Hva skjer med PURAPIPE - Reelt eller Scam ?
Skorve1370
19.09.2023 kl 12:22
7740
Så vidt jeg vet er det pr i dag ikke gjort kjent om rørene er fullt ut godkjent i forhold til internasjonale krav og isostandard. Dette er en prosess selskapet jobber med nå. Selve produksjonsenheten er et stykke ingeniørarbeid som heller ikke er ferdig utviklet så savner oppdatering om dette.
Selve caset mener jeg har et kjempepotensial. Behovet for effektiv vannforsyning er økende og interessen fra særlig Midtøsten er nok høyst reell. Jeg har forståelse av at Purapipe går for JW modell og i så måte vil holde driftskostnader på lavest mulig nivå.
Utfordringen pr i dag er å få første maskin og rør til å rulle fremover og bevis for at dette fungerer i virkeligheten og ikke bare på tegnebrettet.
Selve caset mener jeg har et kjempepotensial. Behovet for effektiv vannforsyning er økende og interessen fra særlig Midtøsten er nok høyst reell. Jeg har forståelse av at Purapipe går for JW modell og i så måte vil holde driftskostnader på lavest mulig nivå.
Utfordringen pr i dag er å få første maskin og rør til å rulle fremover og bevis for at dette fungerer i virkeligheten og ikke bare på tegnebrettet.
Spurs8
24.09.2023 kl 11:01
7597
Spurs8
09.02.2024 kl 16:31
5311
I et intervju mer Arvid (grunder), så ser ting veldig positivt ut framover. De satser i Midt-Østen og ting der er i rute, men tar tid.
Redigert 23.04.2024 kl 10:15
Du må logge inn for å svare