Interoil Exploration and production ( IOX)
Endelig er 2023 her og det er Äret IOX endelig skal lykkes.
Den store triggere er Altair og LLA-47 Block.
De alene kan sende IOX over 5 kr.
NĂ„ er kursen 90 Ăžre.
Ta plass og kjĂžp IOX
2022.
Selskapet vil investere i organisk vekst ved Ä gjenÄpne nedstengte brÞnner i selskapets Santa Cruz-portefÞljen, Mata Magallanes Oeste (MMO) og La Brea. Videre har Interoil utviklet en avtale-pipeline som vil gjÞre det mulig Ä konsolidere portefÞljen i Santa Cruz og vokse i andre omrÄder. Selskapet har inngÄtt en opsjonsavtale om Ä kjÞpe en direkte eierandel i Bajo Guanaco-blokken.
-VÄr akselererte vekststrategi vil levere opptil 270 prosent egenproduksjonsvekst, sier Leandro Carbone, administrerende direktÞr i Interoil.
2021
Interoil Exploration and Production har inngÄtt en avtale i Colombia med SLS og Quantum. Avtalen innebÊrer boring av to letebrÞnner. Det kommer frem av en bÞrsmelding. I tillegg melder selskapet at det vil investere i gjenÄpningen av 19 brÞnner i Argentina.
Den store triggere er Altair og LLA-47 Block.
De alene kan sende IOX over 5 kr.
NĂ„ er kursen 90 Ăžre.
Ta plass og kjĂžp IOX
2022.
Selskapet vil investere i organisk vekst ved Ä gjenÄpne nedstengte brÞnner i selskapets Santa Cruz-portefÞljen, Mata Magallanes Oeste (MMO) og La Brea. Videre har Interoil utviklet en avtale-pipeline som vil gjÞre det mulig Ä konsolidere portefÞljen i Santa Cruz og vokse i andre omrÄder. Selskapet har inngÄtt en opsjonsavtale om Ä kjÞpe en direkte eierandel i Bajo Guanaco-blokken.
-VÄr akselererte vekststrategi vil levere opptil 270 prosent egenproduksjonsvekst, sier Leandro Carbone, administrerende direktÞr i Interoil.
2021
Interoil Exploration and Production har inngÄtt en avtale i Colombia med SLS og Quantum. Avtalen innebÊrer boring av to letebrÞnner. Det kommer frem av en bÞrsmelding. I tillegg melder selskapet at det vil investere i gjenÄpningen av 19 brÞnner i Argentina.
Redigert 21.01.2023 kl 17:03
Du mÄ logge inn for Ä svare
Regnestykket?
Eier du aksjer her? Shorter du? Besettelse? Nettroll?
Eier du aksjer her? Shorter du? Besettelse? Nettroll?
Redigert 23.01.2023 kl 08:29
Du sa du skulle regne ut dagens P/E.. Dette har ingen ting med P/E Ă„ gjĂžre.
Mdg1
23.01.2023 kl 08:09
3082
Q3 2021
Interoil held USD 7.8 million in cash at the end of the quarter, out
of which USD 3.3 million was restricted. The restricted cash
relates primarily to cash collateral for guarantees and loans
q3 2022: etter Ă„ ha hentet 2m$ i emisjon
Interoil held USD 9.43 million in cash at the end of the quarter,
out of which USD 7.17 million was restricted. The restricted
cash relates primarily to cash collateral for guarantees and
loans.
SÄ her ser vi at selv om selskapet hentet 2m$ i emien sÄ har fri kapital nesten forduftet. Selskapet lekker penger i en periode med de hÞyeste oljeprisene i historien. Helt uten at en eneste brÞnn er boret
Interoil held USD 7.8 million in cash at the end of the quarter, out
of which USD 3.3 million was restricted. The restricted cash
relates primarily to cash collateral for guarantees and loans
q3 2022: etter Ă„ ha hentet 2m$ i emisjon
Interoil held USD 9.43 million in cash at the end of the quarter,
out of which USD 7.17 million was restricted. The restricted
cash relates primarily to cash collateral for guarantees and
loans.
