Reduserte offentlige tjenester - det er det som gjelder nå

brahman
24.01.2019 kl 10:53 501

Og denne trenden har holdt på i noen år, med sentraliseringer osv. Nå er det Statens Veivesen sine trafikkstasjoner som skal slankes og tynnes ut, for å spare noen millioner. Den jevne nordmann må lide. Og Høyre og Frp er selvfølgelig i førersetet for dette.

"Mange trafikkstasjone kan bli lagt ned

Regjeringen vurderer å legge ned 26 trafikkstasjoner over hele landet. Andre steder skal tilbudet bli redusert.

I fjor startet regjeringen jobben med å effektivisere og omorganisere trafikkkontorene. En konsulentrapport har blitt holdt hemmelig av Samferdselsdepartementet, men er nå offentlig.

NRK har gått gjennom rapporten fra Capgemini Consulting, forslagetr er å legge ned 26 av de 75 trafikkstasjonene i Norge.

I tillegg kan 22 trafikkstasjoner bli dimensjonert ned til servicekontor, eller oppmøtested for oppkjøring."
Slettet bruker
24.01.2019 kl 15:28 479

5o trafikkstasjoner, er det for lite for Brahmani. Hvor mange trafikksasjoner skal Brahmani ha? Hva er problemet?
brahman
24.01.2019 kl 16:31 468

De mest idiuotiske spørsmålene fra deg, når jeg trodde snart bunnen var nådd..
Slettet bruker
24.01.2019 kl 16:33 465

"Brahmani trodde"
Bra naiv.
Slettet bruker
24.01.2019 kl 16:53 460

Er sikkert mye annet som kan legges ned også.
Vi er som befolkning,så overkontrollert at det er helt spinnvilt.
Nå får vi snart ikke bruke kontanter heller,hvorfor det mon tro?
Fordi vi ikke har godt av å drasse rundt på dem,eller kan det være en annen grunn,man lurer litt på det.......;=)
Ikke missforstå meg;jeg nærer ingen illusjoner,at noe blir billigere for befolkningen selv om de legger ned alle trafikkstasjoner over hele landet.
legg også merke til at konsulentrapporten,har blitt holdt hemmelig.....
Slettet bruker
24.01.2019 kl 17:01 454

Et spørsmål til ørkenkommunisten brahmani over her, fulltids skremmer negativ til det meste som gir inntekter og åpne kraner for alt som koster, og fortløpende krav krav brahmanis krever og krav som en islamkommunist for alt som koster penger, alltid FULL av skattepenger til alt som koster SEFF. Om vi øker trafikkstasjoner til 100.

Alt koster det samme uansett? Hva er riktig antall trafikkstasjoner?

ørkenkommunist skremmemaskiner har skattekalkulator fra Allah.
Redigert 24.01.2019 kl 17:02 Du må logge inn for å svare
brahman
24.01.2019 kl 17:07 452

Synes du det er så fornuftig at folk skal måtte kjøre så langt, mye lengre enn idag, for å ordne sine gjøremål på disse stasjonene ?

Regningen og tidstapene kommer over på den vanlige innbygger og bilbruker.

Slettet bruker
24.01.2019 kl 17:10 449

De brahmani trenger ikke kjøre kamelen til en trafikkstasjon for å drite, du kan ta det på Statoil stasjonen eller i ditt telt.

Jeg spøker, taqqja du er som jeg ser opptatt av effektivisering av din tidsbruk. Du har ikke stprt å kaste bort, skal du rekke all Brahmanis ørkenislamisytemuren klagesang Brahmanikommunisten misfornøye som fra midtøstenkulturen Syt & krev bare det koster samfunnet, har seff råd til ALt som koster, og SKAL ta det meste som gir Norge inntekter, det er ørkenkommunist liv å syte og klage, skatten skal kommunister ha.

brahman
tidstapene kommer
Redigert 24.01.2019 kl 17:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.01.2019 kl 17:20 448

Tro ikke at jeg ikke forstår en skattefull ørkenkommunist med penger til overs.
Jeg kunne tenkt meg trafikkstasjoner på hvert et nes, og helst i kjelleren ingen av min tid kan spilles så effektivt skal det helst være.
Poenget er at ørkenkommunister kan kreve, og det KAN ørkenkommunister, brahmani har seff SVART belte i misnøye skremsler og KRAV som koster.
Jeg bare påpeker at det er det ørkenkommunister kan, å kreve. Skatt og trafikkstasjoner over alt. og så videre, ørkenislam har penger nok når vesten som er dritt få høre om misnøye KRAV KRAV KRAV fra islam og ørkenkommunster.

Brahmani skremmern, hører gjemme i jemen men steiginn og syt og krev med Marxistkoret fra polvott dager som betyr Ned med dummetrump frp fy osv.
Redigert 24.01.2019 kl 17:25 Du må logge inn for å svare