Ultimovacs - derfor vil UV1 fungere

Ultimovax
ULTIMO 03.08.2022 kl 12:48 142280


Hvilket grunnlag har vi for å si at UV1 vil fungere?

Neppe har noen selskap bedre datagrunnlag enn Ultimovacs for å kunne si før fase2 resultatene at dette trolig vil lykkes.
Som eneste selskap i verden har Ultimovacs blodprøver helt tilbake til begynnelsen av 90-tallet som utgangspunktet for sin forskning og optimalisering.
Det første forsøket het GV1001, det var aldri meningen at denne vaksinen skulle være den «endelige» vaksinene, men en del av en to trinns rakett. Gjennom to studier av GV1001 klart man å mobilisere immunforsvaret til henholdsvis 55 og 80 prosent av dem som har fått vaksinen vi kaller GV1001. Noen av de dødssyke lungekreft pasientene har fått gjentatte doser av vaksinen gjennom over 15 år og er fortsatt symptomfrie.

Med utgangspunkt i pasienter som disse langtids overlevende, undersøkte Gaudernack og de andre forskerne i laboratoriet nærmere hvor årsaken ligger til at vaksinen er livsforlengende for enkelte, mens andre hadde liten effekt.
De fant ut at svaret ligger i tre proteinbiter, peptider, som de fant i immunresponsen til pasienter med lang overlevelse.

Basert på disse tre peptidene og 30års erfaring utviklet de det vi i dag kaller UV1.

Videre har det blitt gjennomført fire fase 1 studier med alle meget gode resultater og uten bivirkninger.

I tillegg elsker klinikerne UV1, i motsetning til feks Nano som slet med rekrutteringen er Ultimovacs meg bekjent eneste kraftselskapet i Skandinavia som ikke har hatt stopp i rekrutteringen igjennom pandemien. Hvorfor? Klinikerne har tro på UV1. Det samme har professor Gustav Gaudernack som eier aksjer for rundt 40 millioner.

Fungerer UV1 sitter man på en universal kreftvaksine.

Som investor har man da først og fremst vært med på å gi pasienter og påførende en bedre fremtid, samtidig vil man bli økonomisk belønnet.
Fluefiskeren
21.03.2024 kl 09:59 4835

«Trøsten» får være at mine verdier i selskapet ble så rasert at ytterligere 24 % nedgang betyr lite i kroner og øre.
Ransen
21.03.2024 kl 10:14 4808

Bare tull. Ingenting er avklart før vi får siste rapport over Initium. Det jobbes på spreng.
Husk Holom sine kursbetraktninger. Ultimovacs til kr 200, ved Initium fail 20 kroner. Dette er bare en av 5 pågående studier.
StockWizard
21.03.2024 kl 10:15 4845

Det er for å minne folk om kjente tabben "to catch a falling knife"!
Jeg selv vurderer å kjøpe inn på et eller annet tidspunkt, men ikke over 4 kr og ikke før finansieringsplan (emisjon) er avklart !
StockWizard
21.03.2024 kl 10:18 4924

@Ransen (RASSEN?): du selv fikk flere direkte varsler fra meg to dager før fiaskoen da du jublet å ha snittet ned på 110kr!!! Husker du?!
Redigert 21.03.2024 kl 10:19 Du må logge inn for å svare
takumi
21.03.2024 kl 10:21 4965

Selskapet har jo kommunisert at det er uaktuelt å hente penger før neste avlesning i høst og at de har penger ut året.

