$$$PGS$$$ "2 store KONTRAKTER pÄ 2 dager"
Denne trÄden er stengt for nye innlegg.
24.01.2023 kl 14:14
Automatisk lukket grunnet trÄdens stÞrrelse. (Beklager.)
Massen girer, begge veier. Godt det fundamentale er STĂ
LBULL 2 store kontrakter 2 dager pÄ rad, ble FOR gode nyheter.
Da i det ultrakorte bildet. Bare husk hvorfor Storkapitalen sÄ gjerne vil inn
https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20230126_1
Da i det ultrakorte bildet. Bare husk hvorfor Storkapitalen sÄ gjerne vil inn
https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20230126_1
Redigert 24.01.2023 kl 13:16
Du mÄ logge inn for Ä svare
unikum
23.01.2023 kl 22:29
3706
Er jo bare fjĂ„s fra deg nĂ„. Siterer lite snitt fra deg: man skal derfor ikke bli overrasket om det blir en like bratt korreksjon ned - noe som ofte henger sammen. Du glemmer Ă„ skrive at ved forrige korrigering sĂ„ var omsetningen fra 25-40 mill max og ikke 180-250 mill. Ă
det har skjedd ett par andre ting i mellomtiden.
God grunn til Ă„ selge pĂ„ 7,49 detteđđđ
Poenget med Ă„ skrive alle disse novellene? Du fremstĂ„r ikke smart av den grunn. Tvert imotâŠ;)
Det kommer mer og mer tydelig frem du ikke behersker dette sÄ bra som Þnsker Ä fremstille
Poenget med Ă„ skrive alle disse novellene? Du fremstĂ„r ikke smart av den grunn. Tvert imotâŠ;)
Det kommer mer og mer tydelig frem du ikke behersker dette sÄ bra som Þnsker Ä fremstille
Redigert 23.01.2023 kl 22:38
TonyB
23.01.2023 kl 22:28
3715
Ja, om en fĂ„r hĂžydeskrekk allerede her anbefaler jeg de med frykten lysende i Ăžynene Ă„ ta litt beroligende, kanskje en daglig valium og/eller evt dra pĂ„ hĂžydetrening i Himalaya. Neida, dette trengs ikke, bare tenk over de fundamentale faktorene. Etter det, tenker du igjen. Klarer du da overbevise deg selv til Ă„ selge nĂ„? Really? Bevares, aksjen er fortsatt grisebillig. Oppsyklusen varer flere Ă„r (dvs vi er bare in the early beginning). Ps! Traderen gjĂžr vurderinger pĂ„ mye andre kortsiktige faktorer, men longern bĂžr repetere for seg selv hvorfor en gikk inn i aksjen, dersom en vil ut allerede nĂ„âŠ, og tenk bare hva en vellykket refi vil gjĂžre med kursen den dagen den kommerâŠ. But hey, just my thoughts đ (og noen liker jo vekslepenger, andre pengesekkerâŠđ)
Redigert 23.01.2023 kl 22:33
Jeg tror at refinansieringen kommer fÞr 1 februar som er den stÞrste triggeren (tror ogsÄ late sales Þker), men jeg har erfart en del ganger nÄ at ting tar tid og har vÊrt for tidlig ute med noen av utsagnene.
Det er risken med Ä gÄ ut for tidlig med hva jeg ser i glasskulen.
Jeg sa allerede i Oktober at Q1 blir noe lavere enn konsensus (Atlas og Apollo i kort opplag).
Q2 blir sinnsykt bra (alle bÄter i jobb samt late sales)
Det er flere prosjekter i Malaysia og en stor i Australia som er i loopen, men da snakker vi dypt inn i glasskulen - sannsynligvis Q3 og Q4.
Som sagt supersyklusen har startet
- SĂ„ kan hver enkelt ta sine avgjĂžrelser utifra det:-:)
Det er risken med Ä gÄ ut for tidlig med hva jeg ser i glasskulen.
Jeg sa allerede i Oktober at Q1 blir noe lavere enn konsensus (Atlas og Apollo i kort opplag).