SÄ her ser vi at selv om selskapet hentet 2m$ i emien sÄ har fri kapital nesten forduftet. Selskapet lekker penger i en periode med de hÞyeste oljeprisene i historien. Helt uten at en eneste brÞnn er boret
Akte
23.01.2023 kl 07:54
3170
En god time sÄ starter den masive optur
Tror 5kr ses i indevĂŠrende uge đ°đ°đ°
Og efterfĂžlgende en mindre pause fĂžr opturen forsĂŠtter đ°đ°đ°đ°đ°đ°
Tror 5kr ses i indevĂŠrende uge đ°đ°đ°
Og efterfĂžlgende en mindre pause fĂžr opturen forsĂŠtter đ°đ°đ°đ°đ°đ°
Kan du ikke gjĂžre det da og legge ut her?
Mdg1
23.01.2023 kl 07:41
3223
Den er sikkert ikke sÄ feil, tross alt lett Ä regne seg frem til om man vil. Ingen andre som klarte Ä brenne cash med oljeprisen som har vÊrt nÄ uten Ä bore en eneste ny brÞnn. Det sier vel sitt
klaesp
23.01.2023 kl 07:31
3263
AvgjÞrelsen avslÞrer at Manzano Þnsker Ä Þke sin tilstedevÊrelse i olje- og gassproduksjonssektoren i Santa Cruz-provinsen, hvor Echo Energy har en eierandel i blokkene Chorrillos, Campo Bremen, Oceano, Moy Aike og Palermo Aike. I disse omrÄdene konsentrerer Echo Energy 70 % av produksjonen, mens Norwegian Interoil eier de resterende 30 % og har ansvaret for driften.
Det blir nok bra med nye brĂžnner og 30 % andel đ
Det blir nok bra med nye brĂžnner og 30 % andel đ
Redigert 23.01.2023 kl 07:31
NĂ„r du viser til P/E fra nordnet har du bevist din inkompetanseđ
Ellers bra med litt skeptiske meninger
Redigert 23.01.2023 kl 07:09
Mdg1
23.01.2023 kl 07:04
3347
IOX har i fÞlge Nordnet P/E pÄ nesten 11 er dermed det hÞyest prisede oljeselskapet pÄ oslo bÞrs med dagens kurs. De andre ligger fra 1,5 - 8. QEC har for eks 7,3 pÄ driften, sÄ vet man at de enten mÄ fÄ lov til Ä gjÞre noe i Lowlands eller sÄ fÄr de erstatning. PNOR ligger vel pÄ ca 2 da de kommer ut med netto resultat pÄ mellom 5-600 mill i 2022
Redigert 23.01.2023 kl 07:04
Akte
23.01.2023 kl 06:54
3387
Mgd hvad koster en aktie i PNOR
Hvorfor er den sÄ billig hvis firmaet er sÄ fantastik som du siger. Lad nu bare Iox aktien kÞre sin egen vej og hold dig ude af trÄden
Hvorfor er den sÄ billig hvis firmaet er sÄ fantastik som du siger. Lad nu bare Iox aktien kÞre sin egen vej og hold dig ude af trÄden
Krelva
23.01.2023 kl 06:52
3394
Jeg skal kjÞpe mere pÄ Äpning i dag ,til info hilsen https://e24.no/boers-og-finans/i/7lkjB9/stian-fra-krokstadelva-knuser-aksje-proffene
Mdg1
23.01.2023 kl 06:47
3412
Det kan sikkert skje ting i Argentina. Om de dobbler produksjonen gjennom funn i Argentina vil det utgjÞre ca 200 boed for IOX sin del. Samtidig vil paartnere ta kostnadene ved boring og IOX vil ikke begynne Ä tjene noe penger fra dette fÞr om et par Är. Om de ikke kommer igang med noe pÄ assets de har stÞrre eierandel vil halvparten av dette forsvinne pga decline i prod fra Colombia. Skal IOX forsvare 5 kr bÞr de produsere rundt 5000 boed netto. Det er langt opp fra dagens 690 boed hvorav 420 er olje og resten er gass. Det som skjer i IOX er utvilsomt et pump. Det kommer ny emi til vÄren da de mÄ bruke masse penger pÄ Ä fikse brÞnner som er gÄtt i stykker nÄ
