Sindre Finnes
finx
11.10.2023 kl 20:09
2096
Lurer på hvordan selvangivelsen til han ser ut for nå jeg har beregnet dette så er dette veldig nøye sier min regnskapsfører og Sindre som sitter på siden av statsministeren kan jo umulig ha betalt rett skatt.
Rett skatt har nok både han og konemor betalt.
Det som er utrolig er at verken SMK eller Erna har sjekket selvangivelsen eller årets aksjeoppgave over flere år.
Jeg tror ikke på dette, det er for sløvt og preget av latskap.
Samme som med reiseregninger og stortingsleiligheter.
Pill råttent.
Mest sannsynligvis har denne type «handel» foregått over et par tiår, med flere ulike representanter for flere ulike partier. Utvider en kontaktnettet til søsken og barn, noe media ikke har tilgang eller ressurser til, vil man mest sannsynligvis finne mer snusk.
Å tro tillitsvalgte ikke forsøker å profitere på informasjon kun de sitter med er i overkant naivt.
Få det lenger bort fra deg selv, så kan det ikke spores til deg.
Videre bør det innføres lobbyregister. Hvem møter hvem til ulike tidspunkt for å diskutere hva.
I dag er det fritt frem for konspirasjon og korrupsjon. Jeg sier ikke det skjer, men hvorfor vil ikke 169 representanter ha dette lovverket? Det har vært diskutert i ti år, men politikere representerer i det store seg selv og ønsker primært å fremme sin karriere. Strømstøtte til næringsliv og spesielt koronastøtten var pill råtten.
Jeg tror på demokratiet, men det må ryddes opp i snusket på løvebakken. Da må folk gå og erstattes av folk med rene hender.
Det som er utrolig er at verken SMK eller Erna har sjekket selvangivelsen eller årets aksjeoppgave over flere år.
Jeg tror ikke på dette, det er for sløvt og preget av latskap.
Samme som med reiseregninger og stortingsleiligheter.
Pill råttent.
Mest sannsynligvis har denne type «handel» foregått over et par tiår, med flere ulike representanter for flere ulike partier. Utvider en kontaktnettet til søsken og barn, noe media ikke har tilgang eller ressurser til, vil man mest sannsynligvis finne mer snusk.
Å tro tillitsvalgte ikke forsøker å profitere på informasjon kun de sitter med er i overkant naivt.
Få det lenger bort fra deg selv, så kan det ikke spores til deg.
Videre bør det innføres lobbyregister. Hvem møter hvem til ulike tidspunkt for å diskutere hva.
I dag er det fritt frem for konspirasjon og korrupsjon. Jeg sier ikke det skjer, men hvorfor vil ikke 169 representanter ha dette lovverket? Det har vært diskutert i ti år, men politikere representerer i det store seg selv og ønsker primært å fremme sin karriere. Strømstøtte til næringsliv og spesielt koronastøtten var pill råtten.
Jeg tror på demokratiet, men det må ryddes opp i snusket på løvebakken. Da må folk gå og erstattes av folk med rene hender.
Martin10
22.11.2023 kl 07:42
1650
Sindre kjøpte aksjer for 450 000 kr. i forrige uke. Får håpe at dette var i samråd med Erna. Viser dårlig gangsyn. Trassig liten guttunge Sindre?
mest sannsynlig er dette et eksempel på Spillegalskap. Mange som har det på børsen og enda værre har det blitt når short ble innført.
Odi.1
22.11.2023 kl 08:36
1507
Kan vel handle aksjer nå han som alle andre, er ikke en egen lov for SF på dette, problemet var aktiviteten når Erna var i posisjon SM.(not good)
Denne siste traden kan være planlagt lenge med å gå ut i en utbytte aksje for så å handle inn på åpenbare fall etter X paydate,,, Helt ordinært egentlig.
"Spille Galskap" ?? Hele Oslo Børs er jo en Spille Bule, SF sine handler her er jo bare en parentes i galskapen som foregår.
De verste er BANKENE med statlige Banker i førersete , programmerte datamaskiner som daglig, og på mikro sekunder lurer kroner ut av småsparere landet og verden rundt.
Mye bedre jantelov-klubben konsentrerer seg om dette !
Denne siste traden kan være planlagt lenge med å gå ut i en utbytte aksje for så å handle inn på åpenbare fall etter X paydate,,, Helt ordinært egentlig.
"Spille Galskap" ?? Hele Oslo Børs er jo en Spille Bule, SF sine handler her er jo bare en parentes i galskapen som foregår.
De verste er BANKENE med statlige Banker i førersete , programmerte datamaskiner som daglig, og på mikro sekunder lurer kroner ut av småsparere landet og verden rundt.
Mye bedre jantelov-klubben konsentrerer seg om dette !
Aldara
22.11.2023 kl 08:45
1452
Hmmmmm......Lurer på om bankene ansetter dyktige kodere for å lage de drøyeste algoritmer i profittens henseende..?
Spydspiss
22.11.2023 kl 21:15
1216
Han blir vel ikke akkurat bjellesau, har vel ikke gjort det helt stort. Så han press på seg å prestere nå
Martin10
23.11.2023 kl 10:27
1020
Hva skjedde med dagens leder i Finansavisen?. Ble plutselig borte på nett. Kan hende Trygve Hegnar tok for mye møllers tran.
Fluefiskeren
23.11.2023 kl 10:49
978
Er der den. Med den hyggelige overskriften: «Sindre? For en idiot».