Q2 blir sinnsykt bra (alle bÄter i jobb samt late sales)
Det er flere prosjekter i Malaysia og en stor i Australia som er i loopen, men da snakker vi dypt inn i glasskulen - sannsynligvis Q3 og Q4.
Som sagt supersyklusen har startet
- SĂ„ kan hver enkelt ta sine avgjĂžrelser utifra det:-:)
Shorterne lever jo av risk ikke ulikt oss ande bare pÄ motsatt side av bordet. De bruker nok ogsÄ TA for alt det er verdt sÄ ikke rart om shorten Þker rundt dett nivÄet for ingenting gÄr verken rett opp eller rett ned uten korreksjoner og det er nettopp korreksjonen shorterne og alle de ande traderne som sitter motsatt lever av.
PGS er en elefant som beveger seg for det meste sakte, men nÄ ha det vÊrt en krapp stigning og man skal derfor ikke bli overrasket om det blir en like bratt korreksjon ned - noe som ofte henger sammen.
Tallslippet pÄ torsdag vil jo ikke gjÞre oss nevneverdig klokere enn det vi ble av pre-guidingen med nÞkkeltalla den 10-de for knappe 2 uker siden. Mao, det som vil vÊre styrende fremover er en coctail av oljepris, rateutvikling, flÄteutnyttelse og kontraktshyppighet toppet av refi med tilhÞrende emi av ukjent stÞrrelse.
Oljeprisen vil nok fÄ seg en liten peak i det korte bidet grunnet Kinesisk nyttÄr med Þkt reisevirksomhet, MEN det er nok heller kortvarig for som vi kjenner til sÄ er en vedvarende peak i oljeprisen helt avhengig av at russisk oljeprod strupes over tid i kombinasjon med sterk vekst over tid i Kina noe som klart fremgÄr ikke virker Ä slÄ til noen av plassene verken like raskt eller like hardt som fÞrst estimert. Noe som igjen svekker etterspÞrselen og dermed virker vi Ä kunne se langt etter en oljepris squeeze hvor bÄde ratesqueeze og flÄtesqueeze ikke kommer allikevel og dermed vil markedet fint kunne balansere seg ut med nÄvÊrende prod som til syvende og sist fjerner muligheten for en lete squeeze.
Hvis sÄ mÄ markedet forholde seg til det og da mÄ forventninger til bl.a inntekter justeres ned hvor fokuset pÄ betjeningsevne fÄr en bredere betydning og man mÄ forvente en langt mer utvannende kapitalinnhenting enn fÞrst antatt ...
SÄ snart den kinesiske nyttÄrsfeiringen er over og Q1 er kommet til en ende sÄ sitter vi med langt mer fakta pÄ bordet - og det er ikke lenge til ....
PGS er en elefant som beveger seg for det meste sakte, men nÄ ha det vÊrt en krapp stigning og man skal derfor ikke bli overrasket om det blir en like bratt korreksjon ned - noe som ofte henger sammen.
Tallslippet pÄ torsdag vil jo ikke gjÞre oss nevneverdig klokere enn det vi ble av pre-guidingen med nÞkkeltalla den 10-de for knappe 2 uker siden. Mao, det som vil vÊre styrende fremover er en coctail av oljepris, rateutvikling, flÄteutnyttelse og kontraktshyppighet toppet av refi med tilhÞrende emi av ukjent stÞrrelse.
Oljeprisen vil nok fÄ seg en liten peak i det korte bidet grunnet Kinesisk nyttÄr med Þkt reisevirksomhet, MEN det er nok heller kortvarig for som vi kjenner til sÄ er en vedvarende peak i oljeprisen helt avhengig av at russisk oljeprod strupes over tid i kombinasjon med sterk vekst over tid i Kina noe som klart fremgÄr ikke virker Ä slÄ til noen av plassene verken like raskt eller like hardt som fÞrst estimert. Noe som igjen svekker etterspÞrselen og dermed virker vi Ä kunne se langt etter en oljepris squeeze hvor bÄde ratesqueeze og flÄtesqueeze ikke kommer allikevel og dermed vil markedet fint kunne balansere seg ut med nÄvÊrende prod som til syvende og sist fjerner muligheten for en lete squeeze.
