AXA - på tide å sette en feita short
Alle signalene i min bok sier at man om kun kort tid skal sette en fin short i axa, target 18,50.
SS
SS
Redigert 21.01.2021 kl 07:14
Du må logge inn for å svare
toffen4
24.01.2019 kl 07:42
2970
Skipssjefen
Antall innlegg: 8928 (5683)
Tallet i parentes angir innlegg i gammelt forum
Er jo en fulltids jobb dette han driver med... XD
Antall innlegg: 8928 (5683)
Tallet i parentes angir innlegg i gammelt forum
Er jo en fulltids jobb dette han driver med... XD
Redigert 21.01.2021 kl 03:34
Sannheten er ikke alltid like lett å høre. Men vi skal snakkes når det bærer nedover igjen, for det skal det.
SS
SS
Blir verre og verre han der. Blir spennende å se hva meningen "egentlig" var etter det faktisk skjer noe her. "Sa det for å få dere til å selge billige aksjer" eller bare en helt enkel "told you so"? Kommer selvfølgelig an på hva som skjer da.
Er jo det dette handler om... diskutere aksjer er ikke noe interessant. Tydeligvis.
Er jo det dette handler om... diskutere aksjer er ikke noe interessant. Tydeligvis.
Har Funcom-Hektar et feita aksjetips?
Sitter du i axa som skal ned?
ss
Sitter du i axa som skal ned?
ss
Han skriver mye, men jeg ser det ikke.... herlig.
Tilslutt kommuniserer han kun med seg selv, og da blir han nok enig om sin egen fortrefflighet.
Tilslutt kommuniserer han kun med seg selv, og da blir han nok enig om sin egen fortrefflighet.
Funcom Hektar forøskte seg gjennom 2018 på 4-5 axa trader, alle med tap og SL.
Han er nå plutselig positiv igjen, det er da et salgssignal.
SS
Han er nå plutselig positiv igjen, det er da et salgssignal.
SS
Rich diskuterte på et annet forum for 2 uker siden å selge axa, stocktalk.
Merkelig at han spiller andre kort her på HO.
SS
Merkelig at han spiller andre kort her på HO.
SS
Redigert 20.01.2021 kl 22:43
Munn diare gir seg ikke, totalt uinteressant å lese svada du kommer med,
Bjørn du må nok selge dine aksjer til John Fredriksen sine PVC dukker for under 20 kr.
SS
SS
toffen4
24.01.2019 kl 09:17
2826
Hadde ikke du lastet tungt i B2 SS? Eller har du satt short der også nå?
Ingen aksjer i B2H nei, samme ulla egentlig, selv om de tjener penger, så vil ikke kursen motstå uro og børssykel som er slutt.
SS
SS
Pengene ligger i andre aksjer.
På 1 times tid, 50 laken i SS sin lomme. Inn akerbp 268 ut nå på 273
Hele tapet i AXA inndekket på en rask trade.
SS
På 1 times tid, 50 laken i SS sin lomme. Inn akerbp 268 ut nå på 273
Hele tapet i AXA inndekket på en rask trade.
SS
tunktee
24.01.2019 kl 10:48
2713
Hva er hensikten med å skryte over at du tjente 2 prosent på en trade?
Har dette noe med Axactor å gjøre?
Og hvorfor omtaler du deg selv i 3. person?
Har dette noe med Axactor å gjøre?
Og hvorfor omtaler du deg selv i 3. person?
Tydligvis ny du, du får lese mine 9000 innlegg her inne, så ser du at SS alltid omtaler seg selv i 3-dje person.
Viktig å vise menigheten at pengene ligger UTENFOR axa, men det skal de jo snart få merke selv.
PS: Kjenner du en herlig kar som heter MIKKEL VPS ?
SS
Viktig å vise menigheten at pengene ligger UTENFOR axa, men det skal de jo snart få merke selv.
PS: Kjenner du en herlig kar som heter MIKKEL VPS ?
SS
tunktee
24.01.2019 kl 11:08
2687
Niks, kjenner ikke ham, burde jeg det?
Julius Cæser omtalte seg også i tredjeperson, sammeligningen lar jeg være opp til deg å gjøre!
Jeg har vært mange ganger i Axactor siste par årene, men har kanskje bare skrevet et par ganger på tråden på det gamle forumet.
Har tjent litt på aksjen, men ikke store prosenter. Er inne i kortere perioder, og går ut hvis tapet overstiger 5-6 prosent. Så lang har jeg stort sett gått ut med 10-15% pluss.
Julius Cæser omtalte seg også i tredjeperson, sammeligningen lar jeg være opp til deg å gjøre!
Jeg har vært mange ganger i Axactor siste par årene, men har kanskje bare skrevet et par ganger på tråden på det gamle forumet.
Har tjent litt på aksjen, men ikke store prosenter. Er inne i kortere perioder, og går ut hvis tapet overstiger 5-6 prosent. Så lang har jeg stort sett gått ut med 10-15% pluss.
