Tjener du penger ? Eller en hodeløs høns ?

Slettet bruker
BøRS 16.09.2022 kl 16:26 1187

Mer og mer ser man og forstår man lite av hodeløse selgere som kaster aksjene sine bare man ser et rødt tall for dagen

Fatter ikke hvordan noen klarer å tjene en kr på denne fjollete idiot børsen.

Uansett aksje, selv å sitte stille hjelper jo faen meg ikke

Mange aksje som man forstår lite av

Sdsd, Recsi, Kahot, akastor for å nevne noen.
Hva slags hodeløse høns kaster aksjene i rødt til latterlige priser. Som bedrift eier er slike høns det siste jeg hadde ansatt.

Aksjonærer holder på aksjene sine over tid. Det skaper verdier på sikt. Den tradingen og disse idiot salgene som foregår nå skaper hverfall ikke verdier....
Redigert 16.09.2022 kl 17:03 Du må logge inn for å svare
Piggvar 2
16.09.2022 kl 18:02 1058

Jeg må nesten skrive en bok for å svare deg på dette. Det er også en regel at du aldri skal sitte for lenge i en aksje! Men hovedsaken er at du må kunne børsfaget. Det leses at du har mye å lære !
Redigert 16.09.2022 kl 18:02 Du må logge inn for å svare
pengex
16.09.2022 kl 22:33 903

Hvordan vet du at de selger aksjer ? Fordi kursen går ned ?
Er vel heller det at du har kjøpt på en hype og ikke liker utviklingen. Ta kahoot f.eks som noen verdsetter til milliarder. Husker første gang jeg brukte det. Morro partytriks. Thats it.
Rimdrim
16.09.2022 kl 22:50 855

Jo, men Guds jammerlige fred… Hermanrud er en flink mann, men at han dukker opp og roper på et større fall så snart det lugger litt på børsen er sikrere enn at måsen dukker opp når jeg fyrer opp grillen på hytta. Hver gang Dow hoster så kauker Hermanrud på Emfysem. Hver gang! Og siden har børsen fortsatt tralten oppover. Før eller siden så treffer han riktig nok (som klokka som står stille).