Hvis sÄ mÄ markedet forholde seg til det og da mÄ forventninger til bl.a inntekter justeres ned hvor fokuset pÄ betjeningsevne fÄr en bredere betydning og man mÄ forvente en langt mer utvannende kapitalinnhenting enn fÞrst antatt ...
SÄ snart den kinesiske nyttÄrsfeiringen er over og Q1 er kommet til en ende sÄ sitter vi med langt mer fakta pÄ bordet - og det er ikke lenge til ....
*JBJB
Hei folkens:))
Og...festen fortsetter for alle de tre ledende indeksene pÄ Wall Street mandag kveld, folkens - Dow Jones steg 0,77% til 33632 - S&P steg 1,18% til 4019 og Nasdaq steg 2,01% til 11 364 poeng - Fryktindeksen fortsetter Ä falle og oljeprisen ligger stabilt - ZnageZz...
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Hei folkens:))
Og...festen fortsetter for alle de tre ledende indeksene pÄ Wall Street mandag kveld, folkens - Dow Jones steg 0,77% til 33632 - S&P steg 1,18% til 4019 og Nasdaq steg 2,01% til 11 364 poeng - Fryktindeksen fortsetter Ä falle og oljeprisen ligger stabilt - ZnageZz...
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
ALT av bitcoin og lakseaksjer ble solgt i dag og konvertert til pgs.jeg har stĂ„ltrua pĂ„ PGS.dere som har fulgt med i timen.vet hvorfor jeg satser alt pĂ„ pgs.đ
đđ»đđłđłđŠ
đŠ
Vi er i startgropa đ€đđŒ
đđŻ
Londonmannen
23.01.2023 kl 21:46
4201
La oss satse pÄ det. ;-))
Uansett sÄ er det ikke sluttkursen denne uken som er avgjÞrende for hvor PGS topper ut i supersyklusen. Men ogsÄ i dag sÄ vi hvor plagsom hÞydeskrekken er for dem som lar seg pÄvirke. Det vil komme korreksjoner pÄ vei opp, men jeg tviler pÄ det skjer de kommende to dagene. Selv om enkelte Þnsker det.
Uansett sÄ er det ikke sluttkursen denne uken som er avgjÞrende for hvor PGS topper ut i supersyklusen. Men ogsÄ i dag sÄ vi hvor plagsom hÞydeskrekken er for dem som lar seg pÄvirke. Det vil komme korreksjoner pÄ vei opp, men jeg tviler pÄ det skjer de kommende to dagene. Selv om enkelte Þnsker det.
Whatnext
23.01.2023 kl 21:45
4209
NÄr du sier du tror pÄ 20kr 1.2., hva ligger implisitt i dette? Jeg mener ogsÄ PGS er underpriset, men slik jeg ser det er det kun en ting som kan gjÞre at den sÄ raskt og brutalt flyr opp mot et slikt nivÄ, og det er bekreftet refinansiering. Mener du at du tror/har hÞrt at refinansiering vil bekreftes fÞr 1.2.? Eller er det andre grunner som ligger bak kurs og dato?
Normalone
23.01.2023 kl 21:41
4270
Du begynner virkelig Ä bli desperat Risch. De siste dagers uttalige desperate innlegg nÄr nye lavmÄl, til og med etter din standard. NÄ mener du altsÄ at det ogsÄ er negativt at kursen stiger pÄ Þkt omsetning og at shorterne kjÞper tilbake pÄ hÞyerere kurser og langt opp pÄ kr 8, mye hÞyere enn nÄr du solgte... Det ener er at jeg hele veien har ment at du har null troverdighet i mÄten du snur og vender pÄ argumentasjonen - det andre er at du nÄ ogsÄ viser helt manglende kompetanse.
Redigert 23.01.2023 kl 22:05
Ynkelig og patetiskđđœââïž
SĂ„ bitter og lei
Investtech viste feil vei
Ut pĂ„ 7,49 i en feiâĄïž
NĂ„ er du desperat og feig
Pgs toget kjĂžrer pĂ„ đđđ
Du igjen pÄ perrongen stÄr..