Jeg sier ikke at kursen ikke kan gå ned til 4 kr, men hvis du skal vente på en eventuell emisjon må du nok fort vente til neste år...
elnomi
21.03.2024 kl 10:29 4962

Det er noen nå som tydeligvis har en agenda med å spre mest mulig usikkerhet for å få ned kursen på ulike forum. Selskapet har penger til 2025 og flere studier med resultater i pipeline og
direktør i Gjelsten Holding og CFO i Gjelsten Holding har doblet sine posisjoner de siste dagene og vi bare er en knapp måned fra å få vite om NIPU får ASCO-plass. Rekylen her vil bli stor
Mammon
21.03.2024 kl 10:32 4999

her skal ledelsen få lov til å melke selskap tom for penger som rene parasitter hehe

hvem skal spytte mere penger inn i konkursboet senere i år??
sier seg selv når økonomidirektøren som dumpet alle sine aksjer asap fortsatt hever millionlønn!
Ransen
21.03.2024 kl 10:33 5027

Veldig interesse for kursmålene til DNB og siste på 4 kroner. Husk at det er kursmål på 9-11 og 12 kroner (Redeye) bla.
DNB har kursmål på 5 øre i BergenBio, per nå er kursen 4 ganger høyere 20 øre.
Skjønner at folket er i uballanse etter å ha solgt med 95% tap, men å avskrive selskapet bare for at en av 5 studier foreløpig ikke ga ønsket resultat, som nå granskes da det virker overraskende, mulig Covid og div involvert. Her kan det bli stigning igjen. Per nå er det den store shorten som kjøper og selger i håp om å dra ned kursen, men det skjer ikke så lenge 40% sitter på toppen av listen og er urørlige. I det folketrygdfonden skal ha igjen sine aksjer snart, så skal vi se på liv i aksjen
Hugoil
21.03.2024 kl 10:54 4980

Ransen skrev Hvem kjøper?
Godt spørsmål. Det er vel i all hovedsak short som selger. Men det kan også være at de har en betydelig andel av kjøpet også. La oss følge med på aksjonærlistene (det er ikke sikkert at vi vi lse noen endrigner for short-innehav der om de handler mellom seg flere ganger ila. dagen. Da skulle shortoppdateringen i registeret bli minimale - f.eks. 6000 aksjer.
Ingen endring i shortreg. siden handelsdagen 14. mars - hvor reduksjon på 6000 kom, Ved en glipp? Hvordan skjer innmeldingen, sender de mail eller er det noe automatikk i det? Kanskje noen spør Finnestilsynet?

Rasjonalet for shorting virker å svinne hen. Evt. mye skinnhandel på en dag hvor børsen stiger.

Er det noe mer å shorte ULTI for mtp. INIT og dagens Nykode melding?:

VB10.NEO Melanoma, lung, bladder, renal, head and neck cancer; locally advanced and metastatic tumors >> Fase 2, noen som har sett mer på dette. Nykode.com er en ganske pimpet hjemmesiden... ?


Hvis shorterne driver og trør vannet her, så er det jo en stor kjøpsanledning.
Redigert 21.03.2024 kl 11:04 Du må logge inn for å svare
Hugoil
21.03.2024 kl 12:26 4901

Det er jo nesten så man må le. Men så mosomt er det ikke om man får vite at shorterene handler stort med seg selv for å drive kursen ned. Finnestilsynet? Ihvf. får man ikke vite hva Euronext Markedsovervåkning finner eller ikke finner om noen klager noe inn til dem. "Det handler om tillit", som den gamle børsdirektøren Landsem sa og som de brukte som slogan ............, mens en rekke meglerselskaper eide rudnt 50% av børsen.

Men om man så ler, så virker det likevel som shorterene har gått inn for å ødelegge tekniske formasjoner helt siden 8-9. mars. Så sterke er de jo ikke i lengda og kanskje syner vi egenhandelen deres før det også.

Men nå begynenr det å bli lite igjen å ødelegge, og tyngre og tyngre å gjøre det.
Det vi har nå er at vi er halvveis i en 8dagers OHS med halslinje 7,2.

Denne OHSen ligger i den andre bunnen i tidligere nevnte mulige 10d dobbel bunn - hvor altså de gikk inn for å ødelegge oppgangen fra den andre bunnen; men nå altså bereder en 8d OHS.