I allefall nytt nick her på AXA trådene, og det er nok en "kjenning" som ligger bak, garantert.
Du er herved tatt med buksene nede, for axa hadde ikke i 2018 5-6 10-15% stigninger.
Enda en drømmer som har kjøpt for dyrt :-)
SS
Du er herved tatt med buksene nede, for axa hadde ikke i 2018 5-6 10-15% stigninger.
Enda en drømmer som har kjøpt for dyrt :-)
SS
Jeg tror Bjørn sine aksjer ligger på salg 20,50
SS
SS
På min egen tråd? Haha, man skal lese mangt og mye....
SS
SS
selv en hel kasse med bananer vil ikke hjelpe ....fysj
tunktee
24.01.2019 kl 12:50
2591
Har ikke sagt at jeg gikk ut 5-6 ganger med 10-15% i 2018.
Jeg har, og har aldri hatt mer enn, et nick på forumet. Det klarer du sikkert å finne ut hvis du har behov for å bruke energi på det.
Fikk et tips om at du var en dyktig trader, så begynte å lese litt i forrige uke.
Det jeg derimot opplever er at du har kun et behov for to ting; Å skryte over egne bragder og fortelle alle andre hvor dårlig de er.
Fortell gjerne om disse de andre aksjene man skal tjene penger på.
Det er opplagt at du har egoistiske insentiver til å snakke denne aksjen ned.
Jeg har, og har aldri hatt mer enn, et nick på forumet. Det klarer du sikkert å finne ut hvis du har behov for å bruke energi på det.
Fikk et tips om at du var en dyktig trader, så begynte å lese litt i forrige uke.
Det jeg derimot opplever er at du har kun et behov for to ting; Å skryte over egne bragder og fortelle alle andre hvor dårlig de er.
Fortell gjerne om disse de andre aksjene man skal tjene penger på.
Det er opplagt at du har egoistiske insentiver til å snakke denne aksjen ned.
Nå er det vel slik at bananer hjelper på enkle pelskledde individer, noe SS ikke er.
Men jeg ser jo på tråden at der finnes mange kandidater som kunne trenge bananer.
SS
Men jeg ser jo på tråden at der finnes mange kandidater som kunne trenge bananer.
SS
SS skal man ikke lytte til bare bomull fra han sin kjeft, et råd sitt gjennom stormen ser ut som shortsene sliter med å få tak over aksjer fra nervøse sparere
tunktee:
Du skal høre på disse tipserne dine. Ettersom du har lest såpass mange innlegg fra meg siden 2015 så ville du sett at jeg har gitt MANGE feita råd. Hvor mange ganger sa ikke SS selg i AXA når RSI og andre signaler var der, samt kjøp på andre signaler. Hvordan skulle jeg ellers sope inn over 1 mill i axa på trading.??
Jeg sa selg nå, men traff ikke eksakt topp - det ser jo alle, men det er bare Korsar og Hektar som treffer toppene, særlig når de ser på vinnerlista og påberoper seg kjøp og salg i ETTERTID.
Se bare på rådene mine siden i sommer på SUBC, EQNR, AKERBP, GJF, ORKLA, osv, de traff, alltid, med feita marginer.
Du får tro hva du vil, men tror du virkelig at AXA skal i 30 kr mens ose og verdens børser kjemper mot tro/tvil på resesjon, renter som gir bedre avkastning enn oppsiden i aksjemarkedet, osv - så tror jeg du tror på julenissen.
Det er teknisk umulig at AXA går mot strømmen, når OSE etterhvert topper ut og retningen er nedover.
Shorterne vil forsvare seg og sin short ettersom toppen er nær, og bunnen er milevis unna for børsene om resesjon blir et faktum.
Boligpriser i US leste man i gårsdagens finansavis dalte 10% - vert med på det før???? 2007- 2008 - hva skjedde da med boligprisene der borte?
Jeg tror mange er naive i axa, om de tror børsene skal i 950 og axa i 32,50
Det blir rett og slett for navlebeskuende og dumt!
SS
Du skal høre på disse tipserne dine. Ettersom du har lest såpass mange innlegg fra meg siden 2015 så ville du sett at jeg har gitt MANGE feita råd. Hvor mange ganger sa ikke SS selg i AXA når RSI og andre signaler var der, samt kjøp på andre signaler. Hvordan skulle jeg ellers sope inn over 1 mill i axa på trading.??
Jeg sa selg nå, men traff ikke eksakt topp - det ser jo alle, men det er bare Korsar og Hektar som treffer toppene, særlig når de ser på vinnerlista og påberoper seg kjøp og salg i ETTERTID.
Se bare på rådene mine siden i sommer på SUBC, EQNR, AKERBP, GJF, ORKLA, osv, de traff, alltid, med feita marginer.
Du får tro hva du vil, men tror du virkelig at AXA skal i 30 kr mens ose og verdens børser kjemper mot tro/tvil på resesjon, renter som gir bedre avkastning enn oppsiden i aksjemarkedet, osv - så tror jeg du tror på julenissen.