Vi fryder oss stort over det
Din vogn lastet med forakt
Kan du dra med til Skagerak đ
SĂ„ bitter og lei
Investtech viste feil vei
Ut pĂ„ 7,49 i en feiâĄïž
NĂ„ er du desperat og feig
Pgs toget kjĂžrer pĂ„ đđđ
Du igjen pÄ perrongen stÄr..
Vi fryder oss stort over det
Din vogn lastet med forakt
Kan du dra med til Skagerak đ
This guy is my best friend you know, starting now;)
Tyrkman
23.01.2023 kl 21:28
4362
Bare at lĂŠne sig tilbage đ€
https://www.finansavisen.no/energi/2023/01/23/7979305/bjarne-schieldrop-spar-oljefest-i-ti-ar-til
https://www.finansavisen.no/energi/2023/01/23/7979305/bjarne-schieldrop-spar-oljefest-i-ti-ar-til
Det er rally good old peggy style 15-20% torsdag kaptein
Psychodad
23.01.2023 kl 21:24
4341
Er det noen mer eller mindre kjente avtaler som kan dukke opp, slik som den i dag?
Londonmannen
23.01.2023 kl 21:21
4174
NÄja, i et marked pÄ god fart mot en supersyklus oget selskap som ser seg nÞdt til Ä ta ut nye skip fra opplagforÄ dekke en Þkende etterspÞrsel, sp tror jeg nok en del, ikke overraskende har forventninger til ledelsens guiding pÄ kommende torsdag.
đBare Ă„ kjĂžle ned, gĂ„r heit om dagen med Peggyđ„;)
Signatert!
BIFFogBĂRNĂ skrev Oppe Ă„ nikker mot 9 idag! Det er sterkt. Snart gĂ„r vi gjennom!
Vi putter piffi pÄ den!
Da sier vi 90 oljepris fĂžr helgen og 9 kurs i morgen Hvalross, settled đšđžđ
Jeg er akkurat tilbake fra bading i drammenselva. 0,0 grader i hakket hull. FÞler meg ogsÄ 81% kinesisk
Redigert 23.01.2023 kl 21:24
Minst ut tiÄret, eller som ekspertisen sier "i minst 10 Är til"
https://www.finansavisen.no/energi/2023/01/23/7979305/bjarne-schieldrop-spar-oljefest-i-ti-ar-til?internal_source=sistenytt
SpĂ„r tiĂ„rig oljeoppturMed brĂ„brems fra USA og Russland pĂ„ sidelinjen vil all makt havne hos Opec, mener rĂ„varesjef Bjarne Schieldrop i SEB. â Lavprisperioden ser vi ikke igjen pĂ„ veldig lang tid, sier han.
https://www.finansavisen.no/energi/2023/01/23/7979305/bjarne-schieldrop-spar-oljefest-i-ti-ar-til?internal_source=sistenytt
SpĂ„r tiĂ„rig oljeoppturMed brĂ„brems fra USA og Russland pĂ„ sidelinjen vil all makt havne hos Opec, mener rĂ„varesjef Bjarne Schieldrop i SEB. â Lavprisperioden ser vi ikke igjen pĂ„ veldig lang tid, sier han.
Selv med knappe 3.5% til ryker motstanden i morgen, jaaaaa đ„łđЧ
Tyrkman
23.01.2023 kl 20:59
4262
Jeg hÄber da virkeligt der er nogen som er dum nok til at sÊtte en short i pgs. Det vil da blot komme os andre til gode senere nÄr de tvinges ud igen. Der vil ske svingninger i det nuvÊrende marked men det vil vÊre utroligt risikabelt at shorte pgs og ligeledes risikerer tradere meget let at misse toget. Dagens hÞje omsÊtniing er vel blot et udtryk for gevinstsikring for dem som lider at hÞjdeskrÊk. Det gÞr blot nuvÊrende niveau mere sikkert og klar til videre opgang. Jeg sidder trygt og godt for pgs vil pÄ sigt fortsÊtte betydeligt op
unikum
23.01.2023 kl 20:39
4464
Jeg trodde du var fair risc men det er du faktisk ikke. NÄr det gÄr mot deg (akkurat som i rec) sÄ kommer det noe ynkelig ut av deg. Du har ogsÄ i mine Þyner sunket rimelige lavt. Faktisk 0 tillit lenger!!. Jeg har solgt og kjÞpt 10 ganger men jeg har fortsatt stor respekt for de som velger Ä sitte stille. SÄ er det noe ogsÄ i at den har gÄtt i fra 1,26- 8,5. Er vel ikke bare meg som er glad i Ä realisere gevinster. Skriv sÄ mye usakligheter som du bare Þnsker, ingen tar deg seriÞst lenger!!
