Aker Horizons - Blir dagens aksjonærer totalt utvannet av Aker?

Frodon
AKH 11.09.2023 kl 21:12 172149

Røkke sin nye store satsing er Industry Capital Partners, ledet av den gamle oljesjefen Yngve Slyngstad. Røkke og Slyngstad er 100% avhengig av å gi disse nye gigantiske aksjonærene god Røkke-avkastning, hvis de skal klare å beholde noen av verdens største investorer i fondet. Hvis Slyngstad skal klare god avkastning på Røkke sin grønt satsing, er det for høy risiko pr dags dato å gå inn i AKH når flaggskipet Mainstream holder på å synke pga de dårlige PPA avtalene i Chile. Mainstream holder på med restruktureringen nå, hvor de må hente inn mer penger. Det vil mest sannsynligvis si at egenkapitalen i Mainstream er tapt og investeringen må nedskrives til kr 0. Er det her muligheten til Slyngstad kommer? De kan kjøre en enorm emisjon i AKH, betale ned all obligasjons gjeld som ikke er til Aker og nullstille dagens aksjonærer mot at eksisterende aksjonærer får tegningsrett i det nye selskapet? Obligasjonslånene til AKH går kanskje også i brudd med lånebetingelsene, hvis Mainstream blir nullstilt?

Røkke og Co holder på med opprydding i AKH. Her håper jeg de går over pipeline til Mainstream, slik at de ALDRI gjør samme feil igjen som i Chile. Den ene feilen har senket hele Aker Horizons til nå. Samtidig trenger AKH enormt mye penger til alle sine prosjekter, for å kunne gå med overskudd i fremtiden. Nå som de holder på med oppryddingen, ser de kanskje om det er noen prosjekt i AKH de vil gå videre med i fremtiden og hvilke prosjekt de vil skrote. Da kan Slyngstad børste støvet av powerpoint presentasjonene fra IPO til AKH og kanskje ha mer kjøtt på beinet om hvor mye cash de trenger før de går med overskudd. En del av denne oppryddingen går sannsynligvis også ut på at dagens aksjonærer vil se at aksje verdien deres er tapt. Men de kan få lov til å betale for å bli med på AKH 2.0 via tegningsretter. Aker skjønner nok uansett at verdien i AKH er tapt pga de massive investeringskostnadene, som de ikke ønsker å ta selv pga høy eierandel.

Det hjelper vell ikke AKH aksjonærene om Slyngstad hadde gått direkte inn i Mainstream, for da hadde vell AKH eierandelen ca blitt nullet ut uansett. Og hva er det igjen i AKH uten Mainstream?

Alternativt kan Aker fusjonere AKH inn i Aker, i bytte av Aker aksjer, slik jeg har skrevet om i lang tid. Men mulig de ikke synes AKH er billig nok priset, siden det ikke er noen innsidekjøp i aksjen. Eller finner Røkke en annen fusjoneringspartner til AKH? Eks noen i Japan med for mye cash?

Hvis det er noen andre som har noen bedre forslag til hvordan AKH skal få finansiert sine prosjekt, som koster ca kr 200-250 milliarder, vil jeg svært gjerne høre om disse finansieringsplanene. Spesielt med tanke på at mcap i AKH er ca kr 3 milliarder og rente/obligasjonsmarkedet er svindyrt for selskap ca uten inntekter.

Et lite tankekors til dagens langsiktige aksjonærer i AKH: Hvis Aker legger ut fusjonsplan mellom AKH og Aker nå, kan de gjøre det på en kurs ca 30% over dagens kurs og få det igjennom. Det vil si at da blir dere tvangsutløst på ca kr 5,7 pr AKH aksje, hvis dere ikke selger frivillig ;) På andre siden, vil det utløse et massivt fradrag for dere på skatten, slik at dere får ekstra ferie penger i 2024 ;)
Redigert 11.09.2023 kl 22:00 Du må logge inn for å svare
10PS
13.04.2024 kl 10:31 3382

Støtter dine tanker/meninger og Mr X har vært short i lang tid nå men hvem oppdragsgiveren er vet jeg ikke. Tviler på at dette er lovlig. Ellers tror jeg kursen fra nå etter lang nedtur kan begynne å stige med de rette nyhetene d. mnd.
DrDental
13.04.2024 kl 14:55 3230

Tror vi har spennende og innbringende tider foran oss snart.
Frodon
13.04.2024 kl 22:51 3062