Som jeg sa i fjor. PÄ 5 kroner prises IOX til over 1 mrd kroner. Det samme som PNOR som kunne kjÞpt hele IOX bare for det de tjener pÄ 6 mnd
Grunnen til at jeg sammenligner akkurat disse selskapene er at de begge er to smÄ selskaper pÄ OSLO bÞrs og de har omtrent samme daglige omsetning pÄ bÞrsen. IOX har hundrevis av millioner i gjeld og produserer ca 420 boed pluss noe gass. PNOR har netto kontanter og produserer 5100 boed med olje. De har ogsÄ ca samme driftsutgifter. QEC holder jeg utenfor da de plutselig kan fÄ en enorm erstatning og er vanskelig Ä prise da dette kan bli 0 eller gull
Som jeg sa i fjor. PÄ 5 kroner prises IOX til over 1 mrd kroner. Det samme som PNOR som kunne kjÞpt hele IOX bare for det de tjener pÄ 6 mnd
Grunnen til at jeg sammenligner akkurat disse selskapene er at de begge er to smÄ selskaper pÄ OSLO bÞrs og de har omtrent samme daglige omsetning pÄ bÞrsen. IOX har hundrevis av millioner i gjeld og produserer ca 420 boed pluss noe gass. PNOR har netto kontanter og produserer 5100 boed med olje. De har ogsÄ ca samme driftsutgifter. QEC holder jeg utenfor da de plutselig kan fÄ en enorm erstatning og er vanskelig Ä prise da dette kan bli 0 eller gull
Redigert 23.01.2023 kl 06:55
Akte
23.01.2023 kl 06:23
3438
Er i klar pĂ„ kĂžbsknappen det kommer til at gĂ„ stĂŠrkt op đ°đ°đ° tĂŠnker vi hurtigt ser en bĂžrspause đ°đ°đ°đ°
Akte
22.01.2023 kl 21:44
3769
2-3kr nej 5kr de nĂŠste par dage đ°đ°đ°
Toget kĂžrer nu đ°đ°đ°
Toget kĂžrer nu đ°đ°đ°
X-43 scramjet
22.01.2023 kl 21:39
3794
Kan bli Ärets aksje dette, hÄper pÄ solid oppgang til 2-3 kr
klaesp
22.01.2023 kl 18:35
4116
Som flere har vÊrt inne pÄ sÄ har ikke selskapet levert noe av betydning grunnet flere Ärsaker. Det er faktisk ganske imponerende av selskapet har klart en relativt stabil produksjon med tanke pÄ at det har vÊrt en lang streik blandt arbeidere i de produserende feltene i Argentina.
Men nÄ skjer det store ting..Mektige Manzano familien har konvertert gjeld til aksjer og Þkt eierandel i Echo som er partner i Santa Cruz omrÄdet i Argentina...
https://www.lapoliticaonline.com/galeria/el-grupo-vila-manzano-aumenta-su-participacion-petrolera/
Transaksjonen kom i samme Ändedrag som streiken i Santa CRUZ BLE opphevet og store aksjeposter ble omsatt utenfor opprinnelig handel i Iox .
Tilfeldig đ
Men nÄ skjer det store ting..Mektige Manzano familien har konvertert gjeld til aksjer og Þkt eierandel i Echo som er partner i Santa Cruz omrÄdet i Argentina...
https://www.lapoliticaonline.com/galeria/el-grupo-vila-manzano-aumenta-su-participacion-petrolera/
Transaksjonen kom i samme Ändedrag som streiken i Santa CRUZ BLE opphevet og store aksjeposter ble omsatt utenfor opprinnelig handel i Iox .
