NEL 03.01.2018
Det var laber omsetning i NEL aksjen i dag. Trenden viser at NEL synker på fallende volum.
Etter nyttår virker det som de fleste er opplastet og venter på en god melding fra Løkke. Jeg tror at en kontrakt ifra Østen er nært forestående og at dette vil sette fart på aksjen i 2018.
Det har vært mange gode skribenter på NEL trådene, men etter nyttår har jeg savnet EEB. The Broker har jeg heller ikke sett noe til etter nyttår. Håper ikke han også har forlatt HO? Dere andre håper jeg vil fortsette på HO og skape gode diskusjoner.
Løkke til
Etter nyttår virker det som de fleste er opplastet og venter på en god melding fra Løkke. Jeg tror at en kontrakt ifra Østen er nært forestående og at dette vil sette fart på aksjen i 2018.
Det har vært mange gode skribenter på NEL trådene, men etter nyttår har jeg savnet EEB. The Broker har jeg heller ikke sett noe til etter nyttår. Håper ikke han også har forlatt HO? Dere andre håper jeg vil fortsette på HO og skape gode diskusjoner.
Løkke til
Redigert 03.01.2018 kl 11:48
Du må logge inn for å svare
Angånde omsättningen, kan inte detta ha med det nya öre-systemet att göra? Alltså införingen av tusendels ören? Kanske inte robot-handelen är förberedd på detta? Eller kanske jag är helt ute och reser...
Lucky
03.01.2018 kl 12:53
2783
Robothandelen er nok i høyeste grad forberedt på dette, men det var et interessant spørsmål. Jeg skal legge ut en artikkel fra Oslo børs ifra 2009 på en egen tråd om dette. Vet faktisk ikke 100% om dette gjelder enda, men håper at andre kan supplere med mer informasjon om de har det.
Lucky
03.01.2018 kl 18:47
2467
Det ble ned idag som forventet, grunnet fallende omsetning/volum. Trenden er tydelig og bare en god melding fra Løkke, kan snu dette no ser det ut til.
Har tro på at det skjer ganske så snart...
Løkke til
Har tro på at det skjer ganske så snart...
Løkke til