Dyktige investorer evner å snu når de ser at caset har gått fra positivt til negativt. Det er bare noen av oss som ser det lenge før andre 😉 Hemmeligheten? Det er å følge de dyktige og overse de som ikke kan dette. Får håpe du tar det tipset en eller annen gang i livet
Frodon
13.04.2024 kl 22:54 3069

Men, han klarte jo ikke det? Eller som han skrev, det er jo ingen vits å gjøre det. Jeg har aldri møtt en dyktig investor som kjøper en aksje uten å regne på caset først
Frodon
13.04.2024 kl 22:55 3124

Ulovlig å være dyktig i aksjemarkedet? Da er det kun er par på AKH trådene som gjør noe ulovlig i følge den teorien

Tenk om dere kunne satt dere inn i AKH og markedet dems istedenfor….bare en tanke 😅
Frodon
13.04.2024 kl 22:57 3125

Jeg ser forøvrig at du ikke tok med tråden når jeg shortet AKH. Det var svært lønnsomt 🤩
Dansekongen
14.04.2024 kl 00:53 3065

Vattnisse! Jeg visste at du kom til å kverulere om en eller annen detalj. Etter nærmere research, her er en mer presis beskrivelse av Frodons historikk i AKH. Alt ligger åpent i forumets arkiv:

- I 2021 startet du 17 haussetråder om AKH. Den nest siste av disse ble startet 01.08.2021 med tittelen "Aker Horizons - Kursmål kr 36 til kr 115?". I startinnlegget støtter du deg på utregninger av din svirebror (eventuelt alter ego) i Sparebank 1 Markets, Teodor Sveen-Nilsen, som indikerer at AKH sin eierandel i Mainstream kan være verdt så mye som 103 kroner per AKH-aksje. Dyktig investor som kan regne på caset, my ass! På dette tidspunktet er aksjekursen 25.90. Frodon og hans kumpaner hevder altså å se en potensiell oppside på 350%!

- Haussingen fortsetter fram til medio desember. På nyåret (24. januar) i 2022, formodentlig etter en strategiendring i Sparebank 1 Markets, kommer tråden "Aker Horizons - Utløst sterkt langsiktig salgssignal" som lyn fra klar himmel.Wtf, har haussekongen blitt negativ!? Javisst, den 24.03.2022 kom tråden "AKH - Da gikk jeg short idag". I ettertid har det som alle vet gått slag i slag med gradvis reduserte kursmål og 24/7 baissing.

Det er like legitimt å være bear som bull. Selv har jeg ingen formening om hva som er fair value for AKH. Jeg har ikke noe skin in the game. Poenget mitt er at historien du prøver å selge er forfalsket. Ingen i universet var mer bull på AKH i 2021 enn deg. Riktignok var markedet smittet av en ufattelig grønn eufori på den tiden (bivirkning av Covid-vaksine?), men jeg kan ikke huske å ha sett andre tresifrede kursmål. Du startet beviselig haussetråder i hytt og pine da AKH-kursen lå rundt ATH. Det er løgn å påstå at du "advarte" småinvestorer om at aksjen var dyr. Ditt beste forsvar vil være at de "geniale" utregningene dine viste seg å være elendig håndverk. Alternativet er verre, nemlig at Frodon og Sparebank 1 Markets bevisst villedet markedet.

La oss derfor slippe å lese mer om at Frodon har "hatt rett hele tiden". Nei, ingen har tatt mer feil. Hundrevis av innlegg beviser dette. La oss også slippe å lese om at Frodon "hjelper småsparere" med sin innsikt. Nei, du gjør det stikk motsatte. Du anbefalte folk å kjøpe da kursen var ATH, og nå anbefaler du folk å selge når kursen er ATL. Hundrevis av innlegg beviser dette.

Forøvrig mener jeg at Moskva bør ødelegges!
Dansekongen
14.04.2024 kl 01:28 3094

"Sparebank 1 Markets er de som har truffet best med sine kursmål etter meg." Er det kursmålet ditt på 115 du sikter til? LOL

Dansekongen
14.04.2024 kl 01:54 3122

"Det vil si at da blir dere tvangsutløst på ca kr 5,7 pr AKH aksje"

Du som er en slik unikt dyktig og erfaren investor, taler her mot bedre vitende. Ethvert oppegående individ vet at det ved tvangsinnløsninger ikke er børskurs som skal legges til grunn, men underliggende verdier. Jeg siterer fra Q4-2023: "Aker Horizons' net asset value (NAV) stood at NOK 10.8 billion at the end of the
fourth quarter, compared to NOK 10.2 billion in the third quarter." Dette utgjør 15.6 kroner per aksje.