Tilfeldig đ
Redigert 22.01.2023 kl 18:57
Akte
22.01.2023 kl 18:14
4185
Husk pĂ„ at toget kunne er i 2 gear đ°đ°
3 gear kommer nĂ„r den rammer 3kr đ°đ°đ°
MĂ„ske allerede mandag đ°đ°đ°đ°
Og der er 7 gear mere like Mercedes đ°đ°đ°đ°đ°đ°đ°
3 gear kommer nĂ„r den rammer 3kr đ°đ°đ°
MĂ„ske allerede mandag đ°đ°đ°đ°
Og der er 7 gear mere like Mercedes đ°đ°đ°đ°đ°đ°đ°
X-43 scramjet
22.01.2023 kl 17:59
4215
Spennende Ä se om olje dollaren gÄr forbi 100, IOX kan virkelig ta av allerede denne mÄneden
vikingfan
22.01.2023 kl 17:53
4264
Spent pÄ i morgen og kommende uker. Satser pÄ at tillatelse pÄ Altair og LLA-47 Block gis.
SĂ„ de levere det de har lovet i 2010.
Myndigheten trenger Ă„ levere og disse feltene er aktive. Ikke nye letetillatelse.
SĂ„ de levere det de har lovet i 2010.
Myndigheten trenger Ă„ levere og disse feltene er aktive. Ikke nye letetillatelse.
Raknesi
22.01.2023 kl 17:40
4289
NĂ„ har du og Mdg gjentatt dette i det uendelige... Tror dere ikke vi tar egne valg uavhengig deres negativitet. Mdg farer jo med lĂžgn i hver melding tilogmed. Stakkars mann!!
Akte
22.01.2023 kl 16:27
4432
De nÊste dage vil Iox prÊge overskrifter pÄ Finansavisen
Olie myg EKSPLODERE đ°đ°đ°
Olie myg EKSPLODERE đ°đ°đ°
Peter Sellers
22.01.2023 kl 16:20
4454
@elnomi, du har mer enn rett, denne aksjen er ikke bare risiko men HĂY RISIKO!! Det er ikke kommet noen som helst bĂžrsmeld fra selskapet sĂ„ at majoriteten ikke skjĂžnner at det nĂ„ er pump og dump er for meg en gĂ„te....noen kommer til Ă„ svi fingra sin noe vederstyggelige er jeg redd, men hver og en har rett til Ă„ kjĂžpe hva man vil men denne mĂ„ man vĂŠre sĂŠrdeles forsiktig med!! Hyggelig for de som tar profit :))
elnomi
22.01.2023 kl 16:03
4424
«Jeg vil, uten tvil hevde at dette selskapet er et av de dÄrligst drevne selskapene som er pÄ bÞrs. Jeg har ikke sett maken til dÄrlig ledelse og lite fremdrift hos noen andre.»
Det vil nok flere vÊre enig i, men ledelsen hever jo sine fete millionlÞnninger sÄ da er det kanskje ikke sÄ farlig at ledelsen ikke levere pÄ fremdrift?
Det er aksjonĂŠrene som betaler for det via emisjoner som er gjennomfĂžrt
Det vil nok flere vÊre enig i, men ledelsen hever jo sine fete millionlÞnninger sÄ da er det kanskje ikke sÄ farlig at ledelsen ikke levere pÄ fremdrift?