Denne 8d OHSen vil kunne bli det omvendte hodet i en månedslang OHS - som plukker opp den første bunnen i nevnte ødelagte 10dDB - og bruker den som første omvendte skulder i det nå halvveis formerte månedslange OHS.

noko å tenke på


tenk 7,2 - ikke lenge siden vi var der.


easy come, easy go

...men jeg tror de som eier aksjen har mest rent mel i posen, av de som tar ec-eg eksponeringen.
--

Har formert Bull Homing Pigeon i timeschartet.

Det er mye mulig det er shorterene som ligger på kjøp her nå: https://imgur.com/DmhmRsN
Redigert 21.03.2024 kl 13:22 Du må logge inn for å svare
Hugoil
21.03.2024 kl 13:54 4796

Se ordreboka nå. Ganske klart et loophole med så godt som bare short på kjøper og salgssiden. Kjøpsanledning.
balatonz
21.03.2024 kl 18:49 4606

18 .03.
Jp Morgan er ny med 1.72%
Vinje S.H 1.52%
Tigerstaden As 0.73%
Flere nye på lista.
Myrlid As, Nordnet og flerr har økt beholdningene.
Antitax
21.03.2024 kl 19:46 4502

Takk og pris for stor short i denne aksjen, før mars. Jeg hadde tenkt å kjøpe meg inn, men stor short holdt meg tilbake. De har det med å gjøre en grundig jobb.

Det burde vel kanskje ikke være så vanskelig å spå at kontrollgruppen hadde/kunne ha gjort det bra med tanke på utsettelse av resultatet? Når nyheten kom: «With the 18-month minimum follow-up of the patients in the INITIUM trial, the trial did not meet the primary endpoint of prolonging progression-free survival (PFS). Median PFS was not reached in either arm. Evaluation of secondary endpoints did not show a difference in overall survival and objective response rate between the treatment and control arms”

Slik jeg forstår det var det ingen forskjell mellom de som fikk vaksinen og de som ikke fikk, men hvorfor ble det i aksjemeldingen ikke opplyst om hvor mange som er døde, av de som fikk vaksinen? Er det noen grunn til å holde tilbake slik viktig informasjon (også viktig for kursen). Hvorfor er det i det hele tatt lov til å holde tilbake slik informasjon? (Og om noen er døde: var det kreft eller andre årsaker/ulykke)

Hvis det er null døde i kontrollgruppen og null døde for de som fikk vaksinen så vil det jo fortsatt ikke være noen forskjell på kontrollarmen og de som fikk vaksinen. Studien vil jo da ikke si noe som helst om vaksinen fungerer eller ikke.

(Sannsynligvis mye jeg ikke forstår her, men belær meg gjerne …)
Ransen
21.03.2024 kl 20:05 4509

Det er nettopp derfor forskerne ble overrasket. Styreleder i ULTI som også er sjef i Radforsk sier at de skal gå grundig igjennom resultatet og plukke alle data fra hverandre slik at de får forståelse om hvorfor vaksinen endret virkning i forhold til tidligere kontrollpunkter. UV1 er absolutt ikke avskrevet. Det pågår også 4-5 andre tester som flere kommer med resultater utover vår, sommer og høst.
Litt kan tolkes i børsmeldingen i dag, men det meste ble for teknisk for meg.
Anunnaki
21.03.2024 kl 22:12 4314

Jeg klarer ikke å se hvordan det skal være liv laga her selv om NIPU tipper akkurat riktig vei.
Big Pharma bryr seg ikke med å ta dette agnet virker det som. Snuste kanskje så vidt på, men det frista ikke. For snever kreftform.

"UV1-103-spikeren" nytter det ikke å koke mer suppe på nå, så den trenger de ikke dra fram i tide og utide lenger. Dette var små tall og antagelig har man vært heldig/dyktig i å velge pasienter å inkludere her som har gitt gode data å kapitalisere på.
Nå har vi ferske resultater fra et mye større studie innen samme indikasjon; INITIUM, som ikke kan feies under teppet for at ledelsen heller vil fortsette å bruke 103-studien i sine presentasjoner.