Det finnes ikke noe univers hvor et selskap kan tvangsutløse sine aksjonærer etter eget forgodtbefinnende. Investorer som har kjøpt aksjen basert på selskapets egne revisorkontrollerte årsrapporter, må kunne stole på at de ikke har blitt ført bak lyset av CFO og styret. Seriøse selskaper bedriver ikke slik svindel. Det overlates til meglerhusene. Aker Horizons har vel heller aldri antydet at de har til hensikt å ta selskapet av børs. Det er vel strengt tatt ondsinnet skremselspropagenda satt ut av mørkets krefter?

Forøvrig mener jeg at Moskva bør ødelegges.
Frodon
14.04.2024 kl 18:56 2890

Ny grønn rapport ute fra Sparebank 1 Markets idag. Der står det blant annet «China is leading on all fronts»

Om solar «China is the key contributor to growth - Installing 260GW’s alone»

Jeg anbefaler alle å selv lese den utdypende analysen om markedet til AKH
Frodon
16.04.2024 kl 00:31 2751

For de få på HO som leser regnskap, ser vi at AKH og Mainstream har vanvittige ca kr 20 milliarder i gjeld og begge selskap taper penger på driften hvert kvartal. I følge selskapet selv, må de investeres mer enn kr 60 milliarder før det er snakk om overskudd. Finnes det en større boble på Oslo børs? Til og med VoW ser jo vanvittig billig ut i forhold til AKH og det sier mye 🙈
Redigert 16.04.2024 kl 00:37 Du må logge inn for å svare
retur
16.04.2024 kl 12:06 2725

Hva skjer med atle, har han kjøpt opp aksjene til trygda?
Patron72
16.04.2024 kl 13:15 2674

Det er vel nærliggende at han har lånt dem?

Må kanskje korrigere meg da jeg ser det hevdes på et chatteforum at han har tatt ut en større selger utenfor børs.
Redigert 16.04.2024 kl 13:19 Du må logge inn for å svare
retur
16.04.2024 kl 14:49 2653

Trygda sto oppført med ca 9 mil . Vet de har ca 22 mil aksjer i akh , det er sann at det er ca 25 mil aksjer short i akh nå
Frodon
16.04.2024 kl 22:04 2563

Hvis han lånte aksjene til short, hadde han vell ikke stått oppført med dem på aksjonærlisten? Eventuelt hvilket instrument skulle han brukt det til? Hvis Folketrygdfondet har solgt, er det et dårlig signal. Det er også mangel på innsidekjøp 😜
Frodon
16.04.2024 kl 22:29 2615

Ikke så rart at investorer shorter boblen. Spørsmålet er om shortere også er eiere i obligasjonslån til AKH, som snart forfaller. Slikt har vi sett før, at noen investorer sitter på begge sider av forhandlings bordet. Men det er kanskje ingen krise, når Aker er største eier?
Patron72
16.04.2024 kl 22:39 2589

Jeg vet ikke om det registreres i investorlistene?
Folketrygdfondet står nå oppført med ca 731k aksjer i Akh(update 15.04)




Frodon
16.04.2024 kl 22:44 2572

Det kommer nok an på hvilket instrument som er brukt. I følge Atle selv har han kjøpt ut en større investor som la press på kursen. Folketrygdfondet la vell ikke press på kursen? Ser du noen andre store aksjonærer som har solgt?

Kan noen forklare meg hvorfor det er positivt at Røkke fortsetter å selge seg ut av grønt? Virker som folk kjøper AKH og beskriver fremtidspotensialet som vanvittig stort. Så selges bedriftene en etter en, og da er det positivt? Hvor er fremtidspotensialet til AKH og hvor mye mer vil det koste før de går med overskudd på driften?
DividendYield
16.04.2024 kl 22:55 2593

Synes det er rart de ikke har fått med seg at Røkke har gitt dette opp for lenge siden. Med en oljepris på over 100 dollar og høyere renter var ikke dette grønt greiene like gøy lenger. Det begynner å bli en stund siden.