Hardly skrev Ser at MARSHALL har lĂžst ut shorten.
Litt kjedelig med sÄ hÞyt volum og ikke mer enn knappe 3,5% stigning nÄr det viser seg at mye av shorten er dekket inn og sÄledes er det Ä forvente at shorternes ammolager igjen Þkes gjennom ny short i nÊrmeste fremtid (om ikke allerede) - kanskje ikke sÄ rart etter betydelig oppgang de siste uker pÄ noe som egentlig ble gjort kjent gjennom nÞkkeltall slippet den 10.01 ...
Redigert 23.01.2023 kl 20:08
BIFFogBĂRNĂ
23.01.2023 kl 20:04
4669
Det har kommet sÄ mye gode nyheter nÄ.
SĂ„ at noen her desperat prĂžver Ă„ snakke ned kursen. Blir jo bare litt sjarmerende. Og et krydder i hverdagen. TĂžysekopper! Dere kan kjĂžpe aksjene mine for 20kr stk (eller forresten nei)
SĂ„ at noen her desperat prĂžver Ă„ snakke ned kursen. Blir jo bare litt sjarmerende. Og et krydder i hverdagen. TĂžysekopper! Dere kan kjĂžpe aksjene mine for 20kr stk (eller forresten nei)
Normalone:
đđŒđŻđ„ dette var en fin dag og ja snart gĂ„r vi for Gull. Det er nu eventyret starter for meg som kom inn pĂ„ 5,75 âŠ. Longsen pĂ„ đłđłđŠ đŠ Som sagt her inne tidligere ingen slĂ„r til slutt kalkulatoren. Selv ikke spekulatoren, han med Shorts du veit đ Dette blir et eventyr nĂ„ og fremover đđ
đđŒđŻđ„ dette var en fin dag og ja snart gĂ„r vi for Gull. Det er nu eventyret starter for meg som kom inn pĂ„ 5,75 âŠ. Longsen pĂ„ đłđłđŠ đŠ Som sagt her inne tidligere ingen slĂ„r til slutt kalkulatoren. Selv ikke spekulatoren, han med Shorts du veit đ Dette blir et eventyr nĂ„ og fremover đđ
REC sluttet som du sikkert har fÄtt med deg pÄ HOD sÄ den gÄr av seg selv. Ingen trÄder er sÄ livat som Peggy trÄden sÄ her er de fleste innom. Jeg mÄ uansett sitte foran PC'en det meste av dagen sÄ det blir lydbÞker pÄ reise. Sola venter jeg med til palmeturen som kanskje blir noe av om ikke Kineserne roter det til ...;)
JodaNeidaSĂ„
23.01.2023 kl 19:13
3808
Jeeses, for en underholdningđ€Łđ€Łđ€Ł
Jeg fikk meg en latterkule for Ăžyeblikket av dere PGSâeređ€Ł
SĂ„ herlig.
Tror jeg har mistet hĂ„ret underveis, har blitt endel riving i hĂ„ret for Ă„ si det sĂ„nn, sittet siden hĂžst 2020, men Ă„ gud bedre Ă„ dere holder motet oppe uansett om noen er enige eller uenige. Herlig blanding og takkđ
Risotto har bare Ä gÄ inn igjen sÄ vi andre kan slippe Ä bekymre oss for at vi har forlatt ris langt nede i kurven!
Jeg fikk meg en latterkule for Ăžyeblikket av dere PGSâeređ€Ł
SĂ„ herlig.
