Aker Horizons - Verdier for ca kr 5,92 pr aksje? Kurs nå kr 13,8

Frodon
AKH 15.02.2023 kl 11:19 91694

Dagens kurs kr 13,8, dvs mcap kr 9,5 milliarder

AKH eier 58,4% av Mainstream. AKH har priset Mainstream til mcap euro 1,981 milliard, dvs kr 21,63 milliard ved euro 10,92. Denne prisingen ble satt 7.4.2022. Scatec har falt ca 45% siden 7.4.2022. Hvis vi tar høyde for at Mainstream verdien har falt tilsvarende som Scatec, vil det si at Mainstream prises til ca kr 11,89 milliarder på 100% eierskap. Dvs AKH sin 58,4% eierandel er verdt ca kr 6,94 milliarder, dvs ca kr 10,06 pr AKH aksje. Men kan Mainstream forsvare denne prisingen? Scatec er priset til ca kr 11,6 milliarder og er ca 3 ganger så store som Mainstream. I tillegg går Scatec med overskudd, det gjør ikke Mainstream. Så hvorfor skal Mainstream ha en høyere prising enn Scatec? Hvis Mainstream skal prises på tilsvarende størrelse som Scatec, vil Mainstream ha en prising på ca kr 4,14 milliarder. Dette utgjør ca kr 6 pr AKH aksje. Kommer AKH til å nedskrive verdiene i Mainstream snart eller venter de til de eventuelt får solgt eierandelen? Kan de børs notere Mainstream, samtidig som AKH har en langt høyere kurs i sine utregninger?

DN 22.3.2023:

«Noe har gått helt i stykker i Røkkes grønne juvel

Den implisitte verdien av Aker Horizons eierandel i Mainstream er nå cirka tre milliarder kroner, en fjerdedel av hva Kjell Inge Røkke selv mener verdien skal være. Alle nedskrivningstesters mor»

https://www.dn.no/borskommentar/noe-har-gatt-helt-i-stykker-i-rokkes-gronne-juvel/2-1-1423917

Mainstream har EURO 805 mill i gjeld. Euro står i 11,26. Dvs ca kr 9,5 milliarder i netto gjeld. Gjelden til Mainstream er på EURO 1,587 milliarder, dvs kr 17,86 milliarder. AKH og Mainstream har ca kr 24 milliarder i gjeld. Med 9% rente, er det ca kr 2,16 milliarder i årlige renter.

AKH eier 43,27% av Aker Carbone Capture. Mcap kr 8,7 milliard, dvs AKH sin eierandel er verdt ca kr 3,76 milliarder, dvs ca kr 5,44 pr AKH aksje. Idag kom ACC med Q4 2022 tallene sine. Kan dette selskapet virkelig forsvare en prising på kr 8,7 milliarder? ACC hadde inntekter på kr 239 mill i kvartalet, EBITDA minus kr 47 mill, cash kr 1,1 milliard og ordre backlog kr 1,3 milliarder. ACC har gått fra en gross margin på ca 10% og ned til ca 7%. Det utgjør ca kr 91 mill på backlogen. Dvs med p/e på 20 + cash utgjør dette verdier for ca kr 3,94 pr ACC aksje.

https://newsweb.oslobors.no/message/582432


AKH eier 19,4288% av GreenStat, ned fra 20,836% som AKH eide før siste emisjon i 2022. Dvs AKH eier 13.500.000 aksjer, men eierandelen ble litt utvannet da AKH ikke var med i emisjonen. Siste emisjon i GreenStat var på kr 7,5 pr aksje. GreenStat har ende en pågående emisjon nå, hvor aksje kursen er satt til kr 8,5. Dvs verdien på AKH sine aksjer er ca kr 114.750.000, dvs ca kr 0,166 pr AKH aksje. GreenStat har sagt de skal børs noteres i oktober 2023, da de har ventet siden 2015 på et bedre børs marked for grønne selskap. Ved en eventuell børs notering skal de sannsynligvis kjøre enda en emisjon, så spørs hvor stor eierandel AKH har igjen hvis de lar seg utvanne i den pågående emisjonen også. GreenStat eier forøvrig 80.000 aksjer i Everfuel, som er verdt ca kr 3.408.000 på dagens kurs kr 42,6.