For meg er ikke akh lenger en boble. Det var en boble, som det ble stukket hull på. Det vi ser nå er at lufta sakte siger ut. 3 kr, 2 kr….
Frodon
17.04.2024 kl 03:12 2541

Du glemte kr 1,70, var ikke det siste kursmål? 😜

Husker du forrige gang Atle kjøpte så mye aksjer i AKH? Da kjørte noen kursen ned, slik at beholdningen til Atle ble solgt på stoplos. Tror du den samme aktøren husker hvor Atle hadde lagt stoplos? Tror du Atle har justert nivået hvor han har lagt stoplos? 😅 Atle selv skriver at det er en trader pott som han skal selge ut igjen….dvs det kommer masse aksjer til salgs igjen.
Patron72
17.04.2024 kl 08:02 2456

Det som fremstår «tydelig» i listene er at Diechen sto oppført med 2 kjøp i forrige uke på henholdsvis ca 8 millioner stk og 1 million stk.
På samme dag har trygda «kvittet» seg med tilnærmet samme antall.

Så om listene er korrekte ser det ut som denne investoren kjøper/låner fra folketrygdfondet.

Abbonerer på e24 og får daglige updates på invessorlistene der. Nå har e24 vært treige i det siste så har ikke fått listene fra igår enda. Som da skal være mandagens handel
Redigert 17.04.2024 kl 08:03 Du må logge inn for å svare
Patron72
17.04.2024 kl 11:49 2377

Da kom update på listene som viser nytt kjøp på Dichesbuen på 900k stk og folketrygdfondet har solgt 731k og står da oppført med 0 i beholdnig her.
Frodon
17.04.2024 kl 19:48 2264

Hvorfor tror noen at aksjene til Folketrygdfondet er lånt ut til short da? Det er ganske lenge siden beholdningen dems gikk drastisk ned. Hva tror du? Får håpe det står masse kjøpere klar når Atle (Dichesbuen) skal selge igjen 😜

Ser forøvrig at det fortsatt ikke er noen AKH aksjonærer som nevner gjelden….eller som skriver som om AKH har gjeld
Frodon
17.04.2024 kl 21:03 2221

Skjønte jeg deg riktig Atle, at etter at du leste litt av hva jeg har skrevet, så mener du at noen betaler meg for å skrive om selskapet?
Frodon
17.04.2024 kl 21:07 2220

Du glemte å skrive at jeg la ut innlegg med en gang jeg kjøpte, solgte og shortet aksjen, slik at alle kunne få like bra gevinst som meg 😉 Ble du ikke imponert over strategien jeg brukte…? Må jo ha imponert deg på en del plan, siden du valgte å bruke så mye tid på meg ❤️
Frodon
17.04.2024 kl 21:12 2218

Hvor har du lest at jeg har kursmål på kr 115 på AKH? Håper ikke det er investeringsstrategien din, å konkludere fra headlines…?

https://www.finansavisen.no/forum/thread/138128/view
Frodon
17.04.2024 kl 21:14 2219

Atle, det vil si at tradings caset du har reklamert for i månedsvis nå, har 0% sannsynlighet for å spille seg ut. Hvordan forklarer du det? Bevist markedsmanipulering…?
Frodon
17.04.2024 kl 21:30 2212

Forstår jeg deg riktig, at når du leser åpningsinnlegget på denne tråden, så tror du Aker skal betale kr 5,7 pr AKH aksje? Er det slik alle dere andre også leser det…?

Hvorfor skal Aker kjøpe opp AKH, når de bare kan fusjonere det inn i Aker hvis de vil?

Det var dette med den enorme gjelden da. Skal ikke pengene brukes til å nedbetale gjeld? Hva står igjen etter nedsalget og hvor mye cash trenger AKH for å gå med overskudd?

Du lurte fælt på hvorfor jeg advarte folk mot AKH aksjen når du begynte å skrive om den. Når du ser minuset i porteføljen din nå, er det svar nok…?
Shikibetsu
18.04.2024 kl 01:42 2108

Ja du jobber på for å holde monologtråden din varm, skal gi deg litt oppmerksomhet men ikke mye.

Hvordan regnet du deg fram til 115kr pr aksje litt tilbake i tid? AKH hadde ikke gjeld og vanvittig med milliarder på bok? Var det i den tiden AKH hadde eierpost i Rec til kostpris på 80 mill (ja du vet, rett før de solgte den posten til ca 2 milliarder)? Mainstream oppkjøp kostet kroner null og alt var klappet og klart? Var det da du mente de demonstrerte at her var det nok til å sette hele 115kr pr aksje, løp og kjøp!

