Vi venter i spenning
Sotah
11.12.2018 kl 08:50
543
Det er den store dagen da Lysglimt og Alliansen skal overta styringen av landet. Om han har returnert fra Kanariøyene vites ikke, men han har satt igang en kryptert chat på noe som kalles Telegram. Der samles troppene og planlegger overtakelsen, såvidt jeg har skjønt. Det er ikke ofte statskupp varsles på forhånd, så han innfører en ny og feiende frisk metode. Vi andre skal ikke vite noe, det hele er nemlig temmelig hemmelig. Så får vi vente og se hva de finner på.
Sotah
11.12.2018 kl 09:43
522
Det festligste er vel at deler av kokoshøyre, som du kaller det, nå viser sitt sanne jeg. Lysglimt som provokatør for å få oppmerksomhet/skape debatt, Lurås som forkjemper for ytringsfriheten, og Hege Storhaug som ytringsbegrenser.
Hmm... det er ihvertfall min foreløpige teori. Uansett har jeg fått se noen nye sider av alle tre. Så takk for påminnelsen Sotah:
https://www.rights.no/2018/12/grotesk-jodehat-i-resetts-kommentarflet/
PS: full splid internt mellom de liberalistiske og totalitære. Sånt er det ikke så mye av på venstresiden, der er det ikke mange liberalister.
Hmm... det er ihvertfall min foreløpige teori. Uansett har jeg fått se noen nye sider av alle tre. Så takk for påminnelsen Sotah:
https://www.rights.no/2018/12/grotesk-jodehat-i-resetts-kommentarflet/
PS: full splid internt mellom de liberalistiske og totalitære. Sånt er det ikke så mye av på venstresiden, der er det ikke mange liberalister.
Redigert 11.12.2018 kl 12:01
Du må logge inn for å svare
Sotah
11.12.2018 kl 12:14
505
Høyreraddissene går i utakt og mangler felles ideer og visjoner. Jeg har brukt mye tid på dem og har lest meg opp om alle som står frem i offentligheten. Uten å finne noen innspill som kunne tenkes å fungere i praksis. De hogger rundt seg i hytt og vær, alt fra barnevern til NWO, bilderberger, samtlige politiske partier og media får så hatten passer. Der er det er noen få "klarsynte" mot alle andre. Venstreraddissene er mer samspilt, det blir enklere når du har bare en motpart å være i konflikt med.
Individualister vil naturlig nok ha vanskelig for å innordne/underkaste seg på samme måte som kollektivister. Det som kan og har fungert i praksis er frihet, altså ekte høyrepolitikk, men det er det nesten ingen som har hørt om i dag.
Når du nevner ideene og visjonene til venstresiden så blir jeg jo litt nysgjerrig på hva målet egentlig er? Er det egentlig noe mål og mening?
Når du nevner ideene og visjonene til venstresiden så blir jeg jo litt nysgjerrig på hva målet egentlig er? Er det egentlig noe mål og mening?
Storhaug får høre det i kommentarfeltet sitt (flere meget oppegående personer der) men hun klarer tydeligvis ikke å argumentere for seg. Det eneste hun klarer er å gjenta den samme onelineren rundt ti ganger. Kan dette ha noe med den nylig innvilgede statsstøtten å gjøre?
Lurås skal visst ha skrevet om dette også, så jeg får se om jeg finner det igjen.
Lurås skal visst ha skrevet om dette også, så jeg får se om jeg finner det igjen.
"Høyreraddissene går i utakt og mangler felles ideer og visjoner."
Kanskje de må organisere et "Unite the right " rally, som de gjorde i Charlotteville i fjor.
Synet på jøder er åpenbart noe som det er uenighet om på ytre høyre.
https://en.wikipedia.org/wiki/Unite_the_Right_rally
Kanskje de må organisere et "Unite the right " rally, som de gjorde i Charlotteville i fjor.
Synet på jøder er åpenbart noe som det er uenighet om på ytre høyre.
https://en.wikipedia.org/wiki/Unite_the_Right_rally
Sotah
11.12.2018 kl 14:28
473
Da er det vesentlig lettere å være venstreraddiss. Et slagord favner alle; Ingen rasister i våre gater. Enig og tro til Dovre faller og alt det der.
"Da er det vesentlig lettere å være venstreraddiss. "
Man har hele spekteret fra Baden Meinhorf og reinspikka kommunister til fredlige sosial demokrater nær sentrum.
Man har hele spekteret fra Baden Meinhorf og reinspikka kommunister til fredlige sosial demokrater nær sentrum.
Jeg er litt usikker på Lysglimt og hva han egentlig mener, har en mistanke om at han liker å fyre oppunder litt.
Eneste sikre kort er.
*kunstpause*
**drummevirvell**
ARMSTRONG
"small pet for people, big step for human kids"
*kunstpause*
**drummevirvell**
ARMSTRONG
"small pet for people, big step for human kids"
Er venstresiden virkelig så enkel? Ideene og visjonene består av å gjenta slagord fra partiet?
NEI
sotah er som alle venstreraddiser.
Uenig om detaljer men allah venstreradisser er enig og at jabbejobben er å skaffe seg peng,
og der er alle vestreraddissser fra maxsyt&misnøye islambrahmann x96 igJEN til sota AP lat jabbeTo jobb.
Det viktigste enighet som binder allahsammen er å KREVE INN mer og mer av dine hverdagsinntjente penger i SV AP BOM PENG ISLAM & POLITIKER skatt.
sotah er som alle venstreraddiser.
Uenig om detaljer men allah venstreradisser er enig og at jabbejobben er å skaffe seg peng,
og der er alle vestreraddissser fra maxsyt&misnøye islambrahmann x96 igJEN til sota AP lat jabbeTo jobb.
Det viktigste enighet som binder allahsammen er å KREVE INN mer og mer av dine hverdagsinntjente penger i SV AP BOM PENG ISLAM & POLITIKER skatt.
Det var jo også en måte å maskere uttalelsene hans på.