Det er aksjonĂŠrene som betaler for det via emisjoner som er gjennomfĂžrt
God of energi
22.01.2023 kl 15:57
4435
Her har vi ligget pĂ„ historisk bunn en stund . Har troa pĂ„ at vi skal opp.stigende olje pris og đ
Takk for gode opplysende innlegg. Verdsettes!đđđœ
Det er direkte feil. NĂ„r du kommer med den pĂ„standen er det fint Ă„ utdype litt. Fra Q2 til Q3 Ăžkte «restricted cash» fra 32MNOK til 72MNOK mye takket vĂŠre emisjonen i sommer. 14 MNOK fra kassabeholdningen ble omgjort til «restricted» i samme kvartalet. Derfor sĂ„ man en noe hĂžy cashburn i Q3. Total cashbeholdning er altsĂ„ over 90MNOK hvorav majoriteten er begrenset. Av lĂ„net til IOX skal 18MNOK betales i januar. Det har de ikke noe problem med Ă„ betale. Da regner jeg med at de resterende pengene som er begrenset er i forbindelse med forpliktelser om blant annet videre oppkjĂžp av feltandeler i henhold til prospekt og lĂ„nebetingelser. 20MNOK er nok lagt til side pga opsjon pĂ„ felt. Dersom innlĂžst vil det ogsĂ„ bli oppgjĂžr i aksjer. Resultatet ser vi av Q4 rapporten. Klarer de Ă„ Ăžke produksjonen med 270% er dagens kurs billig. Jeg eier ikke aksjer pga likviditet, men alltid gĂžy Ă„ fĂžlge med pĂ„ raketter som detteđ
Peter Sellers
22.01.2023 kl 12:15
4612
@sacco12, dette er klassisk pump og dump.....det er ikke sÄnn at noen vet noe som andre ikke vet, ingen nyheter som tilsier denne oppgangen sÄ det er tradere som kjÞrer denne nÄ...skummelt for de som hopper pÄ toget nÄ og tror at ting har endret seg, sÄ mitt rÄd er dersom man gÄr inn ikke vÊr for grÄdig selg deg ut nÄr man har fÄtt en del prosenter....denne faller snart tilbake igjen!!
Det kan du ikke vite selv om det er lov Ä hÄpe .....
Det vil vÊre hyggelig om aksjen gÄr til himmels men uten konkrete nyheter
vil det neppe skje ....
Det vil vÊre hyggelig om aksjen gÄr til himmels men uten konkrete nyheter
vil det neppe skje ....
sacco12
22.01.2023 kl 10:54
4784
Jeg eide aksjer i IOX fra 2017 til 2022. I lÞpet av de Ärene har jeg ikke tall pÄ hvor mange ganger jeg opplevde omtrent det samme som skjedde pÄ fredag. Hver eneste gang tenkte jeg og de fleste andre aksjonÊrer vil jeg tro at "nÄ er det noen som vet noe, her kommer det nyheter" Med noen fÄ unntak ble vi skuffet hver eneste gang. Det var som regel ikke noe grunn til den kraftige Þkningen og kursen datt ned igjen etterhvert. MEN det som er en sannhet er at nÄr kursen i IOX gÄr, sÄ gÄr den som oftest skikkelig. Forrige gang, for ca ett Är siden gikk den helt opp til 5 kr fÞr den brÄsnudde rett ned igjen. De gangene IOX har gÄtt kraftig oppover over en viss periode har det ogsÄ vÊrt enkeltdager med nedgang fÞr kursen, dagen etter igjen Þkte med 25-50%. Blir spennene Ä se hva denne Þkningen pÄ fredag skyldes, det hadde vÊrt ekstremt morsomt om selskapet kunne, for gangs skyld levere varene. Jeg vil, uten tvil hevde at dette selskapet er et av de dÄrligst drevne selskapene som er pÄ bÞrs. Jeg har ikke sett maken til dÄrlig ledelse og lite fremdrift hos noen andre.
Redigert 22.01.2023 kl 10:57
Akte
22.01.2023 kl 09:09
4926
Og husk olien er stĂŠrkt stigende og vil hĂžjst sandsynlig ramme 100USD inden lĂŠnge đ°đ°đ°
Akte
22.01.2023 kl 08:25
5013
KĂžberne vil sluge alt đ°đ°
Det bliver en vild uge đ°đ°đ°đ°
Det bliver en vild uge đ°đ°đ°đ°
Rolige 60-70%?