Var det dine enormt begavede regnekunnskaper og høye troverdighet som fikk deg til å endre kursmål fra fantastiske 115 kroner og ned til under 3 kroner?
Hva var det som fikk deg til å bomme så grovt? Kan du sette opp det regnestykket og si noe om hva du tenkte, hva som fikk deg til å sette det kursmålet den gangen? Greit å se da vetu, om det er sammenheng i fornuft om du er bull eller short. Regner med det stemmer bra siden du er så fantastisk.

Hva får deg til å ignorere ACC deal, restrukturert situasjonsfix i Mainstream, at fond laster opp obligasjonsgjeld fordi de tror Røkke vil ta AKH av børs osv? Ubetydelig for hvordan dette vil utspille seg? Kan ikke se å ha registrert noen kommentarer rundt det.

Hva tror du vil skje om Mitsui kjøper større andel i MRP, eller noen andre av i dine øyne ‘mindre begavede kontaktene til AKH’ kjøper? (ja du vet, de som ikke har like gode regnekunnskaper som deg) Hva vil skje da, ikke noe endringer i tall og tale fra orakelet? Ikke noe poeng i å kjøpe en opsjon i den muligheten, siden Aker sikkert har klart å dra en slik kanin opp av hatten for siste gang med ACC? Du tenker ledelsen er fullstendig inkompetente og burde løst utfordringene i det grønne vekstselskapet bedre?

Så til sist, når vi nå vet. Hvorfor skal noen høre på deg? Fordi Spb1 sier så?

Redigert 18.04.2024 kl 01:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.04.2024 kl 07:11 2063

https://newsweb.oslobors.no/message/616044

Skal short få litt å jobbe med
Frodon
18.04.2024 kl 09:39 1973

Da kan vi jo først begynne med at du viser oss analysen min du snakker om, hvor jeg har regnet meg frem til kr 115 pr aksje i AKH. Jeg regner med at du har lest den?
Shikibetsu
18.04.2024 kl 10:45 1925

Det er så mye å ta tak i Frodon men du har blant annet proklamert og godkjent dette sammen med ditt kjære Spb1:

«I følge Teodor Sveen-Nilsen i Sparebank1 Markets, kunne Equinor fått priset fornybarvirksomheten til kr 60-80 milliarder ved å skile den ut og børs notere den. Hvis vi sammenligner Equinor sin grønt satsing med MRP, utgjør det kr 103-137 pr AKH aksje. AKH eier 75% av MRP, dvs kr 77-103 pr AKH aksje.»

Her forsvarer du og SPB1 i tospann en pris på himmelhøye 103,- kr i verdi pr aksje, og det kun i Mainstream Renewable Power alene!

Du har sterk tro på ditt kjære Sparebank1 som du nå bruker andre veien, hvordan kan noen se noe som helst troverdighet i et slikt sprik av regnekunnskaper.

Også er det alle andre som ikke kan å regne på et case??!
Redigert 18.04.2024 kl 11:11 Du må logge inn for å svare
Frodon
18.04.2024 kl 11:22 1939

Ok, sa da er vi begge enige om at jeg ikke har lagd noen analyse på AKH med kursmål kr 115, som du nettopp påsto?
Gammelpeng
18.04.2024 kl 11:56 1964

Oi oi, var det virkelig så ille. Over 100 kr, du store alpakka.
Dansekongen
18.04.2024 kl 13:36 1921

Aker Horizons - Kursmål kr 36 til kr 115?
Frodon
AKH
01.08.2021 kl 19:37
7380
Det er stor uenighet om hvor mye den 75% eierandelen til Aker Horizons i Mainstream Renewable Power (MRP) er verdt. Eierandelen blir priset til alt fra kr 7,3 milliarder til kr 24 milliarder. Da tenkte jeg å slenge ut noen sammenligninger, så kan vi se hvor mange som er enig, loool.

Verdier i Aker Horizons ved kurs kr 25,90, antall aksjer 580,750,658. Mcap 15,0 milliarder

77,2% eierandel i Aker Clean Hydrogen, markedsverdi på kr 4,9 milliarder. Dvs AKH sin verdi ca kr 3,78 milliarder, som gir kr 6,49 pr AKH aksje.

51% i Aker Carbon Capture, total mcap 11,1 milliarder, AKH sin verdi ca kr 5,66 milliarder, kr 9,74 pr AKH aksje

51% i Aker Offshore Wind, total mcap 3,4 milliarder, AKH verdi kr 1,73 milliarder, kr 2,97 pr AKH aksje

24,7% i Rec Silicon, total mcap 6,5 milliarder, AKH verdi kr 1,60 milliarder, kr 2,75 pr AKH aksje

49,9% i SuperNode (Dnb markets priser AKH sin eierandel til kr 0.4 pr aksje)

100% i Rainpower Holding - (Dnb markets priser AKH sin andel til kr 0.3 pr aksje).

