil ble hesteinfluensa gitt i 5 dose til en kineser og med det avslørte de hva neste pandemi blir om ikke apekoppene slår til for fult og vi alle går rundt å spiser bananer. Tror de norske ulvene er med i denne konspirasjonen for se synger jo om å fore ulvene med bananer😂😂
Jeg har en venn som er veldig konspiratorisk om covid-19 vaksinen og jeg vurderer å foreslå at apekopper kommer fra vaksinen. Eneste grunnen til å ikke gjøre det er at vedkommende nok kommer til å ta helt av å bli enda mer tullete enn hun er fra før.
Redigert 21.05.2022 kl 13:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.05.2022 kl 02:14 1603

https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=259101506

Ny jobbstilling ute.

"""
ArcticZymes Technologies inviterer søkere til en fast stilling som Risk Manager. Vår voksende produktportefølje og økte krav til kvalitetssikring gjør at vi utvider vår QA avdeling med en person som vil ha en sentral rolle i selskapets system for risikostyring. Den rette kandidaten vil arbeide tverrfaglig med FoU, Produksjon, QC og Marked for å kartlegge og ivareta produktrisiko, samt risiko knyttet til råmaterialer, produksjonsprosesser, analyser og endringer. Stillingen er fast og lokalisert i Tromsø, Norge.

""""
rischioso
13.01.2023 kl 19:32 728

Det gikk dårlig med apekatt veddemålet ....