Akte
22.01.2023 kl 06:53
5099
Den Ă„bner over 1.30 mandag og den vil forsĂŠtte massivt op resten af dagenđ°đ°đ°đ°
Tror den lukker pĂŠnt over 2kr allerede mandag đ°đ°đ°
Tror den lukker pĂŠnt over 2kr allerede mandag đ°đ°đ°
Krelva
22.01.2023 kl 03:02
5156
Fortsatt god helg til Dere.Vil fortelle at jeg har kjÞpt aksjer her i forrige uke. HÄper pÄ fine bÞrsdager til uken ,Vennlig hilsen https://e24.no/boers-og-finans/i/7lkjB9/stian-fra-krokstadelva-knuser-aksje-proffene
X-43 scramjet
22.01.2023 kl 00:23
5259
Spesielt nÄr IOX bryter 1.50, sÄ bryter den 2 kr og. Er vanskelig Ä lÞpe etter IOX nÄr den stiger kraftig. FÞlgte med pÄ den sist gang, 1 kr til 5 kr, men hadde ingen aksjer. MÄ faktisk stige 25% pÄ mandag for Ä bryte 1.50 kr, krysser fingrene
Kratos
21.01.2023 kl 23:44
5317
PCIB gikk 225% pÄ 3 dager. Regner med en del av traderne der skal over i IOX. Jeg er en av de, og skal ha mer IOX pÄ mandag.
BTGM
21.01.2023 kl 22:53
5441
âGrandioseâ vrangforestillinger er forestillinger der personen ser pĂ„ seg selv som usedvanlig spesiell, begavet eller fornem⊠SĂžk hjelpâŠ
Redigert 21.01.2023 kl 23:37
Abu
21.01.2023 kl 22:19
5508
Sacco
Eg vil gjerne kommentere siste 5-6 setningar i innlegget ditt der du hypotetisk ville gje Abu sparken som lĂŠrar.
Du er godt informert, eg var vikar lenge etter at eg vart pensjonert. Rektor kunne spÞrje; kan du ta desse timane i naturfag, klassa har om batteriteknologi, men eg sa dessverre, eg gidd ikkje bruke tida pÄ tÄpelege og skadelege sapiens innfall, men underviser gjerne om VÄrherre sine ting, slik som natur, dyreliv, klima, Þkologi og demografi. Ok sa han, gjer som du vil!
SÄ starta eg dei fleste timar med syndefallet, S nr 5 som forklÄrar dei fleste problem vi har pÄ jordi, og eg kunne spÞrje klassa, men kva kunne
VÄrherre meine med Ä nekte oss Ä ete av kunnskapstreet?
Eg skal ikkje gÄ i detalj om undervisninga, men berre seie at etter kvart la dei pc-ar bort, fylgde med, og nÄr timen var slutt og tavla full av lÊrdom frÄ Þkta, fotograferte dei tavla med mobilen.
Seinare nÄr klassa skulle ha vikar, kom elevar frÄ klassa til ass. rektor sitt kontor og sa; Vi vil ha Shell! NÄr du er hjernevaska med apekattsprÄket klarer du ikkje lett kj-lyden!
SÄ det er gode sjansar for at om eg hadde dine hÄpefulle i klassa, ville dei delteke i delegasjonen til rektor sitt kontor.
Elevar elskar faktabasert undervisning pÄ ekte norsk, enkelt formulert med ekte norske ord,
som nordmenn forma gjennom tusen Är,
ofte i naud og tungt strev i tronge kÄr,
medan vinden herja frÄ hÞge nord!
Desse flotte orda fann han gamlefar dÄ han traska landet rundt,
i skeive sko,
ofte i kulde og snjo,
og ofte passerte han ei furumo,
Og der drog han ned brokja for han mÄtte so pÄ do,
Og ein gong medan han kukkelerte fekk han kan hende bingo,
og klukklo,
fordi det ljoma so,
Ned i lyngtuva og oppe i storfurua,
der gaukjen sat i fred og ro,
og brÄtt so gol han pÄ ekte norsk sitt kjÊre ko ko ko!
So stor takk Sacco,
for svar og bravo!
Eg vil gjerne kommentere siste 5-6 setningar i innlegget ditt der du hypotetisk ville gje Abu sparken som lĂŠrar.
Du er godt informert, eg var vikar lenge etter at eg vart pensjonert. Rektor kunne spÞrje; kan du ta desse timane i naturfag, klassa har om batteriteknologi, men eg sa dessverre, eg gidd ikkje bruke tida pÄ tÄpelege og skadelege sapiens innfall, men underviser gjerne om VÄrherre sine ting, slik som natur, dyreliv, klima, Þkologi og demografi. Ok sa han, gjer som du vil!
