21 år for oppussing av badet
Enig. Maks 3 år for litt korrupsjon burde holde.
"21 år for oppussing av badet"
Er det et gjør-det-selv-prosjekt?
Er det et gjør-det-selv-prosjekt?
Sotah
28.01.2019 kl 17:29
478
Så må en eller annen mene at han hadde blitt frikjent hvis han hadde vært muslim. Og at Jens må gå. Jeg tar ansvar og sier det, så er det sagt.
Oskar2
28.01.2019 kl 19:46
462
Underlig sak dette , det er noe som skurrer når tvilen skal komme Retten til gode...har de selv bestemt?
Sotah sier det mange tenker.
Sotah
I dag kl 17:29 17
Så må en eller annen mene at han hadde blitt frikjent hvis han hadde vært muslim.
Sotah
I dag kl 17:29 17
Så må en eller annen mene at han hadde blitt frikjent hvis han hadde vært muslim.
atnorhe
28.01.2019 kl 19:58
459
Hvis han ikke ble fornøyd med resultatet, er det ekstra bittert også.
atnorhe
28.01.2019 kl 20:38
434
Ingen år, kun en forsikring om at de vil ikke bombe dem flere ganger. Enstemmig frikjent..
atnorhe
28.01.2019 kl 20:49
426
Hadde han vært muslim, ville han fått erstatning i tillegg. Jeg Konverterer så fort jeg har lært meg noen Koran-vers:)
Jeg støttet forsåvidt bombringen men jeg mener de som stod bak burde vært der når de landet,
Så en tv serie fra Usa eller pattaya der de ansatte Politi for å gå under cover inn på streep klubber.
Da må arbeidsgiver ta et visst ansvar for sprekken etter vanlig arbeidsmiljø lov om å utsette arbeidstager for farer, som er litt for bra å ha.
Hvor er Karin Hilde Hodne French når Jensen trenger en mor.
Da må arbeidsgiver ta et visst ansvar for sprekken etter vanlig arbeidsmiljø lov om å utsette arbeidstager for farer, som er litt for bra å ha.
Hvor er Karin Hilde Hodne French når Jensen trenger en mor.
Redigert 28.01.2019 kl 21:17
Du må logge inn for å svare