https://greenstat.no/investor

AKH eier 50% av SuperNode. Mcap 48 mill, dvs ca kr 0,069 pr AKH aksje

AKH eier 100% av Aker Narvik - Lagt inn mcap 191 mill fra Q3 rapporten. Dvs ca kr 0,27 pr AKH aksje. Det ser forøvrig ut at flaggskip prosjektet til AKH i Narvik har problemer med tilgang på strøm til prosjektet (se info med link under). Aker Narvik har kjøpt tomter i Narvik, som de har brukt en del penger på å utvikle. AKH har ikke kommentert denne nyheten selv enda, så spent på hva de vil gjøre nå. Hoved poenget til AKH med å bygge produksjon i Narvik, var tilgang på billig strøm. Men nå ser det ut til å bli underskudd på strøm i Nord Norge fra 2027-2028, så prosjektet må kanskje flyttes? Avskriver de da tomte verdiene?

«Full stans i tilknytninger til nettet i nord - her er oversikten

Statnett har sagt nei til 1651 MW. Forbedring av nettet vil ta 7 til 12 år»

«Aker Horizons & Nordkraft fikk nei til 1130 MW ny grønn industri»

https://energiwatch.no/nyheter/politikk_marked/article14920487.ece

«Massiv strøm-nekt rammer Akers Narvik-satsing»

https://www.lofotposten.no/massiv-strom-nekt-rammer-akers-narvik-satsing/s/5-29-897348

AKH hadde ca kr 4,116 milliarder i cash pr 31.12.2022. Hvis de fortsatt taper ca kr 88 mill pr kvartal, har de ca kr 4,028 milliarder i cash pr 31.3.2023. Cash utgjør ca kr 5,83 pr AKH aksje.

Gjeld ca kr 6,133 milliarder, dvs ca kr 8,88 pr AKH aksje

Totalt utgjør dette ca kr 7,39 pr AKH aksje

Et holdingselskap blir vanligvis priset med en rabatt på ca 20%. Til sammenligning er holdingselskapene Aker, SDSD, Saga Pure og WWI priset med langt høyere rabatt i forhold til sine verdier.

Med 20% rabatt i AKH blir det kursmål på ca kr 5,92 pr AKH aksje
Dagens kurs er kr 13,8. Dvs nedsiden kan fortsatt være enorm

AKH er høyt giret med mye gjeld. Så når den eneste børs noterte verdien ACC faller i verdi, slår det ekstremt dårlig ut på prisingen av AKH. Det vil også gjelde andre veien, hvis ACC stiger i verdi

Nei, jeg tror ikke AKH skal rett ned, men dette er et varsko til alle der ute... hva burde egentlig AKH bli priset til pr dags dato? Hva skjer med AKH kursen hvis ACC kursen halverer seg etter Q4 rapporten?

Jeg tipper Aker fusjonerer AKH inn i Aker snart, i bytte mot noen Aker aksjer. Så får folk realisert tapene sine i AKH, slik de fikk i AOW og ACH

NB! Det kan komme børs melding fra AKH når som helst, både positiv og negativ, som endrer disse prisene. Men kursmål dere ser fra analytikere har priset inn mye av fremtiden. Har dere lest hva som skal til for at AKH skal bli priset til kr 20 pr aksje? Kr 30 pr aksje? Kr 40 pr aksje? De meglerhusene med skyhøye kursmål har i hvert fall ikke truffet til nå. Mens Frodon med kursmål på kr 12 traff innertier ;)

Det kan forekomme feil i alle mine oppsett på denne tråden, rett meg gjerne med fakta og dokumentasjon. Alle burde gjøre sine egne utregninger og vurderinger før de handler aksjer selv.
Redigert 13.07.2023 kl 10:33 Du må logge inn for å svare
Bullinvestor
09.07.2023 kl 14:10 5084

Det du sier ang Equinor kan stemme ganske bra når man regner inntjening/resultat.
Oslo Børs sin totale markedsverdi er nesten 4 billioner (NOK 3 934 351 400 000). De 10 største selskapene utgjør 60% (NOK 2 343 292 770 000) av den totale markedsverdien, og inkluderer man de 10 neste selskapene utgjør disse hele 73% (NOK 2 856 572 200 000) av børsens verdi.