Tror jeg har mistet hĂ„ret underveis, har blitt endel riving i hĂ„ret for Ă„ si det sĂ„nn, sittet siden hĂžst 2020, men Ă„ gud bedre Ă„ dere holder motet oppe uansett om noen er enige eller uenige. Herlig blanding og takkđ
Risotto har bare Ä gÄ inn igjen sÄ vi andre kan slippe Ä bekymre oss for at vi har forlatt ris langt nede i kurven!
Redigert 23.01.2023 kl 19:18
oppturen
23.01.2023 kl 19:05
3884
Hardly skrev Ser at MARSHALL har lĂžst ut shorten.
At de er ute av liste betyr bare at de er under 0,5% , 90% av shorten kan fortsatt vĂŠre aktiv.
kongsberg1
23.01.2023 kl 18:59
3943
Er vel ikke noe motforestilling at du gjĂžr det bra og vi gjĂžr det bra, om begge fĂžlger valgt strategi bĂžr begge parter bli vinnere i Peggy kan det se ut som.
Etter Ă„ ha stirret pĂ„ Asia og brent igjennom natten klarte jeg og pĂ„dra meg covidâŠ81% smittet. Aldri fĂžlt meg mer kinesisk enn i natt
đDu er under arrest Rischoco. For svindel av nye korte og langsiktige brillerđ
đRlĂ„ can rlelask. https://youtu.be/rwJ68mYo7vI
Komodo skrev NÄ overgÄr du deg selv her risch.
Godt du kom Komodo, det lengste jeg har opplevd mellom innlegg pĂ„ denne trĂ„den ! NĂ„ trodde RĂ„ at alle pĂ„ forumet var kinesere !đđ
VantageVolante
23.01.2023 kl 18:16
4337
ForelÞpig er det knallgrÞnt pÄ alle fronter i USA, og olja siger oppover. Over 88,50 nÄ, har snust pÄ 89.
Tipper kinabÞrsene drar pÄ i grÞnt de ogsÄ inatt.
PÄ fredag spÄdde jeg Äpning 8,5 og sluttkurs 8,3-8,6 idag. Og slik ble det.
Her er det ikke ris som bestemmer kursen, det er det jeg som gjĂžr.
Imorgen Äpner vi pÄ 8,6 og lukter pÄ hÞy Ätter men ender pÄ medium pluss 8.
Dvs oppgang.
Joda. Jeg fleiper jo litt. Men ikke bare-bare.
Og til alle nye som mÄtte lese denne trÄden fra idag:
RISCHIOSO alla Del GrÄfissimo Desperanto taler med 2 tunger.
Les gjerne samme trÄd fra starten av, sÄ vil dere se at det da ikke fantes problemer med hverken oljepris, stÞtte pÄ 8, emisjon eller refinansiering.
Det er det heller ikke nÄ. Det eneste som har forandret seg er at oljeprisen stiger, at PGS lander kontrakter, at emisjon ifm refinansiering er fullfÞrt forlengst og at pgs stadig rykker nÊrmere bÞrsmelding om refinansiering i boks.
Hvilket i seg selv borger for derisking selv for DNB og sannsynligvis et eldorado for aksjonĂŠrene.
En ting til som har forandret seg. Og det er at RISCHIOSO HAR SOLGT SEG UT OG SNUDD ARGUMENTASJONEN 180 grader.
Husk det, medaksjonÊrer. RISCHIOSO har en agenda, og den gÄr ut pÄ Ä i stÞrst mulig grad pÄvirke andre aksjonÊrer til enten kjÞp eller salg, alt ettersom han selv Þnsker kursen opp eller ned.
NÄ Þnsker han kursen ned, og bruker alle tilgjengelige midler for Ä fÄ til nettopp det.
Dette startet pÄ kurs 7,5 for en drÞy uke siden, siden han bommet kraftig og solgte da.
Tipper kinabÞrsene drar pÄ i grÞnt de ogsÄ inatt.
PÄ fredag spÄdde jeg Äpning 8,5 og sluttkurs 8,3-8,6 idag. Og slik ble det.
Her er det ikke ris som bestemmer kursen, det er det jeg som gjĂžr.