Aker Horizons kr 5,862 milliarder i netto gjeld, dvs ca kr 10 pr aksje.

75% i Mainstream Renewable Power (MRP) - blir priset til ca kr 7,3 milliarder via AKH pr dags dato. Hvis vi sammenligner MRP med Scatec, har Scatec en markedsverdi på kr 30,2 milliarder. Scatec har et kapasitetsmål på 4,5 GW for 2021 og mål for 2025 på 15 GW kapasitet. I dag har Scatec en kapasitet på 3,3 GW. MRP har 15,6 GW asset portfolio (de meldte 1 GW til for kort tid siden i Chile). Hvis MRP skal få samme prising som Scatec etterhvert, utgjør det kr 52 pr AKH aksje. AKH eier 75% av MRP, som utgjør kr 39 pr AKH aksje.

Det er 3 meglerhus som priser MRP fra kr 23,1 til kr 41 pr AKH aksje. Hvis noen har flere av analysene om MRP, kan dere legge ut et utdrag fra analysene?

Dnb markets - we arrive at a fair value of Mainstream Renewable Power of NOK19.9bn, with Aker Horizons’ share valued at NOK25.7 per share in Aker Horizons. Using the pricing of its closest peer, Scatec, we calculate a fair value of NOK27bn–32bn on a 100% basis, equivalent to up to NOK41 per share in Aker Horizons.

Sparebank 1 Markets priser Mainstream Renewable Power til 23,1 pr AKH aksje, dvs nesten dagens kurs i AKH (Our Mainstream valuation is based on a SOTP of the company’s portfolio, where we calculate the DCF for each project and risk-weight them according to development stage)

Danske Bank - For Mainstream Renewable Power er verdivurderingen 25,5 kroner pr AKH aksje, hvilket totalt sett tilsier et samlet kursmål på 36 kroner AKH-aksjen, tilsvarende 1x NAV», skriver meglerhuset i analysen.

https://finansavisen.no/nyheter/energi/2021/07/30/7712137/danske-bank-rykker-ut-med-kjopsanbefaling-pa-aker-horizons

-------------
Equinor sin storsatsing på fornybar energi, har et mål om bruttoinvesteringer på rundt 200 milliarder kroner frem til 2026. Aker Horizons har mål om kr 100 milliarder innen 2025 i grønt investeringer. Equinor sitt mål er en installert kapasitet på 12 til 16 gigawatt innen 2030. Mainstream Renewable Power (MRP), som Aker Horizons eier 75% av, har 15,6 GW asset portfolio (de meldte enda 1 GW til for kort tid siden i Chile)

I følge Teodor Sveen-Nilsen i Sparebank1 Markets, kunne Equinor fått priset fornybarvirksomheten til kr 60-80 milliarder ved å skile den ut og børs notere den. Hvis vi sammenligner Equinor sin grønt satsing med MRP, utgjør det kr 103-137 pr AKH aksje. AKH eier 75% av MRP, dvs kr 77-103 pr AKH aksje.

https://e24.no/det-groenne-skiftet/i/JEezKR/analytiker-vil-ta-aarevis-foer-equinor-tjener-paa-fornybarsatsingen
Olemorten
18.04.2024 kl 13:45 1965

Kommer til å sitte med aksjer i AKH uavhengig hva du måtte mene om selskapet. Når Mainstream er opp å går igjen kommer AKH tilbake til nye høyder igjen( innen 3-4 kv. 2024). Du trenger ikke å advare daglig om faren du ser ved å investere i AKH. Du må ha tapt noe voldsomme summer i AKH siden du er så desperat etter å advare andre😂
DividendYield
18.04.2024 kl 13:54 2020

Intet nytt under solen. Årene går, men Aker Horizons aksjonærene vil heller diskutere Frodon enn “ Akers grønne industribygging». kanskje ikke så rart siden det ikke skjer noe.
Frodon
18.04.2024 kl 14:09 2012

Atle, mener du at dette er min analyse på AKH med kursmål kr 115?

Atle, det vil si at tradings caset du har reklamert for i månedsvis nå, har 0% sannsynlighet for å spille seg ut. Hvordan forklarer du det? Bevist markedsmanipulering…?