Vi blir overvåket og forfulgt

murpy
BANK 03.06.2025 kl 14:50 441

Viser til e-post sendt til deg den 22.05.2025:

Hei,

Vi har behov for å innhente oppdatert informasjon om hvordan du bruker ditt kundeforhold hos oss. Grunnen til at du mottar denne henvendelsen er at Handelsbanken har en lovfestet plikt til å foreta
løpende oppfølgning av eksisterende kundeforhold. Dette innebærer at vi må sikre at informasjonen vi har om deg som kunde er oppdatert og korrekt.

Oppdatering av din kundeinformasjon

I forbindelse med ditt nylige utfylte kundeerklæringsskjema den 08.01.2025, har vi behov for ytterligere informasjon på følgende opplysninger:

· I ditt kundeerklæringsskjema har du opplyst om forventede kontantinnskudd på NOK 500.000 årlig. Kan du utdype mer om midlenes opprinnelse til kontantinnskuddene?

· I ditt kundeerklæringsskjema har du opplyst om forventede kontantuttak på NOK 500.000 årlig. Kan du utdype mer om hva formålet med kontantuttakene er?

For å sikre at vi har oppdatert og korrekt informasjon om ditt kundeforhold, ber vi deg i tillegg om å oppdatere din kundeinformasjon ved å fylle ut vårt kundeerklæringsskjema i nettbanken eller
mobilbanken. Gå til «Innstillinger» (nettbank) eller «Min Profil» (mobilbank) og deretter «Formål».

MITT SVAR !

Hei.

Hva jeg skal bruke mine penger på som jeg har tjent og betalt skatt av kan vel umulig dere ha noe med.

Hva jeg selger av mine eiendeler som jeg har kjøpt og betalt, av penger jeg har jobbet for og tjent og betalt skatt av opp i gjennom årene, er jeg vel ikke pliktig til å fortelle dere.

Om det er noe myndighetene ikke er fornøyd med av transaksjoner, så får de ta kontakt med meg direkte, en bank som dere er ikke en myndighet som jeg er forpliktet til å utdype mitt forbruk til.

Dere som ansatte i en bank er vanlige folk som meg selv, og jeg har ikke noe som helst plikt til å fortelle vanlige mann på gaten ( som jeg mener dere er )hva jeg skal bruke mine midler til.

Om jeg sier jeg skal bruke mine kontanter på fest, kvinnfolk og annet morsomt, da er vel det greit eller ?
castro1
03.06.2025 kl 17:23 391

Helt vanlig dette.
Torkr
03.06.2025 kl 19:02 342

Ja, jeg reagerer jeg og.
Men, nå er det så mange kjeltringer og dritt overalt at det går utover alle sammen.

Vi får ikke gjort noe med dette tror jeg. Det kommer ikke til å bli bedre heller.
Tvert om.