Tenker det blir veldig mange selskaper som blir kraftig stresstestet fra nå og fremover, di med lav inntjening og høye utgifter blir værst rammet...🥴 man må komme seg ut av driten lenge før det egentlig er for sent. Har selv ikke gitt opp AKH, men det er totalt uaktuelt å i det heile tatt vurdere det slik situasjonen er nå. Kanskje vurdere det når markedet har falt veldig mye. Men hvor mye har da AKH falt ?😅
Redigert 09.07.2023 kl 15:56 Du må logge inn for å svare
Frodon
09.07.2023 kl 19:03 4930

Det er jo fullt mulig å investere i AKH via Aker aksjen 😉 Aker aksjen følger kanskje olje prisen ganske tett nå?

Det er liksom ikke godt å vite hvor vi har AKH nå, da de egentlig er et holdingselskap. Men etter det meste av under selskapene mislykkedes, solgte AKH seg ut, ned eller fusjonerte inn selskapene inn i holdingselskapene. Med den eierstrukturen, ligger det meste av risiko nå hos AKH og ikke hos aksjonærene i under selskapene. Jeg tror det mest lønnsomme er å avvente langsiktige kjøp til en mld om fusjon, emisjon, salg eller kjøp er meldt, som kanskje sier litt om hvor skapet skal stå? Kortsiktig er det rom for trading ned til kr 5, eller en rekyl opp til kr 7 området
Bullinvestor
10.07.2023 kl 00:21 4728

Aker er uten tvil et bra selskap ganske så robust. Man har bare seg selv å takke at man ikke kjøpte Aker når den var under 300 kr rundt våren 2020 med bunn 1 mars 266 kr🥴 du var vel på kjøpern da hvor du brukte Buffet taktikken? 😅 Eni ang AKH bare å avvente langsiktige kjøp. Er helt sikker på en ting, det går ikke 15 år til uten en kraftig korreksjon/ finanskrise..Har spurt meg selv mange ganger..tror det blir en hard landing i nær fremtid.
Frodon
10.07.2023 kl 08:59 4544

Tja, jeg traff relativt greit på den?

https://www.finansavisen.no/forum/thread/114162/view

Ja, utregning av verdier i et selskap synes jeg er en fin måte å investere på. Det er ikke derved sagt man treffer hver gang, men sannsynligheten blir langt større for å treffe. Kortsiktig utvikling er langt vanskeligere, derfor jeg bruker tekniske analyser. Da er oddsen best mulig 😜

Ser vi på regnskap, er det fortsatt en enorm nedside i ACC 🙈
Bullinvestor
10.07.2023 kl 15:11 4316

Ja du traff veldig bra på den👏
Utregning er uten tvil en fin måte å investere på, følger man markedet og pengestrømmene for en oppgang eller nedgang i tillegg så har man alle verktøyene på plass for å treffe😜
I ACC så er nok mye priset på luft..hvor inntektene uteblir! Dette snur ikke over natta. Med høye renter og store markedsutfordringer så er nedsiden enorm.
Redigert 10.07.2023 kl 23:39 Du må logge inn for å svare
Fjellbris
10.07.2023 kl 15:18 4361

Godt å lese at de fleste nå har dekket inn eller sitter med svært lite short i AKH. Det meste av elendighet bør nå være innbakt i kursen og fra nå av er det å håpe på gode nyheter og mange «kaniner opp av hatten»😀
….

https://www.finansavisen.no/industri/2023/07/10/8021374/ole-petter-kjerkreit-satt-short-for-kursen-sprakk

Han påpekte imidlertid overfor Finansavisen at det er risikabelt å shorte selskaper der Aker er på eiersiden.
«Det er skummelt å sitte short i et selskap der man har en viss historikk for å dra kaniner opp av hatten. Det er også mangel på visibilitet som gjør at det er vanskelig å lage et godt short-case. Man vet ikke helt hva som kan skje med kontraktene i Chile, om det hadde løst seg der kunne man fått en virkelig oppgang», sa han.
Redigert 10.07.2023 kl 15:21 Du må logge inn for å svare
DividendYield
10.07.2023 kl 20:30 4242

Om det er short i Horizons fortelles ikke i den artikkelen. Sitatet du drar frem er fra en som ikke turte å sette short og således gikk glipp av store summer.