Tidligere har ledelsen sagt det tar 10-12 uker å vaske data fra studiene, men siden FOCUS har vesentlig færre pasienter så bør det være håp for at det kan gå en del raskere. I så fall berger de guidingen sin så vidt om at topplinjedata rekker å komme i slutten av Q3 (medio september).

Det faktum at kassa da er helt renska vil legge en voldsom demper på eventuell kursoppgang. Hvem vil kjøpe aksjer når man vet det sporenstreks må hentes store beløp for videre drift? Man vil antagelig få en situasjon der selskapet klarer å overleve og ledelse og ansatte beholder godene sine, mens småsparerne som har aksjer blir kraftig utvannet. Det vil være Gjelsten alene eller sammen med en ny stor investor som dikterer betingelsene.

Med den lønnsveksten som vi skal ha i tida framover og nye pakker med opsjoner og aksjer til de ansatte, så nærmer man seg antagelig 100 millioner i året kun til "Salary and management remuneration" i 2025 eller 2026. Ut fra hva jeg kan se i årsrapporten som kom i dag var denne kostnadsposten på 75 millioner for 2023. Det er da snakk om 200 millioner bare i Payroll-kostnader som må hentes for å komme i mål med DOVACC og LUNGVAC.

Det ble skrevet mye om forventet stigning pga FOMO inn mot INITIUM, og at det var (dum)dristig å vente med kjøp til etter gode data var presentert, for da ville kursen åpne himmelhøyt. Nå forventer jeg kursen vil fortsette å falle gjennom våren og sommeren. Og jeg vet neimen ikke om jeg tør å kjøpe meg inn selv om det kommer melding om "PE met" i september, i frykt for å bli nullet igjen like etterpå i restruktureringen som må til for å unngå skifteretten ved årsskiftet.

Det blir spennende å høre på presentasjonen de vil holde like over påske for å fortelle om funnene i INITIUM-dataene og veien videre for UV1.
Redigert 21.03.2024 kl 22:20 Du må logge inn for å svare
Karsten07
21.03.2024 kl 22:38 4233

Akkurat Randen.. jeg hadde rett ja.. som du skriver det var flere hundre småaksjonærer som presset prisen kunstig opp til 0,30 ++ for så å selge.. Det var akkurat det jeg sa og advarte andre om der inne, men dere bedyret at det var ikke en mengde små aksjonærer som presset prisen opp.. Dette måtte være en STOR fisk.. Deilig å lese at både logikken og intuisjonen stemte 100%. Er vist ikke bare aksjemeglere som driter i menig mann.. det gjør du og dine like også.. hehehe..
elnomi
22.03.2024 kl 07:49 4055

En vesentlig del av de summene (lønn/godtgjøring) er opsjoner som pt. er verdiløse. Base salary til ledelsen er ikke høy, hverken i forhold til andre selskaper i bransjen, eller i forhold til andre børsnoterte selskaper.
Om 19,5 handelsdager (18. april) GF - Med potensiell tilbakekalling av short fra FTF innen 15. april.
Om 23,5 handelsdager (24. april) Abstract titles ASCO 2024 (Her får vi senest vite om NIPU deltar med data, vi kan få beskjed før.
Hugoil
22.03.2024 kl 09:53 4110

Veldig fint kjøpt første halvtimen.
Det var helt nødvendig at kjøpere kom på banen og ikke tillot short å trø vannet med handel med seg selv nedover. Kursen hadde var uhørt ned 25%, mens indeks steg jevnt og trutt.

Om det var 40+K i shortøkning satt på onsdagens 3% kursnedgang, så må vi få se 100K i dagens shortoppdatering - om de ikke har hyperventilert aksjene mellom seg selv på kjøp og salg.

