om apopislamiatkrisen
jjajajabba da sotalat og et helt naivt og til tider arneB aggresivt apparat.
ap islamavhengighet bortforklarings teknikker er dratt for langt.
Søk avrusning fra islamuavhengighetsstøtteapparatet
Bortforklaringsapparatet er nå et skremmetegn på manglende realitetssans
jajjajabbada vår høireap som sagt, SKAL "ta" mer enn trump ja. og etter russiakonspirasjonsteorien ble spinnvill konformasjonsfest i bi-the way, eg berre spyr, ALT han rekker av islamskeptisk i sikte. Lite "ta" AP fra jabba da. lol jabba med bukse nede, jippijalla se den lille ap er vanskelig å skjule, wish I never ever see that again. en liten høireap islamapoidavhengig, bortforklarer over ivrig (der kommer midtiprikken ut fra hullet og arresterer meg).
ap islamavhengighet bortforklarings teknikker er dratt for langt.
Søk avrusning fra islamuavhengighetsstøtteapparatet
Bortforklaringsapparatet er nå et skremmetegn på manglende realitetssans
jajjajabbada vår høireap som sagt, SKAL "ta" mer enn trump ja. og etter russiakonspirasjonsteorien ble spinnvill konformasjonsfest i bi-the way, eg berre spyr, ALT han rekker av islamskeptisk i sikte. Lite "ta" AP fra jabba da. lol jabba med bukse nede, jippijalla se den lille ap er vanskelig å skjule, wish I never ever see that again. en liten høireap islamapoidavhengig, bortforklarer over ivrig (der kommer midtiprikken ut fra hullet og arresterer meg).
Redigert 23.01.2019 kl 19:34
Du må logge inn for å svare
Hva skal man kalle det hvis man trenger jevnt å ta det som kan stoppe tilgangen av det du, ja innrømmelsen er tung, er avhengig av. SOS vill marxs & kurs eller en behagelig sofalat skap tilværelse som koseAP slapp av, det er sovesofa.
Redigert 23.01.2019 kl 19:45
Du må logge inn for å svare
Jeg tripper nå, hvis en aplat kommer på min tråd og spør om vi klatrer til afghanistan hvis ikke osv.
Det kommer ikke til å skje, slapp av.
Det kommer ikke til å skje, slapp av.