SÄ starta eg dei fleste timar med syndefallet, S nr 5 som forklÄrar dei fleste problem vi har pÄ jordi, og eg kunne spÞrje klassa, men kva kunne
VÄrherre meine med Ä nekte oss Ä ete av kunnskapstreet?
Eg skal ikkje gÄ i detalj om undervisninga, men berre seie at etter kvart la dei pc-ar bort, fylgde med, og nÄr timen var slutt og tavla full av lÊrdom frÄ Þkta, fotograferte dei tavla med mobilen.
Seinare nÄr klassa skulle ha vikar, kom elevar frÄ klassa til ass. rektor sitt kontor og sa; Vi vil ha Shell! NÄr du er hjernevaska med apekattsprÄket klarer du ikkje lett kj-lyden!
SÄ det er gode sjansar for at om eg hadde dine hÄpefulle i klassa, ville dei delteke i delegasjonen til rektor sitt kontor.
Elevar elskar faktabasert undervisning pÄ ekte norsk, enkelt formulert med ekte norske ord,
som nordmenn forma gjennom tusen Är,
ofte i naud og tungt strev i tronge kÄr,
medan vinden herja frÄ hÞge nord!
Desse flotte orda fann han gamlefar dÄ han traska landet rundt,
i skeive sko,
ofte i kulde og snjo,
og ofte passerte han ei furumo,
Og der drog han ned brokja for han mÄtte so pÄ do,
Og ein gong medan han kukkelerte fekk han kan hende bingo,
og klukklo,
fordi det ljoma so,
Ned i lyngtuva og oppe i storfurua,
der gaukjen sat i fred og ro,
og brÄtt so gol han pÄ ekte norsk sitt kjÊre ko ko ko!
So stor takk Sacco,
for svar og bravo!
Fluefiskeren
21.01.2023 kl 22:17
5492
Mens krampehaussingen til Akte er OK? Den slÄr alle rekorder. Man bÞr ikke prÞve Ä narre noen som helst til kjÞp. Hverken i IOX eller andre selskaper.
Har du aksjer i iox? Planer om Ä investere/shorte? Hvorfor denne besettelsen⊠tusser og troll , Gud og Allah er blandet inn idag
Akte
21.01.2023 kl 21:54
5524
NĂŠste uge bliver VILD
Mandag morgen starter en VILD opturđ°
5kr onsdag đ°đ°đ°đ°đ°
Mandag morgen starter en VILD opturđ°
5kr onsdag đ°đ°đ°đ°đ°
sigj2
21.01.2023 kl 21:32
5540
Kanskje det var noen smÄhaier som ville ut Ä fikk lÞfta kursen litt nÄr mange heiv seg pÄ,gudene vet.
Mdg1
21.01.2023 kl 21:17
5572
Pengene fra emisjonen er allerede brukt opp pÄ lÞnninger og fiksing av gamle prÞnner. Det er riktig som blir skrevet her at pengene kan holde frem til sommeren. Da glemmer dere at de har problemer pÄ flere brÞnner og kommer til Ä brenne resten av cashen pÄ Ä fÄ disse tilbake. Det er helt umulig for selskapet Ä Þke produksjonen fremover uten flere emisjoner. Tro meg. Dere som tror pÄ disse 270% tror pÄ et luftslott
đđœ
Kan gÄ noen spennende uker i vente kursmessig i iox.
Tipper av det volatile slaget.
Ser ogsĂ„ aksjen er diskutert i flere kanaler. Fredagens oppsving gikk ikke ubemerket hen. Da blir det travelt sĂ„klart for de som har shortet og hoste opp mest mulig svada om Gud og allaâŠ
Kan gÄ noen spennende uker i vente kursmessig i iox.
Tipper av det volatile slaget.
Ser ogsĂ„ aksjen er diskutert i flere kanaler. Fredagens oppsving gikk ikke ubemerket hen. Da blir det travelt sĂ„klart for de som har shortet og hoste opp mest mulig svada om Gud og allaâŠ