Pt. så har vi nå en BULL HOMING PIGEON som nå har blitt til en sterkere BULL HARAMI ormert i dagchartet. Den tror jeg blir avgitt, gitt kommende evetns fra ULTI.

En shortsqueze kan gi oss 10 før påske. Hvis ikke er formering av h. skulder rundt 7,2 et realistisk case.


Emisjonen kommer basert på resultater og kanskje på 15,- med lettelsesrally som følge?
Redigert 22.03.2024 kl 09:58 Du må logge inn for å svare
Ransen
22.03.2024 kl 10:24 4064

Ja riktig det. Per nå priser vi 1 krone til 75 øre. Det er en skam for kreftforskningen som vil ramme oss alle i en eller annen sammenheng.
Henger meg på Gjelsten her, kan man forlenge et liv til noen man er glad i så skal det ikke stå på noen ører i en aksje...
Redigert 22.03.2024 kl 10:25 Du må logge inn for å svare
elnomi
22.03.2024 kl 10:25 4171

Vil ikke være overraskende om bunnen var i dag lavt på 6 tallet og at kursen nå klatrer oppover fremover.

Hentet fra en bruker på et annet forum i dag (tekinvestor.no)
"Jeg var i kontakt med Anne forrige uke. Da jeg spurte om noen avklaring rundt initum data svarte hun følgende "Jeg regner med vi organiserer en virtuell investor event over påske. Vi har jo fortsatt flere studier vi får resultater fra om ikke lenge, så vi har ikke gitt opp UV1 enda. "Klart en ikke burde være inne her om en håper på noe mirakluøst vedrørende initum, men selskapets tanker rundt hva som har skjedd her har mye og si. Da sepsielt med tanke på hvor i helv… har det gått feil i fohold til dems antagelser om at dette skulle gå bra"

Redigert 22.03.2024 kl 10:26 Du må logge inn for å svare
Hugoil
22.03.2024 kl 12:16 4037

Tiden går fort. Kursen gikk til 6,74.

Har formert BULL 3 GAPS DOWN i 4t chartet.

Kursen setter i dagf en dobbel bunn på gulvet i en ny, mindre fallende trendkanal fra 12. mars.
Denne kanalen har den svakeste falltakten av alle nevnte siden krakkdagen, mao. kursen flater (nedtrykt) ut.
Denne siste trendkanalen, med intradag DB som et omvendt hode i et nytt mulig 2dagers OHS; er like ved å gi rekyl opp og dermed ut at den største og sterkest fallende trendkanalen fom. toppskyggen på candlestickset for krakkdagen.
Et rimelig case er at vi er der - ved 6,7 på mandag - og det som da vil være 3d OHS blir avgitt opp og ut in to the open og goodbye til krakkdag-syndromet som har fargelagt handelen i 12 dager. (se tidligere postet chart-link, ma50 times har nå brutt ut av dette syndromet)
....en joker i dag er intradag KILE, med en iboende OHS, som kan gi 7,1 (gårsdagens nevnte halslinje i det noe større OHS enn det rett over) allerede i dag eller mandag.

Spring is here to come
and greed is good again
--

De sist innrapporterte shorts 40K solgt på onsdag kom i timen fra kl. 14. Da var det got momentum i aksjen og shorts begynte å fryse.
Skal bli spennende å se i dag om de reelt solte noe mer enn tilsvarende i går på -9% - eller om det var betydelig kursmanipulering inne i bildet også.
Redigert 22.03.2024 kl 12:44 Du må logge inn for å svare
Anunnaki
22.03.2024 kl 12:39 3983

Ca 10 millioner av de 75 er vel verdiløse pga at selskapsverdien nå er desimert. Selskapet rapporterer på gjenværende cash og runway ut fra denne uansett så det spiller ingen rolle.