Imorgen Äpner vi pÄ 8,6 og lukter pÄ hÞy Ätter men ender pÄ medium pluss 8.
Dvs oppgang.
Joda. Jeg fleiper jo litt. Men ikke bare-bare.
Og til alle nye som mÄtte lese denne trÄden fra idag:
RISCHIOSO alla Del GrÄfissimo Desperanto taler med 2 tunger.
Les gjerne samme trÄd fra starten av, sÄ vil dere se at det da ikke fantes problemer med hverken oljepris, stÞtte pÄ 8, emisjon eller refinansiering.
Det er det heller ikke nÄ. Det eneste som har forandret seg er at oljeprisen stiger, at PGS lander kontrakter, at emisjon ifm refinansiering er fullfÞrt forlengst og at pgs stadig rykker nÊrmere bÞrsmelding om refinansiering i boks.
Hvilket i seg selv borger for derisking selv for DNB og sannsynligvis et eldorado for aksjonĂŠrene.
En ting til som har forandret seg. Og det er at RISCHIOSO HAR SOLGT SEG UT OG SNUDD ARGUMENTASJONEN 180 grader.
Husk det, medaksjonÊrer. RISCHIOSO har en agenda, og den gÄr ut pÄ Ä i stÞrst mulig grad pÄvirke andre aksjonÊrer til enten kjÞp eller salg, alt ettersom han selv Þnsker kursen opp eller ned.
NÄ Þnsker han kursen ned, og bruker alle tilgjengelige midler for Ä fÄ til nettopp det.
Dette startet pÄ kurs 7,5 for en drÞy uke siden, siden han bommet kraftig og solgte da.
Og PS Ris! Detttte har du rĂ„d til! đ.. Mens vi longere har blĂždd i papiret , har du gjort sĂ„ mange gode traids , at inngang 8,8 i morgen kan duge, fĂ„r bruke tak og gulv som du vil, dette kan du, men rĂ„tt inngang spĂžr du RĂ„, ny trendkanal nĂ„ , nĂ„r det ryker begynner morroa har du og PU sagt hele veien ! Med det Ă„ vĂŠre dyktig fĂžlger det Ă„ innrĂžmme feil og..Selv for den blinde med fĂžrerhund er 8,9 bedre utgang enn midt pĂ„ 7 tallet. Men fuck it, snart er vi pĂ„ 12! Fuck it til you make it, just dont facke itđđ
Ris! Du er meget dyktig og det har vi sett tidligere, godt funderte argumenter nĂ„r du vil . Men ! Denne her fĂ„r nudlene til Ă„ krĂžlle ! Med fare for Ă„ fornĂŠrme noen evt. kinesiske forumfrender her, kjenner ikke RĂ„ her til en nasjon som er mere instrumentell pengefokuserte og business orienterte som kinesere. Der har de bestemt seg for Ă„ fĂ„ hjulene i gang , koste hva det vil, og det viser de offisielle tallene at no mercy! Her gĂ„r alt bra! Fake it and fuck it til you make it! Hjulene skal i gang!! . Det er ikke ledige flyseter til kinesere som vil lufte seg etter 3 Ă„r i fangeskap. Bare de flyturene tar knekken pĂ„ olje etterspĂžrselen đđ€Ș⊠Og nu kom jeg pĂ„ den gangen jeg endelig reiste til KĂžben etter pandemi , Ă„h, at kĂžben skulle vĂŠre paradiset det ante meg ikke! Unner alle kinesere en riktig godt nyttĂ„r og plenty of delightfull fly turđ«đ«đ«đ
Da har jeg solgt alle mine bitcoin med tap .og konvertert til pgs. Giring 2.pÄ etoro....pgs blir GULL
qmanager
23.01.2023 kl 17:30
4837
Er det dÄrlig vÊr der nede i sÞr? Hele 20 PGS innlegg og 2 i RECSI i dag.
Finn deg en god bok, og slapp av i sola istedenfor Ä vÊre pÄ FA hele dagen..
Finn deg en god bok, og slapp av i sola istedenfor Ä vÊre pÄ FA hele dagen..
Redigert 23.01.2023 kl 17:34
đ«Ą