Er mest spent på om de skriver ned de oppblåste verdiene i selskapet. Nå som alle er klar over at mainstream er verdiløs.
Fjellbris
10.07.2023 kl 20:54 4259

Slutt å skriv usannheter, sitatet er fra Wilhelmsen i SPb1 som nylig reduserte kursmålet til kr 6, Pareto som vi vet reduserte til kr 10,-
….
Senest ut er analytiker Vetle Wilhelmsen i SpareBank 1 Markets, som har nedjustert sine beregninger av verdien på Mainstream kraftig.
Frodon
10.07.2023 kl 21:22 4253

Det er jo rart at AKH ikke har nedskrevet Mainstream tidligere, men også rart at så mange investorer kjøpte AKH aksjen, enda det var opplagt at Mainstream ikke var verdt like mye som AKH skrev i rapportene sine.

Og nå skjer det samme med ACC. Alle som kan regne, vet at ACC er en oppblåst boble, som enten må sprekke eller så må marginene kraftig opp + backlog må sikres.
DividendYield
10.07.2023 kl 21:43 4227

Hva var usant? Problemet med innleggene dine er at du henter frem sitater eller deler av dem som ikke passer med kontekst i artiklene du viser til, og heller passer hvor du ønsker at kursen skal gå.
Fjellbris
10.07.2023 kl 23:09 4104

«Sitatet du drar frem er fra en som ikke turte å sette short og således gikk glipp av store summer.»
Så du mener Wilhelmsen ikke turde shorte AKH og da gikk glipp av store summer?

Limer ellers kun inn deler av innlegg + henvisning til hele selve innlegget da saken er for anobementer, ikke lov da å lime inn hele innlegget som du sikkert vet.
Redigert 10.07.2023 kl 23:27 Du må logge inn for å svare
DividendYield
10.07.2023 kl 23:50 4062

Ja, du klipper og limer slik at det passer deg og dine ønsker for aksjen.

Men når du beskylder folk for usannheter er det vanlig å påpeke hva som er usant. Selv om jeg skriver et innlegg der jeg ber deg konkretisere så unnlater du å svare og kommer med ny klipp og lim🙄
Bullinvestor
10.07.2023 kl 23:54 4713

Må lære meg bedre å bruke det værktøyet ang regnskap som du bruker, der er du flink. Er alle tall tilgjengelig for alle og hva kan man stole på? Kan du dele noen erfaringer? Håper det kan læres litt for vi som ikke er revisor😉
DividendYield
11.07.2023 kl 00:04 4694

Artikkelen som Fjellbris linker ti viser til en rekke kjente investorer som har shortet AKH med stort hell (aksjen er ned 85%). Deretter trekker Fjellbris lette konklusjoner og tenker at siden disse stort sett er dekket inn så er sikkert ingen andre short heller, men dette forteller ikke artikkelen noe om. Til slutt i artikkelen finner Fjellbris en analytiker som mener det utgjør en risiko å shorte Røkke, og det vil han få frem.
Shikibetsu
11.07.2023 kl 00:17 4674

Ikke vanskelig å skjønne at 2/3-kløver’n er short eller går shorts ærend, dere er jo livredde for at noen skal komme med noen positive betraktninger eller har annet syn på tingenes tilstand i AKH. Når man bruker så mye tid på å «dementere» den minste antagelse om at Røkke og co kanskje vet hva de holder på med i retning det grønne skiftet så er dere her 24/7 og hugger til😂 Det er INGEN som har en slik tilnærming og stamina for å snakke ned et case om det ikke er for egen vinning, merk mine ord! Om dere ikke er på shortlista så har dere fritidsproblemer! Dere har jo ingen interesse av å høre på hverken Morgan Kane elle andre som kommer med konkrete betraktninger som er i positiv retning, hiss dere ned eller innrøm deres agenda i det minste. For her er det ingen som lurer en luring!
Bullinvestor
11.07.2023 kl 00:22 4661

Det er større mulighet for å se 4 tallet enn håp om å få se 8 tallet slik den totale ståa er nå.. så kommer det flere rentehevinger i tillegg..🥳🥳
Redigert 11.07.2023 kl 00:26 Du må logge inn for å svare
Shikibetsu
11.07.2023 kl 00:28 4642

Da ble det bekreftet, 3-kløvern eller 1 med spaltet personlighet 🙉 Da er det vel Frodon sin tur til å komme med et innspill nå da, må passe på at det ikke blir kun monolog fra 1, the wingman’s må få være med😀
DividendYield
11.07.2023 kl 00:43 4611

Jeg har hørt og vurdert utallige positive innlegg om AKH i årevis, de har tatt feil alle sammen. Aksjekursen og regnskapet til AKH er et tydelig bevis på det. Morgan Kane har for eks i månedvis talt om at problemene i Chile er quick fix og løsningen like rundt hjørnet...