Det som spiller noen rolle og som blir viktig er ledelsen sin evne til å utvise moderasjon siden de nå har levert nada annet enn forskning med negativ impact. Selskapets patenter osv løper og mulige inntekter er flyttet et godt stykke lenger inn i framtida (i det blå). Big Pharma og andre investorer er blitt mer skeptiske og har trukket seg tilbake. Kostnader til enda flere år med nye forsøk, lønn, opsjoner og bonuser vil, når vi kommer til september, overgå daværende selskapsverdi med mange ganger (4-7 ganger? tida vil vise). En eventuell restrukturering vil også komme med en solid rabatt utover dette forholdstallet. Dagens småaksjonærer må kanskje regne med at nåværende aksjeandel kun får en brøkdel av verdien sin etter restrukturering.

Ja, det er tydelig ledelse og ansatte vet å gi seg lønn og opsjonspakker når de får proffe titler og er på børs. Da kan man jo sammenligne seg nettopp med andre børsnoterte selskaper som du skriver. Andre børsnoterte selskaper som faktisk skaper solide verdier og avkastning til sine aksjonærer.
Men stadig flere har vel begynt å få opp øynene for dette, og at norsk biotek aldri leverer gode resultater.

Spent på å høre hvilke tiltak for kostnadsreduksjon ledelsen vil implementere når vi kommer til webcasten deres over påske.
Tar de innover seg konsekvensen av å ha feilet i hovedstudiet sitt ved å kutte i stillinger og nye opsjonspakker? Trenger de fortsatt et ledelsesteam på 10 personer med borti 40 millioner i godtgjørelser for å holde skuta flytende mens de eksterne forskerinitierte studiene går sin gang? Neppe særlig fornuftig å bruke ressurser på planlegging av fase3-studier og fullskala CMC produksjon som de har sagt de har gjort til nå.
Redd det er bukken og havresekken. Det blir business as usual mens skuta synker. Vi får se.
Redigert 22.03.2024 kl 12:40 Du må logge inn for å svare
Mammon
22.03.2024 kl 12:54 4052

godt sagt!

skjønner veldig godt at ledelsen har veldig lyst å fortsette med dette som betyr heve millionlønn og ikke trenger å skape verdier
tipper økonomidirektøren leter etter ny jobb mens han hever feita lønn

hele ledelsen har sikkert tatt tidlig påskeferie allerede da kursraset var tungt for dem LOL
gjelsten får bare havre til den døde hesten :)
elnomi
22.03.2024 kl 13:32 4015

Er det nå det virkelig snur?

https://newsweb.oslobors.no/message/614410
Rassen
22.03.2024 kl 13:32 4037

Innside kjøp! Pause i aksjen.
Hugoil
22.03.2024 kl 13:32 4074

Ryktes at det kommer mer enn en børsmelding. Shortsqueeze. De fikk mer enn nok tid til å tenke seg om og angre sine kursmanipulerede synder i tospann med satlige DNB. La oss se shortoppdateringen 1530!


"Det handler om tillit."


--

Bryter i dag ut av krakk-dag-syndromet.
Kursen legger seg over ma50 time. 7,35 var bare et kosmetisk referansepunkt.
11-12,5 er rangen forut eller etter callen over påske.


--

Igjen er det ko-ko IR fra ULTI.
Styremedlemmet som kjøpte aksjer har selvsagt sensitiv innsideinfo - som blir lagt fra på eventen over påske.
De er mao. for mange til at de kalrer å holde styr på dem, vassgraut og whaterver.
Ledelsen trenger en sterkere regi og mindre geo. fragmetnert lokalisering. Det er mulig å kneppe bort 2-3 stk fra ledelsen.
Som CEO foreslår jeg en dobbeltrolle slik som det er for DNO, med Einarsson og 1 til som CEO.

