Fra Fuggeli til Storfugl - dødskamp i uendelig mange akter...

Slettet bruker
25.01.2019 kl 14:46 398

Og vi tvinges til å følge hver eneste akt:

"– Vi skal kjempe uansett hva vi må gjøre, uansett hvor lang tid det tar, sier Petter Stordalen i programmet.
Filantropen Gunhild Stordalen ble i 2014 rammet av den uvanlige sykdommen systemisk sklerose. Hun og mannen Petter Stordalen har gjennom årene vært åpne om deres kamp og de har latt følgerne sine i sosiale medier ta del i deres tøffe hverdag."
https://www.msn.com/nb-no/helse/health/petter-stordalens-beskjed-om-gunhild-stordalen-«vi-skal-kjempe»/ar-AAwGZaC?ocid=spartanntp

Foreløpig er hun både penere og mer appetittlig enn n'Per, men det kan komme dager da det blir vanskelig å pushe EAT mat på folk.
Når kritikken kommer og privat-jet'en blir uspiselig, så er det godt å ha dødsdansen å spinne på i media for elitenes "filantroper".
Slettet bruker
25.01.2019 kl 14:50 399

7.000.000.000.000 mennesker - og vi skal alle dø!
Slettet bruker
25.01.2019 kl 14:59 391

Jeg har lurt på hvorfor jeg stiller meg likegyldig til denne ekshibisjonistiske dødsdansen. Regien er jo upåklagelig, - men noe fyssjjal.
Slettet bruker
26.01.2019 kl 00:17 346

Du er flink med mye Havfruen, men på tall går det litt rundt for deg.

7,679,593,882 Current World Population

Du hadde 3 siffer for mye. Vi er ikke 7 billioner mennesker og noe, men 7 milliarder og noe.
Slettet bruker
26.01.2019 kl 01:03 331

Selvsagt! Du får skrive det på kontoen for distraksjoner. Jeg vet at en milliard er tusen millioner, og har aldri vært i tvil om det.
MostlyHarmless
26.01.2019 kl 11:06 297

Polariseringen tiltar på mange felt, nå også på mat-fronten. Carnivore dietten (kun spise kjøtt) har blitt veldig populær. Den har faktisk hjulpet mange mennesker som lider av diverse autoimmune sykdommer, mageproblemer m.m.. Ja til og med angst og depresjoner skal forsvinne som dugg for solen med denne dietten, sies det. I ti-tusen år, var det vel primært kjøtt vi levde av i Nord-Europa før vi begynte å spise "gress", så det er vel ikke veldig rart om kroppen vår er mest tilpasset et kjøttrikt kosthold.