Tviler på at han får rett for å si det sånn.
Shikibetsu
11.07.2023 kl 01:00 4582

Men dere står fortsatt inne for at Mainstream skal prises til 0,- eller helst en sum i minus? Han har gode poenger med at det finnes veldig store verdier i infrastruktur og at mye vei er lagt, det får jo være grenser for negativitet..om det grønne skiftet skal skje så må ting løses. Aker Horizons/ framtidens nye Aker er i emning, med de rette folka til å takle enhver utfordring. En av dere snakker kun om utvanning, hva med innvannende kaniner som kommer opp av hatten, det passer vel dårlig det for de som er short..Enig i at AKH har fått grisebank sålangt, som mye annet..men hvem skal ta roret om ikke Røkke og co, med det som skal skje nå framover. Jeg tror Morgan Kane får rett. Og de som er short bør skjelve i buksene om de ikke har lagt noen utgangsplaner i nær framtid, oppsiden er større enn nedsiden på disse nivåer gitt alt av vei som er tilbakelagt. Og historien til Røkke, eplet faller ikke langt fra stammen. Forskjellen er at Røkke jr konser om framtidens nye Aker. Q2 straks, vi får se om vi skal raka veien opp eller bittelitt ned for å handle mer.
Redigert 11.07.2023 kl 01:05 Du må logge inn for å svare
10PS
11.07.2023 kl 07:36 4403

AKH eier 43 % av ACC

Økning i inntektene i ACC
Inntektene endte på 305 millioner kroner, det er en 57 prosent økning sammenlignet med samme periode i fjor.
Slettet bruker
11.07.2023 kl 07:52 4342

Fortsatt ikke nok til å redde AKH
Frodon
11.07.2023 kl 11:19 4034

Alle tall jeg bruker er offentlige fra kvartalsrapportene til selskapet. Jeg lager alltid egne analyser før jeg leser hva meglerhus skriver. Best å ikke være påvirket av dem 😜 Jeg vet ikke helt hvilket nivå du er på. Jeg har noen excel ark jeg brukte mye tidligere, hvor du kan legge inn tall fra selskapet (og noen tall fra meglerhus analyser på rapporterte tall), hvor du får ut tall på om selskap er dyre eller billige. Den metoden fungerer ikke like bra på holdingsselskap, men eks ACC fungerer det bra. Rødt over hele linjen 😅
Frodon
11.07.2023 kl 11:58 3935

Hvis du leser åpningsinnlegget mitt på denne tråden fra 15.2.2023, ser du at jeg mente Mainstream burde prises til ca kr 4,14 milliarder den gangen, og ikke kr 15-20 milliarder som alle her ville prise selskapet til. Ca 5 mnd etterpå begynner meglerhus å prise Mainstream til ca det samme jeg kom frem til, og nå er markedet også enig med meg.

Nå er det store spørsmålet hva ACC burde prises til. Har du lagd en analyse på det?
Redigert 11.07.2023 kl 11:59 Du må logge inn for å svare
Frodon
11.07.2023 kl 12:04 3908

Se på gross marginene til ACC, kun 9%. Ser ikke ut som ACC får overskudd med så lave marginer. De har guidet økt margin når Ørsted ordre blir levert, men de sier ingenting om hvor mye økning i margin. De guider ikke overskudd, så mye økning i margin ser det ikke ut til å bli. Spørsmålet er jo hvorfor får de så lave marginer? Må de selge produktene så billig for å klare å konkurrere med andre teknologier innen carbon fangst?
abbos
11.07.2023 kl 12:58 3788

Ser Frodon har bommet litt med sine 5,92 da den har vært nede i 5,80 .
Uten regneark er mitt tips på sikt : NULL 🧐
MorganKane
11.07.2023 kl 13:01 3772

Har du hørt om vekst? First movers. De tjener penger når volum tar seg opp og kostnadene kommer ned grunnet teknologiutvikling og volumøkning. Og ikke minst når karbonprisene, dvs store aktørers villighet til å betale for teknologien, øker ytterligere.
DividendYield
11.07.2023 kl 13:07 3736