Dette kan bli et bra selskap framover!
Redigert 22.03.2024 kl 14:42 Du må logge inn for å svare
Hugoil
22.03.2024 kl 15:55 3933

Called the bluff.
Altså gedigen kursmanipulering i går og nedover laksetrappa de forutgående dagene:
https://imgur.com/lXBAQkz

Meglerhus-/investoreide Oslo Børs Markedsovervåknoing kan vi ikke regne med, men Finnestilsynet? ...bare når de skal ta småfisker som ASP. Er det noen som blir med på gjeddefiske?
Redigert 22.03.2024 kl 16:00 Du må logge inn for å svare
elnomi
22.03.2024 kl 16:09 3890

Slutt over kr 8?
Gjelstens mann kjøper seg stort opp og vil være med for å få med seg det som skjer fremover. Bedre kan det ikke sies at aksjekursen har en stor oppside.

11-12,5 er rangen forut eller etter callen over påske.
Den callen kan bli meget spennende!

7.70 før den ble pauset nå. Kursen spretter nok lett over kr 10 innen påsken kommer. Nå er tiden inne!
Redigert 22.03.2024 kl 16:11 Du må logge inn for å svare
M79
22.03.2024 kl 16:12 4107

Hvorfor i Helv…… børspause nå 🤬 vi har jo falt fra 120kr
Hugoil
22.03.2024 kl 16:33 4254

ALLE:
På en skala fra 0 og til sikrest 10 - hvor sikkert tror du det er at det har foregått ulovlig kursmanipulering denne uken i ULTI?
Score 1= Kanskje litt.

Oppfordrer alle til å gi sitt mest mulig ærlige anslag.
Redigert 22.03.2024 kl 16:34 Du må logge inn for å svare
M79
22.03.2024 kl 16:48 4262

Ikke 10, men 50+ dessverre for et casino og short manipulasjon har personlig sendt meld til Finanstilsynet ang. Uten noe tilbakemelding enda … meldinga 7 mars burde ULTI falt max 10-20% men vi falt altså 93% noe som er hårreisende for oss som har kurs på over 100kr.. håper G tar tak i det og brenner resten i Helv….
Hugoil
23.03.2024 kl 09:36 3861

Kanskje shorterene vet hvordan de kan framprovosere børspause?

Noen flere med score av de 100+ nye leserene siden den siste scoren?
Hugoil
28.03.2024 kl 14:48 3300

New Publication: Racial Difference in Detection Rate of Bladder Cancer Using Blue Light Cystoscopy
Issuer: Photocure ASA
28 Mar 2024 13:14 CET
Press release - Oslo, Norway, March 28, 2024: Photocure ASA, The Bladder Cancer
Company, announces the publication of the study "Racial Difference in Detection
Rate of Bladder Cancer Using Blue Light Cystoscopy: Insights from a Multicenter
Registry" in the journal Cancers this week. This study aims to evaluate
heterogeneity in characteristics of blue light cystoscopy (BLC[®]) for detection
of ...
HP17
03.04.2024 kl 10:11 2652

Anbefaler at dere går inn på tekinvestor.no og leser. Flere gode innlegg der. Sjekk dette innlegget fra tekinvestor.no

«Denne kommentar fra Jens på D(I)-dag er lidt spøjs:

Looking forward, our first objective is to complete the analysis of the full data set in depth to gain further insights on UV1’s effects," said Jens Bjørheim, Chief Medical Officer, Ultimovacs
her siger Jens jo imellem linierne at de ser tegn til at UV1 har effekt ( på nogen patienter ? ) og de vil forstå effekten bedre som step-1. Studiet har konkluderet at der er 0 effekt - hvorfor snakke om at studere UV1’s effekt så…?»
davrab
03.04.2024 kl 11:21 2520

Det ser ut at luftslottet allerede er punktert!!
Typisk pump & dump!!
Rassen
03.04.2024 kl 11:22 2590

😂😂🤦🏻🤦🏻🤡🤡
Star
03.04.2024 kl 11:24 2608

rally