Det er teknisk umulig at AXA går mot strømmen, når OSE etterhvert topper ut og retningen er nedover.
Shorterne vil forsvare seg og sin short ettersom toppen er nær, og bunnen er milevis unna for børsene om resesjon blir et faktum.
Boligpriser i US leste man i gårsdagens finansavis dalte 10% - vert med på det før???? 2007- 2008 - hva skjedde da med boligprisene der borte?
Jeg tror mange er naive i axa, om de tror børsene skal i 950 og axa i 32,50
Det blir rett og slett for navlebeskuende og dumt!
SS
Hanibal har sotte i AXA siden 29 kr - og 2016. Flere ganger var han i pluss, og to ganger er han med ned fra 30-32 kr til under 20 / 2 kr. Ikke en gang har han evnet å selge eller shorte. Og han vil man ha råd fra??? Ler så jeg rister her.
Hanibal vil aldri få sine penger igjen i axa, så mye kan jeg si, og det vet han og. Håper han er gammel nok til å vite hva børskrakk er, og at han ikke var med på det i 2008.
SS
Hanibal vil aldri få sine penger igjen i axa, så mye kan jeg si, og det vet han og. Håper han er gammel nok til å vite hva børskrakk er, og at han ikke var med på det i 2008.
SS
Kommer aldri mer å lese det svada du serverer nok er nok
Du hadde jo blokka meg i går, tok nyskjerrigheten deg Hanibal?
SS
SS
Haha! Dette ligner mer og mer en galehus tråd.
helt korrekt.... bare sprøyt fra Skippern...
tunktee
24.01.2019 kl 13:13
2675
Jeg har 20k akjer til 20,29, har ingen ilusjon om at aksjen skal til 30. Selger sikkert på noe over 19,- eller i overkant av 23, det får tiden vise.
Det er ikke vinn eller forsvinn for meg da dette er en liten trade, og markedet generelt vil sannsynligvis bestemme mye av hvilken vei det går.
Har for øvrig også aksjer i B2H som jeg ser du skriver om.
Det er ikke vinn eller forsvinn for meg da dette er en liten trade, og markedet generelt vil sannsynligvis bestemme mye av hvilken vei det går.
Har for øvrig også aksjer i B2H som jeg ser du skriver om.
SS logger av noen timer nå, men husk at det enda IKKE er for sent å få 20 kr for aksjene.
Snart kan SS kjøpe dem for 15-17 kr. Nok at US går ned 3-4% slik vi så i høst og vinter, noe som kommer som lyn fra klar himmel, da er det trangt ut AXA døra vet dere.
SS
Snart kan SS kjøpe dem for 15-17 kr. Nok at US går ned 3-4% slik vi så i høst og vinter, noe som kommer som lyn fra klar himmel, da er det trangt ut AXA døra vet dere.
SS
Har også boikottet bluevelvet, bare bomull der også
Se på nas i dag. Dette venter axa aksjen om ikke Endre innfrir snart.
SS
SS
Hvem har rett så langt??19 tallet kommer, deretter 18 og 17.
SUSS
SS
SUSS
SS
tunktee
24.01.2019 kl 15:06
2577
Hvis du noensinne lurer på hvorfor der ikke finnes saklige og fornuftige innlegg på denne tråden, så har du svaret i speilet.
Det ble en veldig kort visitt for min del, lykke til med å lese mer på disse trådene folkens; Fremstår som bortkastet tid når en løk skal dominere stedet med å hause seg selv, og baise aksjen.
Det ble en veldig kort visitt for min del, lykke til med å lese mer på disse trådene folkens; Fremstår som bortkastet tid når en løk skal dominere stedet med å hause seg selv, og baise aksjen.
Aksjemarkedet har talt, det har sendt AXA ned fra 21,20 til 19 tallet i dag, close så vidt 20,-
B2H ned samtidig, det viser at shorterne ikke er ferdig med disse, tvert i mot - algoene jobber dem ned.
Man må bare skylde på SS, og snakke om narsissme, men sannheten er at dere har liten peiling på børs, axa og inkasso.
SS
B2H ned samtidig, det viser at shorterne ikke er ferdig med disse, tvert i mot - algoene jobber dem ned.
Man må bare skylde på SS, og snakke om narsissme, men sannheten er at dere har liten peiling på børs, axa og inkasso.
SS
lillazyster
24.01.2019 kl 20:53
2434
SS blokkert av meg også!
Makan til selvopptatt type, usmakelig også sådan!
Makan til selvopptatt type, usmakelig også sådan!
Burde vel snart slettes av admin, kun negative useriøse tekster ???
Hammers skriver 00:30 at OSE closet under 10 dageren i går. Sist det skjedde, i høst, kom en feita korreksjon.
Dere er herved advart. Da skal axa i 16.
SS
Dere er herved advart. Da skal axa i 16.
SS
Redigert 20.01.2021 kl 20:49
Enig så enig,bare tynn bomull som kommer fra den løse kanon på dekk
Redigert 20.01.2021 kl 20:49