Den kommer ikke til å gå i null, så ille er ikke situasjonen. Men at Aker tar denne farsen av børs er ikke usannsynlig, mot en mindre kompensasjon som da de andre fiaskoene ble innlemmet i akh.
Frodon snakker en del om emisjon. En større emisjon som utvanner aksjonærene er det andre alternativet, men det blir vanskeligere nå som kursen stadig stuper. Tenk på hvor mye mer de kunne hentet om de gjorde det på 15 eller 20 kr. Mye som har gått galt her.
abbos
11.07.2023 kl 13:27 3684

Bedre at investorene gir penga til Ukraina enn å kaste dem bort på en emisjon i et dødsdømt selskap 😇
10PS
11.07.2023 kl 13:44 3648

ACC og AKH i pluss. Spesielt trist for de overivrige shorterne, men trøsten kan være at børsdagen er jo ikke ferdig enda. Husk bare at ett sted går grensen for fall og i det området har vi kanskje allerede vært nå. Det grønne skiftet kan komme brått på når det virkelig settes i gang for alvor, men her er det mye treghet i systemet enda.
Frodon
11.07.2023 kl 15:59 3513

Det er jo dessverre ingen garanti, men en mulighet. Sparebank 1 Markets sin analyse har en oversikt over prising av aksjen mot markedsandel og marginer. Til å begynne med var håpet at ACC skulle få en stor markedsandel, men nå er den nede i 2-2,5%. Det har kommet en del konkurrerende teknologier, som har fått en høyere markedsandel til nå

Kan du navngi 5 selskap som var «first movers» i dot.com bølgen…?
Redigert 11.07.2023 kl 16:02 Du må logge inn for å svare
Frodon
11.07.2023 kl 16:07 3486

Jeg har aldri likt NEL, men på det punktet gjorde de mye riktig. Kjørt 1-2 emisjoner i året, selv om de ikke trengte pengene. Slik fikk de fylt opp kassa mye underveis. AKH kjørte noen små emisjoner. Husker jeg maste en del om at ACC burde kjørt emisjon når aksjen sto i kr 25++. Men det er jo ikke stilen til Aker. Problemet i AKH er at Aker har så høy eierandel. Kjører de emisjon i AKH, blir det bare en overføring av kapital fra Aker til AKH. Derfor jeg tror mest på at AKH blir fusjonert inn i Aker, at AKH blir fusjonert med en partner hvor Aker beholder 50,1% av aksjene…eller at AKH blir solgt

Hvordan skal AKH få finansiert kr 150-250 milliarder til prosjektene sine?
Redigert 11.07.2023 kl 16:08 Du må logge inn for å svare
Frodon
11.07.2023 kl 16:09 3477

Shortere er jo veldig bra, de må garantert kjøpe aksjer i selskapet 😉
DividendYield
12.07.2023 kl 14:47 2791

Ganske syk prising på Acc allerede i dag, med den begrensede ordreboken og pengene renner ut av selskapet. Nå tror pareto de skal stige 50% til. Er jo helt annen prising her enn annen industri. Mye luft og grønne håp fortsatt.

De skal kanskje hente penger og da må pareto som tilrettelegger, hausse opp kursen først, før det blir en emisjon med god rabatt?
Redigert 12.07.2023 kl 14:49 Du må logge inn for å svare
Bullinvestor
12.07.2023 kl 15:58 2649

Ja dem skal sikkert ut i markedet å hente penger.. må jo være en kjempemulighet å time det rundt den tia alle er kommet hjem fra ferie og har kjempemye penger disponibel🥳🥳 Er blitt smalhans over hele fjøla… for veldig mange. De som lett fikk lån i bank før Jul, får ikke lån i dag. Alt er snudd på hode.
Har hadd orkesterplass på utsiden i rundt 9 mnd;)) de neste 9 mnd kommer til å bli hokkus pokkus sirkus..
Bullinvestor
12.07.2023 kl 16:22 2573

Frodon, tror du regneferdighetene og den generelle markedsforståelsen kan være mye svekket hos folk flest i sommervarnen? ;)) fult mulig dem tror at OSEbx snart skal i ATH. Skjer det så er man jo enda sikrere på at fallet kommer deretter..🥳😅